2018-12-18 06:45

Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą

Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per 10 šių metų mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą rikiuojasi 3-ioje produktų grupių sąrašo vietoje po prekybos tinklų ir centrų. Pernai lyginamuoju periodu vaistinės buvo penktoje pozicijoje.

Vaistinių segmentas per 10 šių metų mėnesių pasiėmė 5,1% investicijų iš bendro reklamos katilo (skaičiuojant gross, be nuolaidų) ir beveik 68% padidinusios komunikacijos apimtį iškopė į trečią vietą.

„Atitinkamai 2017 m. vaistinių reklama sudarė 3,2% visų investicijų ir buvo 5-oje vietoje reklamuojamų produktų grupių sąraše po prekybos tinklų, centrų ir telekomunikacijos kategorijų“, – lygina Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.

52795
130817
52791