„Rūtos“ vadovė: kai kurių prekybos vietų tenka palaukti kelerius metus
Saldainių fabrikas „Rūta“ plėtrai skyrė 300.000 Eur, panašūs ir 2025 m. planai

Rūta Gilaitienė, „Rūtos“ direktorė, VŽ sako, kad ateinančiais metais parduotuvių skaičius toliau didės, be to, pagal naują koncepciją bus atnaujinamos turimos parduotuvės. Anot jos, pirma naujos stilistikos parduotuvė buvo atidaryta 2022 m. Vilniuje, Trakų g.
„Tiek plėtrą, tiek turimų parduotuvių atnaujinimą tęsime, kol turėsime vieną vientisą stilių ir atpažįstamumą klientams. Nauja pasirinkta koncepcija leidžia labiau atskleisti produktus“, – komentuoja R. Gilaitienė.
Paklausta, kaip randa plėtrai tinkamų vietų, ar bendradarbiauja su NT agentūromis, vadovė sako, kad darbas vyksta visomis kryptimis – tiek analizuojant gautus pasiūlymus, tiek aktyviai ieškant galimybių patiems.
R. Gilaitienės teigimu, didieji prekybos centrai pritraukia didesnius pirkėjų srautus, bet ir kitose vietose esančiose parduotuvėse sekasi gerai. Naujausia parduotuvė atidaryta Vilniuje, Didžiojoje g., kur taip pat tikimasi gerų prekybos rezultatų.
Kalbėdama apie iššūkius, ji sako, kad jų niekada netrūksta. Vieni jų susiję su tinkamo prekybinio ploto prieinamumu, kiti – su darbuotojų kaita, treti – su žaliavų kainomis.
„Kai kurių prekybinių vietų tenka palaukti net kelerius metus“, – sako vadovė.
Kalbėdama apie 2025 m. iššūkius, vadovė pažymi, kad 2024 m. buvo fiksuotas rekordinis kakavos žaliavos kainos šuolis, šios žaliavos trūko. 2025 m., bent jau pirmam pusmečiui, žaliavų tiekėjai nepateikia geresnių žinių, tad galvosūkių, ko gero, ir toliau netrūks.
Pardavimai auga
Pastaraisiais metais stabiliai didinusi pardavimo pajamas – po vidutiniškai 2 mln., ir 2023 m. pasiekusi 14,5 mln. Eur apyvartą, „Rūta“ 2024 m. greičiausiai išlaikys panašų augimo tempą, planuoja vadovė. Kalėdinės prekybos rezultatai irgi nuteikia optimistiškai.
111 veiklos metų skaičiuojantis saldainių fabrikas, kaip ir kasmet, šiemet papildė savo asortimentą naujais gaminiais, atrado naują eksporto rinką – Čilę. Įmonė gamina saldainių rinkinius, šokoladus, dražė gaminius, saldainius, sveikesnius užkandžius.
Gamybos ir prekybos verslai gali vienas kitą papildyti. Tai rodo tiek „Rūtos“ pavyzdys, tiek ir kitų gamintojų, pavyzdžiui, „Biržų duonos“, „Džiugo“ veikla mažmenoje. Tiesiogiai „Rūta“ konkuruoja su Algimanto Jablonsko įkurtu „AJ šokoladu“, įvairiais šeimų verslais, naujais saldumynų formatais, tokiais kaip „Candy Pop“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai