Komunikacijos agentūra BVRG keičia pavadinimą

Publikuota: 2018-05-31
Jonas Blinstrubas, UAB „BVRG“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Jonas Blinstrubas, UAB „BVRG“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Šiemet 20 veiklos metų skaičiuojanti komunikacijos paslaugų agentūra „BVRG Burson-Marsteller“ keičia pavadinimą ir tampa „Headline“.

Naujas įregistruotas bendrovės pavadinimas – UAB „Headline Agency“. Agentūra ir toliau Lietuvoje atstovaus vieną didžiausių pasaulio komunikacijos agentūrų tinklą „Burson-Marsteller“.

„Per 20 metų iš tradicinės ryšių su visuomene agentūros išaugome į platų komunikacijos paslaugų spektrą teikiančią bendrovę – savo veikloje sėkmingai integravome skaitmeninės, vizualinės komunikacijos, turinio rinkodaros sprendimus. Pakeitę pavadinimą dar geriau išryškinsime savo stiprybes – gebėjimą komunikuoti esmę, dirbti greitai ir produktyviai, neklampinant klientų komunikacijos ir darbo procesų nereikšmingose detalėse“, – išplatintame pranešime teigia Jonas Blinstrubas, „Headline“ direktorius.

Naująjį bendrovės logotipą ir stilių kūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

Didžiausi „Headline“ klientai: „Nestle Baltics“, „GlaxoSmithKline Lietuva“, „Fazer Lietuva“, „Deichmann“, ESO, Specialiųjų tyrimų tarnyba, „Inreal“ grupė, Šiaulių bankas, „Audimas“, „PZU Lietuva“.

Agentūroje „Headline“ dirba 17 komunikacijos specialistų. Vidutinis atlyginimas šį balandį siekė 1.357 Eur. Apie atlyginimus, mokamus skirtingose ryšių su visuomene agentūrose, skaitykite čia.

Praėjusiais metais bendrovės tiesioginės pajamos padidėjo beveik 48%, iki 608.628 Eur, apyvarta perkopė 1,1 mln. Eur, o ikimokestinis pelnas siekė 187.000 Eur.

Ne pirmas vardo pokytis

Tai ne pirmas ilgamečių komunikacijos agentūrų pavadinimų keitimas.

VŽ rašė, kad 2016 m. pabaigoje ryšių su visuomene agentūra UAB „Viešųjų ryšių partneriai“ („VRP Hill + Knowlton Strategies“) pakeitė pavadinimą į „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ (UAB „Fabula ir partneriai“).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 13

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03
Legendiniai mados namai „Burberry“ keičia logotipą 1

Legendiniai Didžiosios Britanijos mados namai „Burberry“ ryžosi įkvėpti šviežio oro gūsį ir nutarė pakeisti...

Rinkodara
2018.08.03
ES prekių ženklų lyderiai: „Metida“, „Franmax“ ir „Žemaitijos pienas“ Premium

Europos Sąjungos (ES) intelektinės nuosavybės tarnybos statistika rodo, kad advokatų kontora „Žabolienė ir...

Rinkodara
2018.08.03
„TV3Play“ keičia pavadinimą

Jau nuo šios savaitės nemokamo TV turinio platforma „TV3Play“ keičia pavadinimą į „TVPlay“. Taip pat...

Rinkodara
2018.07.31
Šiaulių bankas išsirinko reklamos partnerius

Šiaulių bankas pasirinko reklamos partnerius – sutartis pasirašyta su banko skelbtą kūrybinių paslaugų...

Rinkodara
2018.07.31
Optimizmo šaltinis – didžiųjų klientų konkursų lietus: TOP žiniasklaidos planuotojai Premium 2

Žiniasklaidos planavimo agentūros ruošia ginklus rudeniui ir laukia didžiųjų reklamos užsakovų konkursų.

Rinkodara
2018.07.31
„Tesla“ į prekybą išleido savo banglentes 4

Žymaus JAV verslininko Elono Musko vadovaujama automobilių gamintoja „Tesla“ į prekybą išleido 200 firminių...

„Uniqlo“ Rogeriui Federeriui skirs 300 mln. USD 3

Viena reikšmingiausių komercinių partnerysčių sporte nutrūko, nes sportininkas Rogeris Federeris nutraukė...

Klaipėdos miesto ženklas: po skandalo iniciatyvų netrūksta Premium 4

Po neseniai nuvilnijusio skandalo dėl naujojo Klaipėdos miesto prekės ženklo suburta iniciatyva – pateikti...

Rinkodara
2018.07.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau