Šiaulių bankas išsirinko reklamos partnerius

Publikuota: 2018-07-31
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiaulių bankas pasirinko reklamos partnerius – sutartis pasirašyta su banko skelbtą kūrybinių paslaugų konkursą laimėjusia agentūra „Idea Vilnius“.

„Idea Vilnius“ bankui teiks strateginės komunikacijos ir kūrybos paslaugas. Ji išsirinkta iš 8 agentūrų. Papildoma agentūra pasirinkti „Autoriai”.

„Finansų rinka išgyvena evoliuciją, kurios centre – besikeičiantys klientų poreikiai. Tam, kad šiuos poreikius kuo geriau išgirstume ir į juos atsilieptume, rinkomės ir strategiškai, ir kūrybiškai stiprius partnerius. Tikimės, kad tai, ką sukursime drauge su reklamos agentūra „Idea Vilnius“ ne tik padės įgyvendinti banko strateginius tikslus, apjungti klientų patirtį ir kūrybines idėjas, bet ir suteiks progų klientams dar geriau pažinti Šiaulių banką bei jo paslaugas,“ - pranešime spaudai cituojama Daiva Grikšienė, Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė.

Pranešime teigiama, kad prie laimėtojos „Idea Vilnius“ sėkmės labiausiai prisidėjo agentūros pateiktos įžvalgos bei stipri strateginė kryptis, aiški strategijos ir kūrybos sąsaja bei atrasta erdvė kūrybiškumui ir nestandartiniams sprendimams stipriai reguliuojamame bankiniame sektoriuje. Ne mažiau svarbu buvo patyrusi ir stipri agentūros komanda.

„Savo darbe remiamės išsamiais duomenimis apie šiandienos vartotojo poreikius ir ateities lūkesčius. Puikiai jaučiame globalias tendencijas ir Lietuvos kontekstą, todėl galime pateikti pagrįstus strateginius sprendimus, kurie geriausiai atlieptų vartotojų lūkesčius. Turime patyrusią komandą, tikinčią strategiškai argumentuota komunikacija ir esame pasirengę kartu su mūsų klientais spręsti iššūkius, su kuriais susiduria jų prekių ženklai. Džiaugiamės ne tik nauja partneryste su „Šiaulių banku“, bet ir tuo, kad požiūris į partnerystę – sutampa“, - teigia Audronė Aleksaitė, agentūros „Idea Vilnius“ vadovė .

Tarp agentūros „Idea Vilnius“ klientų – „Nivea“, „MARS“, „Estrella“, „Vilniaus degtinė“, „Baltic Petroleum“, Lietuvos bankas ir kiti Lietuvos ir pasauliniai prekių ženklai.

Šiaulių bankas yra didžiausias lietuviško kapitalo bankas. Banko akcijos įtrauktos į NASDAQ biržos Baltijos Oficialųjį prekybos sąrašą. VŽ rašė, kad pirmąjį ketvirtį Šiaulių bankas didino grynąsias palūkanų, komisinių pajamas, augo paskolų ir indėlių portfeliai. Grynojo pelno sumažėjimą didžiąja dalimi lėmė popieriniai nuostoliai, susiję su ERPB subordinuotąja paskola. Su Šiaulių banko paskelbtais pirmojo ketvirčio rezultatais galite susipažinti ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 1

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 12

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 20

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau