„Victoria‘s Secret“ teks iš naujo atrasti sėkmės raktą

Publikuota: 2019-03-10
Timothy A. Clary („Scanpix“) nuotr.
Timothy A. Clary („Scanpix“) nuotr.

„Victoria‘s Secret“ šiemet planuoja uždaryti 53 parduotuves, nes vis daugiau moterų nusisuka nuo šio legendinio prekės ženklo, pirmenybę atiduodamos mažesniems gamintojams arba didiesiems mažmenininkams.

„L Brands“, prabangaus apatinio trikotažo gamintojos „Victoria‘s Secret“ savininkė, skaičiuoja, kad paskutinįjį ketvirtį pardavimai JAV parduotuvėse, veikiančiose bent metus, sumenko 7%. Kai tuo tarpu kitas valdomas prekės ženklas „Bath and Body Works“ skaičiavo augimą.

Kiti mažmenininkai, įskaitant „Walmart“ ar „Best Buy“, pastaraisiais mėnesiais taip pat augino pardavimus. Lygiai kaip ir ekonominė situacija, besilaikanti krypties aukštyn.

Tuo tarpu „Victoria‘s Secret“ ir jos prekės ženklas „Pink“, orientuotas į paaugles, susiduria su sunkumais, rašo CNN.

Akivaizdu, kad kiti apatinio trikotažo gamintojai atsižvelgia į pasikeitusią situaciją, vartotojų poreikius, imasi kitokių rinkodaros žingsnių, kai tuo tarpu „Victoria‘s Secret“ laikosi įsikibusi tos pačios strategijos, kuri jai padėjo ilgą laiką dominuoti: prabanga tviskančių gaminių ir juos demonstruojančių žymiųjų modelių.

Neilas Saundersas, „Global Data Retail“ analitikas, teigia, kad „Victoria‘s Secret“ per pastaruosius dvejus metus prarado apie 3,8 mln. savo klientų, kurie pirmenybę atidavė konkurentams, kaip pavyzdžiui „Amazon“ ar „American Eagle“. Be to, per praėjusius metus buvo uždaryta 30 „Victoria‘s Secret“ parduotuvių.

Vadovų kibirkštys

VŽ rašė, kad sudėtingą prabangaus apatinio trikotažo gamintojos situaciją parodo ir vadovų kaita. Pernai lapkritį iš bendrovės pasitraukė Jan Singer, „L Brands“ padalinio vadovė, kuri šioje pozicijoje dirbo dvejus metus.

Ir taip sudėtingą šio prekės ženklo situaciją dar labiau užaštrino su naujuoju kolekcijos pristatymu pernai metų pabaigoje žurnale „Vogue“ išsakyti Edo Razeko, „L Brands“ rinkodaros vadovo, teiginiai, kad translyčiams ar didesnių dydžių modeliams ant jo vadovaujamo ženklo podiumo nėra vietos.

Su šiais teiginiais jis išprovokavo dar vieną kritikos laviną prekės ženklui, tad netrukus viešai atsiprašinėjo už savo žodžius.

Konkurentai nesnaudžia

Tuo tarpu konkurencinė aplinka pastaraisiais metais šiame segmente itin sustiprėjo, rašo CNN.

Tokie prekių ženklai kaip „Adore Me“ ir „ThirdLove“ gerokai susilpnino „Victoria‘s Secret“ pozicijas, simpatijų pelnydamos jau vien tuo, kad jų komunikacijoje – eilinės moterys, o ne tobulybės nužengusios nuo podiumo.

Didieji mažmenininkai taip pat kėsinasi į „Victoria‘s Secret“ teritoriją. Pavyzdžiui, „Target“, vienas didžiausių JAV mažmenininkų, pristatė naują apatinio trikotažo prekės ženklą moterims ir paauglėms „Auden“. „Lululemon“, „Walmart“ taip pat augina šią kategoriją.

„Žmonės tebemato „Victoria‘s Secret“ tokią, kokia ji buvo per pastarąjį dvidešimtmetį, – su seksualiais ir liaunais modeliais priešakyje. Net jei jie dabar bandytų keistis, tai neatrodytų labai autentiškas šio prekės ženklo žingsnis. Surasti geriausią kelią nebus lengva“, – svarsto Janine Stichter, „Jefferies“ analitikė.

„Victoria’s Secret“ šiandien pralaimi naujiems šios kategorijos prekių ženklams, kurie prijaučia pasaulinėms feministinėms nuotaikoms, „#MeToo“ judėjimui, kalba apie lyčių lygybę. Vis dažniau prekės ženklai parduoda patogius apatinius drabužius, kurių modeliai yra įvairių dydžių ir tautybių moterys. Matome posūkį, kad sėkmę skaičiuoja tie prekių ženklai, kurie demonstruoja, kad moters seksualumas turėtų būti paremtas jų pasitikėjimu, o ne vyrų fantazijomis, pažymi „The Economist“.

Vis tik „Victoria‘s Secret“ savininkė nežada nuleisti rankų.

„Imamės naujų, sunkių sprendimų visose verslo srityse“, – CNN teigia Stuartas Burgdoeferas, „L Brands“ vadovas. „Victoria‘s Secret“ šiandien JAV turi daugiau nei 950 parduotuvių.

Lietuvių sėkmė

Nepaisant nelengvos prekės ženklo situacijos, „Victoria‘s Secret“ užsakymai geidžiamas kąsnis daugeliui verslų.

VŽ rašė, kad neseniai sėkmė aplankė lietuvių UAB „3T-Transfers Technologies for Textile“, kurios patentuota technologija pasitvirtino ir bendrovė papildė savo žymių prekių ženklų klientų sąrašą bei gavo didelį užsakymą iš „Victoria‘s Secret“ . Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
12:24
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau