Šiaulių bankas išsirinko reklamos partnerius

Publikuota: 2018-07-31
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiaulių bankas pasirinko reklamos partnerius – sutartis pasirašyta su banko skelbtą kūrybinių paslaugų konkursą laimėjusia agentūra „Idea Vilnius“.

„Idea Vilnius“ bankui teiks strateginės komunikacijos ir kūrybos paslaugas. Ji išsirinkta iš 8 agentūrų. Papildoma agentūra pasirinkti „Autoriai”.

„Finansų rinka išgyvena evoliuciją, kurios centre – besikeičiantys klientų poreikiai. Tam, kad šiuos poreikius kuo geriau išgirstume ir į juos atsilieptume, rinkomės ir strategiškai, ir kūrybiškai stiprius partnerius. Tikimės, kad tai, ką sukursime drauge su reklamos agentūra „Idea Vilnius“ ne tik padės įgyvendinti banko strateginius tikslus, apjungti klientų patirtį ir kūrybines idėjas, bet ir suteiks progų klientams dar geriau pažinti Šiaulių banką bei jo paslaugas,“ - pranešime spaudai cituojama Daiva Grikšienė, Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė.

Pranešime teigiama, kad prie laimėtojos „Idea Vilnius“ sėkmės labiausiai prisidėjo agentūros pateiktos įžvalgos bei stipri strateginė kryptis, aiški strategijos ir kūrybos sąsaja bei atrasta erdvė kūrybiškumui ir nestandartiniams sprendimams stipriai reguliuojamame bankiniame sektoriuje. Ne mažiau svarbu buvo patyrusi ir stipri agentūros komanda.

„Savo darbe remiamės išsamiais duomenimis apie šiandienos vartotojo poreikius ir ateities lūkesčius. Puikiai jaučiame globalias tendencijas ir Lietuvos kontekstą, todėl galime pateikti pagrįstus strateginius sprendimus, kurie geriausiai atlieptų vartotojų lūkesčius. Turime patyrusią komandą, tikinčią strategiškai argumentuota komunikacija ir esame pasirengę kartu su mūsų klientais spręsti iššūkius, su kuriais susiduria jų prekių ženklai. Džiaugiamės ne tik nauja partneryste su „Šiaulių banku“, bet ir tuo, kad požiūris į partnerystę – sutampa“, - teigia Audronė Aleksaitė, agentūros „Idea Vilnius“ vadovė .

Tarp agentūros „Idea Vilnius“ klientų – „Nivea“, „MARS“, „Estrella“, „Vilniaus degtinė“, „Baltic Petroleum“, Lietuvos bankas ir kiti Lietuvos ir pasauliniai prekių ženklai.

Šiaulių bankas yra didžiausias lietuviško kapitalo bankas. Banko akcijos įtrauktos į NASDAQ biržos Baltijos Oficialųjį prekybos sąrašą. VŽ rašė, kad pirmąjį ketvirtį Šiaulių bankas didino grynąsias palūkanų, komisinių pajamas, augo paskolų ir indėlių portfeliai. Grynojo pelno sumažėjimą didžiąja dalimi lėmė popieriniai nuostoliai, susiję su ERPB subordinuotąja paskola. Su Šiaulių banko paskelbtais pirmojo ketvirčio rezultatais galite susipažinti ČIA.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Ozas“ gavo tarptautinį COVID-19 saugumo sertifikatą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pirmasis Baltijos šalyse gavo tarptautinį „COVID-19 compliant“...

Prekyba
2020.08.12
„15min“ įsigijo renginių prekių ženklą „Studfestas“

Žiniasklaidos bendrovė „15min“ įsigijo jaunimo karjeros renginių prekių ženklą „Studfestas“. Sandorio suma...

Rinkodara
2020.08.12
„Kakė Makė“ išsaugojo teisę į tarptautinį vardą

Lietuviškų vaikams skirtų personažų prekės ženklas „Kakė Makė“, už Lietuvos sienų pažįstamas kaip „Nelly...

Rinkodara
2020.08.12
Vaistinių kova dėl vartotojų aštrėja: tinklai stiprina pozicijas e. prekyboje Premium

Vaistinių tinklai stiebiasi į viršų: bendros šio segmento pajamos 2019 m. išaugo 14%, šį sausį–gegužę...

Prekyba
2020.08.12
Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 2

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
2020.08.10
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
2020.08.10
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Prekių ženklų komunikacija: po chaoso – į nuosaikų atsigavimą Premium

Žiniasklaidos ir reklamos planavimo bendrovės po itin sėkmingo praėjusių metų visos rinkos augimo šiemetę...

Rinkodara
2020.08.06
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
2020.08.05
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium 2

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
2020.08.05
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
2020.08.05
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 22

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
2020.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus