Komunikacijos agentūra BVRG keičia pavadinimą

Naujas įregistruotas bendrovės pavadinimas – UAB „Headline Agency“. Agentūra ir toliau Lietuvoje atstovaus vieną didžiausių pasaulio komunikacijos agentūrų tinklą „Burson-Marsteller“.
„Per 20 metų iš tradicinės ryšių su visuomene agentūros išaugome į platų komunikacijos paslaugų spektrą teikiančią bendrovę – savo veikloje sėkmingai integravome skaitmeninės, vizualinės komunikacijos, turinio rinkodaros sprendimus. Pakeitę pavadinimą dar geriau išryškinsime savo stiprybes – gebėjimą komunikuoti esmę, dirbti greitai ir produktyviai, neklampinant klientų komunikacijos ir darbo procesų nereikšmingose detalėse“, – išplatintame pranešime teigia Jonas Blinstrubas, „Headline“ direktorius.
Naująjį bendrovės logotipą ir stilių kūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“.
Didžiausi „Headline“ klientai: „Nestle Baltics“, „GlaxoSmithKline Lietuva“, „Fazer Lietuva“, „Deichmann“, ESO, Specialiųjų tyrimų tarnyba, „Inreal“ grupė, Šiaulių bankas, „Audimas“, „PZU Lietuva“.
Agentūroje „Headline“ dirba 17 komunikacijos specialistų. Vidutinis atlyginimas šį balandį siekė 1.357 Eur. Apie atlyginimus, mokamus skirtingose ryšių su visuomene agentūrose, skaitykite čia.
Praėjusiais metais bendrovės tiesioginės pajamos padidėjo beveik 48%, iki 608.628 Eur, apyvarta perkopė 1,1 mln. Eur, o ikimokestinis pelnas siekė 187.000 Eur.
Ne pirmas vardo pokytis
Tai ne pirmas ilgamečių komunikacijos agentūrų pavadinimų keitimas.
VŽ rašė, kad 2016 m. pabaigoje ryšių su visuomene agentūra UAB „Viešųjų ryšių partneriai“ („VRP Hill + Knowlton Strategies“) pakeitė pavadinimą į „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ (UAB „Fabula ir partneriai“).