Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą

Per 10 šių metų mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą rikiuojasi 3-ioje produktų grupių sąrašo vietoje po prekybos tinklų ir centrų. Pernai lyginamuoju periodu vaistinės buvo penktoje pozicijoje.
Vaistinių segmentas per 10 šių metų mėnesių pasiėmė 5,1% investicijų iš bendro reklamos katilo (skaičiuojant gross, be nuolaidų) ir beveik 68% padidinusios komunikacijos apimtį iškopė į trečią vietą. Atitinkamai 2017 m. vaistinių reklama sudarė 3,2% ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti