Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves

Uždraudus šią reklamą didžioji alkoholio gamintojų kova persikels į prekybos vietas ir restoranus bei kavines, tačiau neabejojama, kad čia tam skiriamos investicijos ir nealkoholinių prekių ženklų reklamos biudžetai kartu sudėjus toli gražu nesieks iki šiol tam skirtų sumų.
Skaičiuojama, kad dėl alkoholio reklamos draudimo žiniasklaida praras maždaug 3% reklamos pajamų arba apie 5–7 mln. Eur. Iš jų daugiausia alkoholio reklamos šiandien tenka televizijai, taip pat internetui, lauko reklamai, spaudai.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai