2018-01-05 21:29

Šventinių reklamų kova: „Maxima“ aplenkė „Lidl“, „Telia“ lipa ant kulnų

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė 1,2% daugiau reklamos skaičiuojant sekundėmis ir beveik 7% – vertinant pinigais. Dėl vartotojo dėmesio aktyviai grūmėsi ir telekomunikacijų bendrovės, ir prekybininkai, o šventiniame šurmulyje „Maxima“ aplenkė „Lidl“, per šiuos metus lyderiavusią savo komunikacijos biudžetais.

Savo paskutinį šansą, prieš uždraudžiant reklamą, išnaudojo ir alkoholio prekių ženklai. Kaip rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ reklamos monitoringo duomenys, palyginus 2017 m. ir 2016 m. šventinio laikotarpio (lapkričio 16 d.–gruodžio 27 d.) televizijos reklamos duomenis, labiausiai į viršų šoktelėjo alaus prekių ženklų komunikacija.

„Prieš įsigaliojant alkoholio reklamos draudimui, aludarių komunikacijos biudžetai (gross, be nuolaidų) buvo net 80 kartų didesni nei prieš metus šventiniu periodu. Taip pat gerokai, net 50 kartų, daugiau matėme įvaizdinių mobiliojo ryšio operatorių reklamos, 25 kartus didėjo bankų ir mokėjimo kortelių reklamos išlaidos“, – skaičiuoja Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė.

52795
130817
52791