Lietuvis sužibėjo BMW reklamoje

Publikuota: 2017-11-30
Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliuose lietuviškuose klipuose, nusifilmavo BMW reklamoje. „Youtube“ stop kadras.
Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliuose lietuviškuose klipuose, nusifilmavo BMW reklamoje. „Youtube“ stop kadras.

Naujausioje Vokietijos automobilių gamintojo BMW reklamoje – lietuviškas veidas.

Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliose lietuviškose reklamose, teigia, kad tai labiau hobis. Jis dirba lietuviškoje elektroninio pašto rinkodaros bendrovėje „MailerLite“ klientų sėkmės vadovu.

Šiuo metu p. Golubevas klientų problemas sprendžia iš Kanarų, artimiausiuose planuose – Pietų Amerika, Panama, kur vyks tradicinis metinis kolegų susibūrimas.

„Tai labai šiuolaikiška bendrovė, orientuota į nuotolinio darbo kultūrą, tai man leidžia daug keliauti, dirbti iš įvairių vietų. Aš asmeniškai dirbu su klientais, padedu jiems efektyviai naudotis mūsų produktu. Galiu drąsiai sakyti, kad čia yra mano svajonių darbas, nes nejaučiu, kad dirbčiau, greičiau man tai – dar viena laisvalaikio forma. Būdamas laimingas darbe, turiu daug kūrybinio potencialo, kurį realizuoju kurdamas savo kelionių vaizdo klipus, fotografuoju ir pan.“, – pasakoja p. Golubevas.

Reklama – taip pat vienas iš pašnekovo pomėgių.

„Patinka jose filmuotis, fotografuotis. Tačiau tai tik laisvalaikio forma, papildomas uždarbis, specialiai tuo neužsiimu, pats savęs „nepardavinėju“ projektams. Esu užsiregistravęs aktorių agentūroje, kurie man kartas nuo karto atsiunčia pasiūlymų dalyvauti atrankose. Tokių projektų nėra daug, bet kartais pasiseka“, – nusišypso p. Golubevas.

Iki šiol dažniausiai jis buvo matomas antraeiliuose vaidmenyse „Kalnapilio“, „Tele2“, kitų mažiau žinomų prekės ženklų reklamose.

„Tačiau 2017 m. tapo lūžio metais ir pavyko gauti du pagrindinius vaidmenis didelių biudžetų reklamos. Pirmiausia, tai „Švyturio“ reklama, rodoma visose trijose Baltijos šalyse. Ir, žinoma, paskutinysis projektas – fantastinis vaidmuo pasaulinio prekės ženklo BMW reklamoje, kuri bus matoma visame pasaulyje“, – džiaugiasi p. Golubevas.

Pasak jo, tai buvo neįkainojama patirtis, nes prie milžiniško biudžeto dirbo geriausi režisieriai, operatoriai, kostiumų ir dekoracijų specialistai.

„Teko susipažinti su BMW rinkodaros komandos nariais. Filmavimai vyko keturias dienas Rygoje, dirbo 100-o žmonių kolektyvas, viskas buvo slapta, nes ši reklama yra pasaulinė premjera. Tuo metu pasaulyje buvo tik, berods, penki tokie prototipiniai X2 modeliai, kurį vieną man teko garbė vairuoti. Daugeliui lietuvaičių, BMW ženklas yra geidžiamas, simbolizuoja veržlumą, sėkmę, tad būti reklamos dalimi buvo didelis įvertinimas“, – užkulisius pasakoja p. Golubevas ir priduria, kad teko įveikti nemažą atranką su įvairiausių šalių pretendentais.

„Laimė nusišypsojo man, vieninteliam lietuvaičiui tarp užsieniečių. Gal kažkiek turėjo įtakos mano ankstesnė patirtis, bet labiau linkęs manyti, kad tiesiog lydėjo sėkmė. Smagu matyti galutinį produktą, žinant kiek buvo daug darbo įdėta. Be abejo, apetitas auga bevalgant, jei kažkada tik svajojau apie pagrindinius vaidmenis, tai dabar jau norėtųsi jų daugiau. Kita vertus, tai vis tiek liks tik hobiu, o pagrindinis ir maloniausias užsiėmimas, tai būti dalimi sėkmingos lietuviškos kompanijos pasaulinėje rinkoje“, – kalba reklamos žvaigždė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau