Lietuvis sužibėjo BMW reklamoje

Naujausioje Vokietijos automobilių gamintojo BMW reklamoje lietuviškas veidas.
Remigijus Golubevas, iki šiol matytas keliose lietuviškose reklamose, teigia, kad tai labiau hobis. Jis dirba lietuviškoje elektroninio pašto rinkodaros bendrovėje MailerLite klientų sėkmės vadovu.
Šiuo metu p. Golubevas klientų problemas sprendžia iš Kanarų, artimiausiuose planuose Pietų Amerika, Panama, kur vyks tradicinis metinis kolegų susibūrimas.
Tai labai šiuolaikiška bendrovė, orientuota į nuotolinio darbo kultūrą, tai man leidžia daug keliauti, dirbti iš įvairių vietų. Aš asmeniškai dirbu su klientais, padedu jiems efektyviai naudotis mūsų produktu. Galiu drąsiai sakyti, kad čia yra mano svajonių darbas, nes nejaučiu, kad dirbčiau, greičiau man tai dar viena laisvalaikio forma. Būdamas laimingas darbe, turiu daug kūrybinio potencialo, kurį realizuoju kurdamas savo kelionių vaizdo klipus, fotografuoju ir pan., pasakoja p. Golubevas.
Reklama taip pat vienas iš pašnekovo pomėgių.
Patinka jose filmuotis, fotografuotis. Tačiau tai tik laisvalaikio forma, papildomas uždarbis, specialiai tuo neužsiimu, pats savęs nepardavinėju projektams. Esu užsiregistravęs aktorių agentūroje, kurie man kartas nuo karto atsiunčia pasiūlymų dalyvauti atrankose. Tokių projektų nėra daug, bet kartais pasiseka, nusišypso p. Golubevas.
Iki šiol dažniausiai jis buvo matomas antraeiliuose vaidmenyse Kalnapilio, Tele2, kitų mažiau žinomų prekės ženklų reklamose.
Tačiau 2017 m. tapo lūžio metais ir pavyko gauti du pagrindinius vaidmenis didelių biudžetų reklamos. Pirmiausia, tai Švyturio reklama, rodoma visose trijose Baltijos šalyse. Ir, žinoma, paskutinysis projektas fantastinis vaidmuo pasaulinio prekės ženklo BMW reklamoje, kuri bus matoma visame pasaulyje, džiaugiasi p. Golubevas.
Pasak jo, tai buvo neįkainojama patirtis, nes prie milžiniško biudžeto dirbo geriausi režisieriai, operatoriai, kostiumų ir dekoracijų specialistai.
Teko susipažinti su BMW rinkodaros komandos nariais. Filmavimai vyko keturias dienas Rygoje, dirbo 100-o žmonių kolektyvas, viskas buvo slapta, nes ši reklama yra pasaulinė premjera. Tuo metu pasaulyje buvo tik, berods, penki tokie prototipiniai X2 modeliai, kurį vieną man teko garbė vairuoti. Daugeliui lietuvaičių, BMW ženklas yra geidžiamas, simbolizuoja veržlumą, sėkmę, tad būti reklamos dalimi buvo didelis įvertinimas, užkulisius pasakoja p. Golubevas ir priduria, kad teko įveikti nemažą atranką su įvairiausių šalių pretendentais.
Laimė nusišypsojo man, vieninteliam lietuvaičiui tarp užsieniečių. Gal kažkiek turėjo įtakos mano ankstesnė patirtis, bet labiau linkęs manyti, kad tiesiog lydėjo sėkmė. Smagu matyti galutinį produktą, žinant kiek buvo daug darbo įdėta. Be abejo, apetitas auga bevalgant, jei kažkada tik svajojau apie pagrindinius vaidmenis, tai dabar jau norėtųsi jų daugiau. Kita vertus, tai vis tiek liks tik hobiu, o pagrindinis ir maloniausias užsiėmimas, tai būti dalimi sėkmingos lietuviškos kompanijos pasaulinėje rinkoje, kalba reklamos žvaigždė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti