Lietuvis sužibėjo BMW reklamoje

Publikuota: 2017-11-30
Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliuose lietuviškuose klipuose, nusifilmavo BMW reklamoje. „Youtube“ stop kadras.
svg svg
Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliuose lietuviškuose klipuose, nusifilmavo BMW reklamoje. „Youtube“ stop kadras.

Naujausioje Vokietijos automobilių gamintojo BMW reklamoje – lietuviškas veidas.

Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliose lietuviškose reklamose, teigia, kad tai labiau hobis. Jis dirba lietuviškoje elektroninio pašto rinkodaros bendrovėje „MailerLite“ klientų sėkmės vadovu.

Šiuo metu p. Golubevas klientų problemas sprendžia iš Kanarų, artimiausiuose planuose – Pietų Amerika, Panama, kur vyks tradicinis metinis kolegų susibūrimas.

„Tai labai šiuolaikiška bendrovė, orientuota į nuotolinio darbo kultūrą, tai man leidžia daug keliauti, dirbti iš įvairių vietų. Aš asmeniškai dirbu su klientais, padedu jiems efektyviai naudotis mūsų produktu. Galiu drąsiai sakyti, kad čia yra mano svajonių darbas, nes nejaučiu, kad dirbčiau, greičiau man tai – dar viena laisvalaikio forma. Būdamas laimingas darbe, turiu daug kūrybinio potencialo, kurį realizuoju kurdamas savo kelionių vaizdo klipus, fotografuoju ir pan.“, – pasakoja p. Golubevas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Reklama – taip pat vienas iš pašnekovo pomėgių.

„Patinka jose filmuotis, fotografuotis. Tačiau tai tik laisvalaikio forma, papildomas uždarbis, specialiai tuo neužsiimu, pats savęs „nepardavinėju“ projektams. Esu užsiregistravęs aktorių agentūroje, kurie man kartas nuo karto atsiunčia pasiūlymų dalyvauti atrankose. Tokių projektų nėra daug, bet kartais pasiseka“, – nusišypso p. Golubevas.

Iki šiol dažniausiai jis buvo matomas antraeiliuose vaidmenyse „Kalnapilio“, „Tele2“, kitų mažiau žinomų prekės ženklų reklamose.

„Tačiau 2017 m. tapo lūžio metais ir pavyko gauti du pagrindinius vaidmenis didelių biudžetų reklamos. Pirmiausia, tai „Švyturio“ reklama, rodoma visose trijose Baltijos šalyse. Ir, žinoma, paskutinysis projektas – fantastinis vaidmuo pasaulinio prekės ženklo BMW reklamoje, kuri bus matoma visame pasaulyje“, – džiaugiasi p. Golubevas.

Pasak jo, tai buvo neįkainojama patirtis, nes prie milžiniško biudžeto dirbo geriausi režisieriai, operatoriai, kostiumų ir dekoracijų specialistai.

„Teko susipažinti su BMW rinkodaros komandos nariais. Filmavimai vyko keturias dienas Rygoje, dirbo 100-o žmonių kolektyvas, viskas buvo slapta, nes ši reklama yra pasaulinė premjera. Tuo metu pasaulyje buvo tik, berods, penki tokie prototipiniai X2 modeliai, kurį vieną man teko garbė vairuoti. Daugeliui lietuvaičių, BMW ženklas yra geidžiamas, simbolizuoja veržlumą, sėkmę, tad būti reklamos dalimi buvo didelis įvertinimas“, – užkulisius pasakoja p. Golubevas ir priduria, kad teko įveikti nemažą atranką su įvairiausių šalių pretendentais.

„Laimė nusišypsojo man, vieninteliam lietuvaičiui tarp užsieniečių. Gal kažkiek turėjo įtakos mano ankstesnė patirtis, bet labiau linkęs manyti, kad tiesiog lydėjo sėkmė. Smagu matyti galutinį produktą, žinant kiek buvo daug darbo įdėta. Be abejo, apetitas auga bevalgant, jei kažkada tik svajojau apie pagrindinius vaidmenis, tai dabar jau norėtųsi jų daugiau. Kita vertus, tai vis tiek liks tik hobiu, o pagrindinis ir maloniausias užsiėmimas, tai būti dalimi sėkmingos lietuviškos kompanijos pasaulinėje rinkoje“, – kalba reklamos žvaigždė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
09:36
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku