Sunkmetį smulkiam ir vidutiniam verslui siekia palengvinti e. prekybos lyderė „Pigu.lt“

Reklama publikuota: 2021-04-13
svg svg

„Pigu.lt“ prekybos centras internete tiesia ranką sunkumus išgyvenančiam smulkiam ir vidutiniam verslui. Reaguodami į sudėtingą situaciją tęsiantis karantino suvaržymams fizinei prekybai, e-komercijos lyderė kviečia prekeivius persikelti į internetą ir prekiauti savo e. prekybos platformoje lengvatinėmis sąlygomis.

Besitęsianti situacija verslo pasaulyje toliau kelia nerimą

Pandemijai neatslūgstant, atmosfera tarp verslo prekybininkų kaista – vis dar išlieka nemažai apribojimų fizinei prekybai ir neaišku, kas bus toliau. Nors Vyriausybei leidus, parduotuvės ir paviljonai, turintys atskirus įėjimus iš lauko, galėjo atnaujinti savo veiklą, kitiems verslininkams atlaisvinimų dar reikės palaukti. 

Tokioje situacijoje ypatingai kenčia stogu dengtų paviljonų kompleksų, esančių turgavietėse bei parduotuvių ir prekybos salelių, esančių prekybos ir pramogų centruose, atstovai. Būtent šiems smulkiesiems ir vidutiniams verslams ypač sunku konkuruoti su stambiaisiais.

Dauguma tokių, savo įprastos veiklos tęsti negalinčių, įmonių neretai išsigelbėti bando pasitelkdamos e. prekybą. Tokią galimybę visose Baltijos šalyse daugiau nei metus siūlantis „Pigu.lt“ prekybos centras internete jau spėjo į savo e. prekybos platformą pritraukti daugiau nei 2400 pardavėjų, kurie asortimentą papildė daugiau nei 600 tūkst.naujų prekių.

Lengvatinės sąlygos

Pasak „Pigu.lt“ generalinio direktoriaus Dainiaus Liulio, prisijungę prie e. prekybos platformos,  verslai gali ne tik tęsti prekybą, sustojusią dėl karantino ribojimų, bet ir pasinaudoti specialiai jiems taikomomis lengvatinėmis sąlygomis.

„Suprantame sudėtingą verslo situaciją. Ne tik karantinas, bet ir pastarieji valdžios sprendimai verčia juos nerimauti dėl savo ateities. Todėl siekiame jiems palengvinti kelią į e. prekybą, kuri užtikrina klientų srautą ir yra šiuo metu paklausiausias bei saugiausias klientų pasirinkimas. Jau turime sėkmingų pavyzdžių, kai turgavietės prekybininkai suranda savo pirkėją ir ne tik praplečia savo prekybos kanalus, bet ir augina pardavimus. Kviečiame tą daryti šiuo metu nežinioje atsidūrusį smulkų ir vidutinį verslą, „Gariūnų“ turgavietės prekybininkus“, – sako D. Liulys, „Pigu.lt“ generalinis direktorius.

Registruotis prekybai „Pigu.lt“ galima specialioje registracijos formoje, kurią galima rasti čia. Suvedus savo kontaktinę informaciją, „Pigu.lt“ darbuotojai susisiekia ir pateikia visą reikalingą informaciją, konsultuoja ir padeda pradėti prekybą internete. Šiuo metu „Pigu.lt“ sustiprino savo komandą, tad prie prekybos centro internete prijungia vis daugiau Baltijos šalių verslų – vidutiniškai apie kelis šimtus naujų parduotuvių kas mėnesį.

Įmonės, kurios kreipsis dabar ir pasirašys sutartis iki šių metų gegužės pabaigos, net 3 mėnesius visose Baltijos šalyse galės prekiauti be mėnesinio mokesčio, joms bus taikomi tik sutartyje numatyti logistikos ir komisiniai mokesčiai.

„Gariūnai“ jau migruoja į internetą

Mados prekėmis – rūbais, batais – prekiaujantis verslininkas Denisas Jegorovas sako, kad šiandieninė situacija tikrai baugina verslą. Nors jis vis dar moka nuomą ir laiko plotą „Gariūnų“ turgavietėje, vilčių, kad suvaržymai greitu metu mažės, o klientai grįš, vis mažiau. Verslininkas prisipažįsta dar vasarį sustabdęs savo verslo liudijimą, ir, iki šiol nedrąsiai žiūrėjęs į internetinę prekybą, netrukus prisijungs prie „Pigu.lt“ prekybos centro internete.

„Per pirmą karantiną viskas buvo aiškiau, o dabar kamuoja didelė nežinomybė. Jau pernai lapkritį klientų srautas smarkiai krito, nuo gruodžio mėnesio prekyba apskritai sustabdyta ir iki šiol negalima, o nuomą moku, turiu šeimą, įsipareigojimų, tad turiu ieškoti naujų sprendimų. Ruošiuosi pradėti prekybą internete“, – apie šiandieninį apsisprendimą pasakoja verslininkas D. Jegorovas.

Smulkiojo verslo atstovas džiaugiasi, kad prisijungti ir prekes pardavinėti e. prekybos platformoje nebus taip sudėtinga, kaip atrodė iš pirmo žvilgsnio.

Šiuo metu prie „Pigu“ įmonių grupės valdomos e. prekybos platformoje trijose Baltijos šalyse – „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje – prisijungė daugiau nei 2400 parduotuvių.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
D. Maksimavičius: kiek įmonei kainuoja praleistas skambutis? Verslo tribūna

Jeigu paklaustume, ar atsilieptumėte į kliento skambutį vidurnaktį, ko gero sulauktume dvilypių atsakymų.

Reshape! Business
2021.04.08
ES parama žaliajai ekonomikai: pagrindas paklotas, dar didesnės ambicijos – ateityje Verslo tribūna 1

Investicijos į žaliąją ekonomiką jau kelerius metus įvardijamos viena pagrindinių krypčių ES – šiomis...

Reshape! Business
2021.04.01
Personalo valdymas pandemijos metu: ilgoms diskusijoms laiko neliko Verslo tribūna

Pamenate begalines diskusijas įmonėse, kokias sąlygas ir kokiomis aplinkybėmis sudaryti darbuotojams dirbti...

Reshape! Business
2021.03.30
Pakeitus požiūrį į IT, aplikacijai sukurti gali pakakti ir keleto savaičių Verslo tribūna 2

Galimybė greitai prisitaikyti prie aplinkos iššūkių pandemijos ribojimų akivaizdoje tapo atsparumo sąlyga...

Reshape! Business
2021.03.29
E-komercija atvėrė daugiau galimybių verslui, tačiau ir čia lengvo kelio nėra Verslo tribūna

Žinome, kad istorija mėgsta kartotis. E-komercijai veržiantis į naujas aukštumas, kalbiname vietos rinkos e.

Reshape! Business
2021.03.24
ES investicijos į MTEP: sukurtos inovacijos didina konkurencingumą Verslo tribūna 1

Moksliniai tyrimai ir eksperimentinė plėtra (MTEP) bei šioje srityje įgyvendinami šalies bendrovių projektai...

Reshape! Business
2021.03.18
Tiekimo grandinė: vyksta esminiai pokyčiai Verslo tribūna

Pasaulis jau daugiau nei metus mėgina susidoroti su žmogiškaisiais ir ekonominiais iššūkiais, kuriuos sukėlė...

Reshape! Business
2021.03.18
Skaitmeninė ateitis – per ES remiamus projektus Verslo tribūna

Pokyčiai, technologijos, skaitmenizavimas – šios sąvokos linksniuojamos daugelio įmonių, didelių ir mažų,...

Reshape! Business
2021.02.25
Kodėl daugiau perkame internetu: kaip per metus pasikeitė šalies gyventojų kasdienybė Verslo tribūna

Koronaviruso pandemija iš pamatų pakeitė ne tik mūsų kasdienę rutiną, bet ir  apsipirkimo įpročius. Dar iki...

Reshape! Business
2021.02.25
D. Maksimavičius: „Tele2“ išmoktos karantino pamokos Verslo tribūna

Beveik metus dėl pandemijos visiškai kitaip darbą organizuojantys verslai į įprastas vėžes greičiausiai...

Reshape! Business
2021.02.25
Projektų valdymas: pandemijos pamokos ir iššūkiai Verslo tribūna

Pandemija atsėlino jau prieš metus, ir per šį laikotarpį daugeliui verslų teko pripažinti: be pokyčių – nė iš...

Reshape! Business
2021.02.24
Verslo strategija: laikas užkurti antrą variklį Verslo tribūna 1

2020-aisiais pasaulį užgriuvusi pandemija daugelį verslų užvertė sunkiai išsprendžiamais rebusais, o...

Reshape! Business
2021.02.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku