Komunikacijos agentūra BVRG keičia pavadinimą

Publikuota: 2018-05-31
Jonas Blinstrubas, UAB „BVRG“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jonas Blinstrubas, UAB „BVRG“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiemet 20 veiklos metų skaičiuojanti komunikacijos paslaugų agentūra „BVRG Burson-Marsteller“ keičia pavadinimą ir tampa „Headline“.

Naujas įregistruotas bendrovės pavadinimas – UAB „Headline Agency“. Agentūra ir toliau Lietuvoje atstovaus vieną didžiausių pasaulio komunikacijos agentūrų tinklą „Burson-Marsteller“.

„Per 20 metų iš tradicinės ryšių su visuomene agentūros išaugome į platų komunikacijos paslaugų spektrą teikiančią bendrovę – savo veikloje sėkmingai integravome skaitmeninės, vizualinės komunikacijos, turinio rinkodaros sprendimus. Pakeitę pavadinimą dar geriau išryškinsime savo stiprybes – gebėjimą komunikuoti esmę, dirbti greitai ir produktyviai, neklampinant klientų komunikacijos ir darbo procesų nereikšmingose detalėse“, – išplatintame pranešime teigia Jonas Blinstrubas, „Headline“ direktorius.

Naująjį bendrovės logotipą ir stilių kūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

Didžiausi „Headline“ klientai: „Nestle Baltics“, „GlaxoSmithKline Lietuva“, „Fazer Lietuva“, „Deichmann“, ESO, Specialiųjų tyrimų tarnyba, „Inreal“ grupė, Šiaulių bankas, „Audimas“, „PZU Lietuva“.

Agentūroje „Headline“ dirba 17 komunikacijos specialistų. Vidutinis atlyginimas šį balandį siekė 1.357 Eur. Apie atlyginimus, mokamus skirtingose ryšių su visuomene agentūrose, skaitykite čia.

Praėjusiais metais bendrovės tiesioginės pajamos padidėjo beveik 48%, iki 608.628 Eur, apyvarta perkopė 1,1 mln. Eur, o ikimokestinis pelnas siekė 187.000 Eur.

Ne pirmas vardo pokytis

Tai ne pirmas ilgamečių komunikacijos agentūrų pavadinimų keitimas.

VŽ rašė, kad 2016 m. pabaigoje ryšių su visuomene agentūra UAB „Viešųjų ryšių partneriai“ („VRP Hill + Knowlton Strategies“) pakeitė pavadinimą į „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ (UAB „Fabula ir partneriai“).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 11

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau