Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą

Vaistinių segmentas per 10 šių metų mėnesių pasiėmė 5,1% investicijų iš bendro reklamos katilo (skaičiuojant gross, be nuolaidų) ir beveik 68% padidinusios komunikacijos apimtį iškopė į trečią vietą.
„Atitinkamai 2017 m. vaistinių reklama sudarė 3,2% visų investicijų ir buvo 5-oje vietoje reklamuojamų produktų grupių sąraše po prekybos tinklų, centrų ir telekomunikacijos kategorijų“, – lygina Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai