2017-12-06 07:00

Alkoholio reklamos kovos keliasi į parduotuves

Andrius Bagdzevičius, vyresnysis „Švyturio“ produkto vadovas: „Taip į rūką dar nesame plaukę, tebeturime daug neatsakytų klausimų dėl reklamos draudimų, tačiau stengsimės neužplaukti ant seklumos.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Bagdzevičius, vyresnysis „Švyturio“ produkto vadovas: „Taip į rūką dar nesame plaukę, tebeturime daug neatsakytų klausimų dėl reklamos draudimų, tačiau stengsimės neužplaukti ant seklumos.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Po mažiau nei mėnesio įsigaliojus alkoholio reklamos draudimui, leidėjai bus įpareigoti išimti iš prekybos taškų visus leidinius, kuriuose dar gruodį sugulė tokios reklamos maketai, o gėrimų gamintojai tebevarsto valdininkų duris, siekdami išsiaiškinti, kas kitąmet jiems leidžiama, o kas ne.

Uždraudus šią reklamą didžioji alkoholio gamintojų kova persikels į prekybos vietas ir restoranus bei kavines, tačiau neabejojama, kad čia tam skiriamos investicijos ir nealkoholinių prekių ženklų reklamos biudžetai kartu sudėjus toli gražu nesieks iki šiol tam skirtų sumų.

Skaičiuojama, kad dėl alkoholio reklamos draudimo žiniasklaida praras maždaug 3% reklamos pajamų arba apie 5–7 mln. Eur. Iš jų daugiausia alkoholio reklamos šiandien tenka televizijai, taip pat internetui, lauko reklamai, spaudai.

52795
130817
52791