Lietuvis sužibėjo BMW reklamoje

Publikuota: 2017-11-30
Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliuose lietuviškuose klipuose, nusifilmavo BMW reklamoje. „Youtube“ stop kadras.
Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliuose lietuviškuose klipuose, nusifilmavo BMW reklamoje. „Youtube“ stop kadras.

Naujausioje Vokietijos automobilių gamintojo BMW reklamoje – lietuviškas veidas.

Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliose lietuviškose reklamose, teigia, kad tai labiau hobis. Jis dirba lietuviškoje elektroninio pašto rinkodaros bendrovėje „MailerLite“ klientų sėkmės vadovu.

Šiuo metu p. Golubevas klientų problemas sprendžia iš Kanarų, artimiausiuose planuose – Pietų Amerika, Panama, kur vyks tradicinis metinis kolegų susibūrimas.

„Tai labai šiuolaikiška bendrovė, orientuota į nuotolinio darbo kultūrą, tai man leidžia daug keliauti, dirbti iš įvairių vietų. Aš asmeniškai dirbu su klientais, padedu jiems efektyviai naudotis mūsų produktu. Galiu drąsiai sakyti, kad čia yra mano svajonių darbas, nes nejaučiu, kad dirbčiau, greičiau man tai – dar viena laisvalaikio forma. Būdamas laimingas darbe, turiu daug kūrybinio potencialo, kurį realizuoju kurdamas savo kelionių vaizdo klipus, fotografuoju ir pan.“, – pasakoja p. Golubevas.

Reklama – taip pat vienas iš pašnekovo pomėgių.

„Patinka jose filmuotis, fotografuotis. Tačiau tai tik laisvalaikio forma, papildomas uždarbis, specialiai tuo neužsiimu, pats savęs „nepardavinėju“ projektams. Esu užsiregistravęs aktorių agentūroje, kurie man kartas nuo karto atsiunčia pasiūlymų dalyvauti atrankose. Tokių projektų nėra daug, bet kartais pasiseka“, – nusišypso p. Golubevas.

Iki šiol dažniausiai jis buvo matomas antraeiliuose vaidmenyse „Kalnapilio“, „Tele2“, kitų mažiau žinomų prekės ženklų reklamose.

„Tačiau 2017 m. tapo lūžio metais ir pavyko gauti du pagrindinius vaidmenis didelių biudžetų reklamos. Pirmiausia, tai „Švyturio“ reklama, rodoma visose trijose Baltijos šalyse. Ir, žinoma, paskutinysis projektas – fantastinis vaidmuo pasaulinio prekės ženklo BMW reklamoje, kuri bus matoma visame pasaulyje“, – džiaugiasi p. Golubevas.

Pasak jo, tai buvo neįkainojama patirtis, nes prie milžiniško biudžeto dirbo geriausi režisieriai, operatoriai, kostiumų ir dekoracijų specialistai.

„Teko susipažinti su BMW rinkodaros komandos nariais. Filmavimai vyko keturias dienas Rygoje, dirbo 100-o žmonių kolektyvas, viskas buvo slapta, nes ši reklama yra pasaulinė premjera. Tuo metu pasaulyje buvo tik, berods, penki tokie prototipiniai X2 modeliai, kurį vieną man teko garbė vairuoti. Daugeliui lietuvaičių, BMW ženklas yra geidžiamas, simbolizuoja veržlumą, sėkmę, tad būti reklamos dalimi buvo didelis įvertinimas“, – užkulisius pasakoja p. Golubevas ir priduria, kad teko įveikti nemažą atranką su įvairiausių šalių pretendentais.

„Laimė nusišypsojo man, vieninteliam lietuvaičiui tarp užsieniečių. Gal kažkiek turėjo įtakos mano ankstesnė patirtis, bet labiau linkęs manyti, kad tiesiog lydėjo sėkmė. Smagu matyti galutinį produktą, žinant kiek buvo daug darbo įdėta. Be abejo, apetitas auga bevalgant, jei kažkada tik svajojau apie pagrindinius vaidmenis, tai dabar jau norėtųsi jų daugiau. Kita vertus, tai vis tiek liks tik hobiu, o pagrindinis ir maloniausias užsiėmimas, tai būti dalimi sėkmingos lietuviškos kompanijos pasaulinėje rinkoje“, – kalba reklamos žvaigždė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
09:22
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
05:45
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau