Lietuvis sužibėjo BMW reklamoje

Publikuota: 2017-11-30
Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliuose lietuviškuose klipuose, nusifilmavo BMW reklamoje. „Youtube“ stop kadras.
Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliuose lietuviškuose klipuose, nusifilmavo BMW reklamoje. „Youtube“ stop kadras.

Naujausioje Vokietijos automobilių gamintojo BMW reklamoje – lietuviškas veidas.

Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliose lietuviškose reklamose, teigia, kad tai labiau hobis. Jis dirba lietuviškoje elektroninio pašto rinkodaros bendrovėje „MailerLite“ klientų sėkmės vadovu.

Šiuo metu p. Golubevas klientų problemas sprendžia iš Kanarų, artimiausiuose planuose – Pietų Amerika, Panama, kur vyks tradicinis metinis kolegų susibūrimas.

„Tai labai šiuolaikiška bendrovė, orientuota į nuotolinio darbo kultūrą, tai man leidžia daug keliauti, dirbti iš įvairių vietų. Aš asmeniškai dirbu su klientais, padedu jiems efektyviai naudotis mūsų produktu. Galiu drąsiai sakyti, kad čia yra mano svajonių darbas, nes nejaučiu, kad dirbčiau, greičiau man tai – dar viena laisvalaikio forma. Būdamas laimingas darbe, turiu daug kūrybinio potencialo, kurį realizuoju kurdamas savo kelionių vaizdo klipus, fotografuoju ir pan.“, – pasakoja p. Golubevas.

Reklama – taip pat vienas iš pašnekovo pomėgių.

„Patinka jose filmuotis, fotografuotis. Tačiau tai tik laisvalaikio forma, papildomas uždarbis, specialiai tuo neužsiimu, pats savęs „nepardavinėju“ projektams. Esu užsiregistravęs aktorių agentūroje, kurie man kartas nuo karto atsiunčia pasiūlymų dalyvauti atrankose. Tokių projektų nėra daug, bet kartais pasiseka“, – nusišypso p. Golubevas.

Iki šiol dažniausiai jis buvo matomas antraeiliuose vaidmenyse „Kalnapilio“, „Tele2“, kitų mažiau žinomų prekės ženklų reklamose.

„Tačiau 2017 m. tapo lūžio metais ir pavyko gauti du pagrindinius vaidmenis didelių biudžetų reklamos. Pirmiausia, tai „Švyturio“ reklama, rodoma visose trijose Baltijos šalyse. Ir, žinoma, paskutinysis projektas – fantastinis vaidmuo pasaulinio prekės ženklo BMW reklamoje, kuri bus matoma visame pasaulyje“, – džiaugiasi p. Golubevas.

Pasak jo, tai buvo neįkainojama patirtis, nes prie milžiniško biudžeto dirbo geriausi režisieriai, operatoriai, kostiumų ir dekoracijų specialistai.

„Teko susipažinti su BMW rinkodaros komandos nariais. Filmavimai vyko keturias dienas Rygoje, dirbo 100-o žmonių kolektyvas, viskas buvo slapta, nes ši reklama yra pasaulinė premjera. Tuo metu pasaulyje buvo tik, berods, penki tokie prototipiniai X2 modeliai, kurį vieną man teko garbė vairuoti. Daugeliui lietuvaičių, BMW ženklas yra geidžiamas, simbolizuoja veržlumą, sėkmę, tad būti reklamos dalimi buvo didelis įvertinimas“, – užkulisius pasakoja p. Golubevas ir priduria, kad teko įveikti nemažą atranką su įvairiausių šalių pretendentais.

„Laimė nusišypsojo man, vieninteliam lietuvaičiui tarp užsieniečių. Gal kažkiek turėjo įtakos mano ankstesnė patirtis, bet labiau linkęs manyti, kad tiesiog lydėjo sėkmė. Smagu matyti galutinį produktą, žinant kiek buvo daug darbo įdėta. Be abejo, apetitas auga bevalgant, jei kažkada tik svajojau apie pagrindinius vaidmenis, tai dabar jau norėtųsi jų daugiau. Kita vertus, tai vis tiek liks tik hobiu, o pagrindinis ir maloniausias užsiėmimas, tai būti dalimi sėkmingos lietuviškos kompanijos pasaulinėje rinkoje“, – kalba reklamos žvaigždė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12
Tarp savaitės reklamų: nauji „Tele2“ personažai ir žaisminga „Akvilė“

Tarp naujausių savaitės reklamų: nauji veidai „Tele2“ reklamoje (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), Automobilių...

Rinkodara
2018.06.12
„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų Premium 2

Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui...

Rinkodara
2018.06.12

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau