„Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvai atstovaus „DDB Vilnius“ komanda

Pretendentai turėjo sukurti skaitmeninę kampaniją, kuri populiarintų žurnalų skaitymą kaip galimybę gyventi lėčiau. Laimėtojų komanda, p. Grikevičiūtė ir p. Paulauskaitė pasiūlė integruotą socialinės medijos kampaniją „Kartu mes judame lėčiau“.
Jos esmė – žurnalas, kuriuo daliniesi, palikdamas jį įvairiose viešose vietose, tokią vietą pažymint specialiame iniciatyvos žemėlapyje. O pats žurnalas kaskart pasirodo su tuščiais paskutiniais puslapiais, kuriuose skaitytojas gali palikti dalį „savojo aš“ tam, kuris skaitys žurnalą po to. Tokiu būdu, kaip pažymi sprendimo autorės, žurnalas iš asmeninės „laiko sau“ medijos pamažu virsta į lėtą kokybišką laisvalaikį vertinančią skaitytojų bendruomenę, rašome išplatintame pranešime spaudai.
Laimėjusi agentūros „DDB Vilnius“ komanda varžysis finaliniame konkurse Kanuose, kur jų taip pat laukia skaitmeninio sprendimo užduotis ir varžovai iš beveik šimto pasaulio šalių.
Laimėtojos Vilniuje įveikė kitas 25 komandas iš įvairių Lietuvos reklamos, žiniasklaidos planavimo ir skaitmeninių sprendimų agentūrų. Antrąją vietą konkurse iškovojo Monika Gustaitytė („Clinic 212“) ir Aira Tumėnaitė („Havas“), trečioji liko agentūros „Love“ komanda – Eimantas Barkauskas ir Gintarė Čekanauskaitė.
Konkurso dalyvių darbus vertino komisija, kuriai pirmininkavo kūrybos vadovas Antonio Bechtle. Kiti komisijos nariai – „Kanų liūtų“ festivalio atstovas Lietuvoje Tomas Balžekas, prekės ženklų strategas Andrius Grigorjevas, Justina Palinavičiūtė, „BoredPanda“ reklamos operacijų vadovė, ir Žygimantas Kudirka, kuris „Jaunųjų liūtų“ finaliniame konkurse Kanuose 2015 m. laimėjo sidabrą. „Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje organizuoja „Lions share“.