„Victoria‘s Secret“ teks iš naujo atrasti sėkmės raktą

Publikuota: 2019-03-10
Timothy A. Clary („Scanpix“) nuotr.
Timothy A. Clary („Scanpix“) nuotr.

„Victoria‘s Secret“ šiemet planuoja uždaryti 53 parduotuves, nes vis daugiau moterų nusisuka nuo šio legendinio prekės ženklo, pirmenybę atiduodamos mažesniems gamintojams arba didiesiems mažmenininkams.

„L Brands“, prabangaus apatinio trikotažo gamintojos „Victoria‘s Secret“ savininkė, skaičiuoja, kad paskutinįjį ketvirtį pardavimai JAV parduotuvėse, veikiančiose bent metus, sumenko 7%. Kai tuo tarpu kitas valdomas prekės ženklas „Bath and Body Works“ skaičiavo augimą.

Kiti mažmenininkai, įskaitant „Walmart“ ar „Best Buy“, pastaraisiais mėnesiais taip pat augino pardavimus. Lygiai kaip ir ekonominė situacija, besilaikanti krypties aukštyn.

Tuo tarpu „Victoria‘s Secret“ ir jos prekės ženklas „Pink“, orientuotas į paaugles, susiduria su sunkumais, rašo CNN.

Akivaizdu, kad kiti apatinio trikotažo gamintojai atsižvelgia į pasikeitusią situaciją, vartotojų poreikius, imasi kitokių rinkodaros žingsnių, kai tuo tarpu „Victoria‘s Secret“ laikosi įsikibusi tos pačios strategijos, kuri jai padėjo ilgą laiką dominuoti: prabanga tviskančių gaminių ir juos demonstruojančių žymiųjų modelių.

Neilas Saundersas, „Global Data Retail“ analitikas, teigia, kad „Victoria‘s Secret“ per pastaruosius dvejus metus prarado apie 3,8 mln. savo klientų, kurie pirmenybę atidavė konkurentams, kaip pavyzdžiui „Amazon“ ar „American Eagle“. Be to, per praėjusius metus buvo uždaryta 30 „Victoria‘s Secret“ parduotuvių.

Vadovų kibirkštys

VŽ rašė, kad sudėtingą prabangaus apatinio trikotažo gamintojos situaciją parodo ir vadovų kaita. Pernai lapkritį iš bendrovės pasitraukė Jan Singer, „L Brands“ padalinio vadovė, kuri šioje pozicijoje dirbo dvejus metus.

Ir taip sudėtingą šio prekės ženklo situaciją dar labiau užaštrino su naujuoju kolekcijos pristatymu pernai metų pabaigoje žurnale „Vogue“ išsakyti Edo Razeko, „L Brands“ rinkodaros vadovo, teiginiai, kad translyčiams ar didesnių dydžių modeliams ant jo vadovaujamo ženklo podiumo nėra vietos.

Su šiais teiginiais jis išprovokavo dar vieną kritikos laviną prekės ženklui, tad netrukus viešai atsiprašinėjo už savo žodžius.

Konkurentai nesnaudžia

Tuo tarpu konkurencinė aplinka pastaraisiais metais šiame segmente itin sustiprėjo, rašo CNN.

Tokie prekių ženklai kaip „Adore Me“ ir „ThirdLove“ gerokai susilpnino „Victoria‘s Secret“ pozicijas, simpatijų pelnydamos jau vien tuo, kad jų komunikacijoje – eilinės moterys, o ne tobulybės nužengusios nuo podiumo.

Didieji mažmenininkai taip pat kėsinasi į „Victoria‘s Secret“ teritoriją. Pavyzdžiui, „Target“, vienas didžiausių JAV mažmenininkų, pristatė naują apatinio trikotažo prekės ženklą moterims ir paauglėms „Auden“. „Lululemon“, „Walmart“ taip pat augina šią kategoriją.

„Žmonės tebemato „Victoria‘s Secret“ tokią, kokia ji buvo per pastarąjį dvidešimtmetį, – su seksualiais ir liaunais modeliais priešakyje. Net jei jie dabar bandytų keistis, tai neatrodytų labai autentiškas šio prekės ženklo žingsnis. Surasti geriausią kelią nebus lengva“, – svarsto Janine Stichter, „Jefferies“ analitikė.

„Victoria’s Secret“ šiandien pralaimi naujiems šios kategorijos prekių ženklams, kurie prijaučia pasaulinėms feministinėms nuotaikoms, „#MeToo“ judėjimui, kalba apie lyčių lygybę. Vis dažniau prekės ženklai parduoda patogius apatinius drabužius, kurių modeliai yra įvairių dydžių ir tautybių moterys. Matome posūkį, kad sėkmę skaičiuoja tie prekių ženklai, kurie demonstruoja, kad moters seksualumas turėtų būti paremtas jų pasitikėjimu, o ne vyrų fantazijomis, pažymi „The Economist“.

Vis tik „Victoria‘s Secret“ savininkė nežada nuleisti rankų.

„Imamės naujų, sunkių sprendimų visose verslo srityse“, – CNN teigia Stuartas Burgdoeferas, „L Brands“ vadovas. „Victoria‘s Secret“ šiandien JAV turi daugiau nei 950 parduotuvių.

Lietuvių sėkmė

Nepaisant nelengvos prekės ženklo situacijos, „Victoria‘s Secret“ užsakymai geidžiamas kąsnis daugeliui verslų.

VŽ rašė, kad neseniai sėkmė aplankė lietuvių UAB „3T-Transfers Technologies for Textile“, kurios patentuota technologija pasitvirtino ir bendrovė papildė savo žymių prekių ženklų klientų sąrašą bei gavo didelį užsakymą iš „Victoria‘s Secret“ . Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Egipte prognozuojamas modernios prekybos spurtas

Egipto būtiniausių kasdienių greito vartojimo prekių sektoriuje dominuoja maži, tradiciniai bakalėjos...

Prekyba
2019.08.17
Vokietijoje IKEA pasiūlė grąžinti naudotus baldus

Švedijos baldų gamintoja IKEA Vokietijoje pradėjo pilotinį tvarumo projektą „Zweite Chance“ („Antrasis...

Prekyba
2019.08.16
JK prognozuoja įspūdingą patogaus apsipirkimo rinkos augimą

Per ateinančius penkerius metus JK patogaus apsipirkimo (angl. convenience) rinka padidės 6,9 mlrd. GBP (7,5...

Prekyba
2019.08.16
„Lietuvos energija“ kūrybos partneriui skirs 1,2 mln. Eur 6

Energetikos įmonių grupė „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030 projektų...

Rinkodara
2019.08.16
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
Z karta gyvena ir miega su socialiniais tinklais 8

Bent vienu socialiniu tinklu per paskutinius 3 mėnesius Lietuvoje naudojosi 77% gyventojų, o Z kartoje –...

Rinkodara
2019.08.15
„Amazon“ rengiasi nupirkti dalį stambaus Indijos prekybos tinklo

JAV elektroninės komercijos ir technologijų bendrovė „Amazon“ ir Indijos antras didžiausias prekybininkas...

Prekyba
2019.08.14
„Tele2“ už suvaldytą krizę „Stevie Awards“ apdovanojimuose pelnė bronzą 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pasauliniuose verslo apdovanojimuose „Stevie Awards“ pelnė bronzos...

Rinkodara
2019.08.14
„Swedbank“ skolina „RD Signs“ 2,8 mln. Eur gamyklos Šiauliuose statybai 4

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 2,8 mln. Eur investicinę paskolą reklamos gamybos ir serviso įmonei „RD Signs“.

Pramonė
2019.08.14
Latvijoje stato išparduotuvių centrą, kuriame lauks pirkėjų iš Lietuvos 15

Latvijoje šalia Rygos baigiamas pirmasis išparduotuvių miestelio „Via Jurmala Outlet Village“ statybų etapas.

Prekyba
2019.08.13
„Uber“ ketina atvežti maisto produktų

Pavežėjimo platforma „Uber“ svarsto galimybę į savo „Uber Eats“ paslaugų krepšelį įtraukti prekių pristatymą...

Prekyba
2019.08.12
„Netto International“ atskleidžia kaip keičiasi žemų kainų prekybos tinklai

Žemų kainų tinklas „Netto International“ galbūt neturi tokių ambicijų kaip Vokietijos prekybininkai „Aldi“ ar...

Prekyba
2019.08.12
Prekybos tinklų lentynų prižiūrėtojai: gamintojams esame ir akys, ir ausys Premium

Didieji prekybos tinklai dažniausiai yra linkę patys prižiūrėti parduotuvių lentynas, nors auga ir...

Rinkodara
2019.08.12
„Barclays“ iškabą pakeitė „Green Hall“ 2

Lietuvoje veiklą stabdančio „Barclays“ logotipo ant 12-os aukštų „Green Hall 1“ pastato nebeliko prieš...

Rinkodara
2019.08.12
Panevėžyje atidarė „Apollo“ kino teatrą

Savaitgalį Lietuvoje atidarytas pirmas Estijos įmonių grupės valdomas kino teatras „Apollo“.

Prekyba
2019.08.12
Animaciniai Čeburaška ir Mikė Pūkuotukas keliauja į „Sberbank“ rankas 12

Rusijos valstybinis bankas „Sberbank“ kuria bendrą įmonę su kino studija „Sojuzmultfilm“, kuri turėtų tapti...

Verslo aplinka
2019.08.11
„Red Bull“ nepavyko apsaugoti spalvų derinio kaip prekės ženklo

Europos Sąjungos Teisingumo Teismas paliko galioti ankstesnius sprendimus, pažymėdamas, kad energetinio...

Rinkodara
2019.08.11
Atnaujino Kauno „Akropolio“ restoranų erdvę 2

Pernai birželį pradėtą 10 mln. Eur vertės atnaujinimo projektą užbaigus anksčiau nei planuota, dar šį mėnesį...

Prekyba
2019.08.11
10 pasaulio vaikų, „YouTube“ uždirbančių šimtus tūkstančių dolerių 5

Vaikai ir socialiniai tinklai – gana jautrus ir galybę klausimų keliantis derinys, tačiau kartu tai...

Rinkodara
2019.08.10
Į naują „Douglas“ parduotuvę investavo 500.000 Eur 2

Sostinės Žvėryno mikrorajone įsikūrusiame PC „Panorama“ kosmetikos ir parfumerijos tinklas „Douglas“ po...

Prekyba
2019.08.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau