2025-04-27 13:19

Pardavimams JAV lėtėjant, kanadiečių „Lululemon“ patraukė į Europą

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Kanadiečių laisvalaikio ir sporto aprangos prekės ženklas „Lululemon“ pamatė, kad JAV vartojimo augimo banga nuslūgo, todėl dairosi plėtros galimybių Europoje. Aukštesnės kainos segmente veikiantis ženklas visgi šiems metams yra sumažinęs pajamų augimo prognozę nuo ankstesnių 10% iki 5–7%.

Laisvalaikio prekių gamintoja „Lululemon Athletica“ šiais metais stebi sulėtėjusį klientų srautą šimtuose parduotuvių, veikiančių JAV, nes, ko gera, dėl šalies ekonomikos nerimaujantiems gyventojams pradeda kilti klausimų, ar tikrai reikia jogos kelnių už 100 USD, rašo „Financial Times“ (FT).

Kanados bendrovė 2024 m. finansiniais metais, pasibaigusiais sausio pabaigoje, fiksavo kelis rekordus: jos pardavimo pajamos pasiekė 10,6 mlrd. USD ir buvo 10% didesnės nei užpernai, apyvarta ilgiau nei metus veikiančiose prekybos vietose didėjo, o grynosios pajamos, augusios 17%, pasiekė iki 1,8 mlrd. USD. 

52795
130817
52791