2024-11-12 11:11

„Rimi Lietuvos“ trijų ketvirčių pardavimai – 5,5% didesni

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva“ per šių metų tris ketvirčius pardavė prekių už 350,7 mln. Eur (be PVM) – tai 5,5% didesnė apyvarta nei tuo pat metu pernai. Pasak vadovo, augimą nulėmė tai, kad parduota daugiau prekių.

Trečiąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu, „Rimi“ pajamos Lietuvoje ūgtelėjo 5,8%, iki 120,4 mln. Eur, nurodoma Švedijos „ICA Gruppen“ ataskaitoje.

Valdas Lukoševičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius, VŽ teigia, kad augimą didžia dalimi lemia ne kainų pokyčiai, bet tai, kad parduodama daugiau prekių.

Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Šiuo metu matome praktiškai nulinę infliaciją, o bendros tendencijos išlieka panašios kaip ir pastaraisiais metais – pirkėjai ir toliau nori apsipirkti pigiau, jiems svarbios akcijos, pigesni geros kokybės produktai, vis daugiau privačios etiketės produktų į krepšelius įsidedama visoje Europoje, ne tik Lietuvoje. Tą tendenciją matome ir atitinkamai koreguojame savo asortimentą, peržiūrime kainodarą, stipriname lojalumo pasiūlymus“, – VŽ sako V. Lukoševičius.

Vadovas devynių mėnesių rezultatus vertina teigiamai, panašų augimą planuoja ir paskutiniam metų ketvirčiui. Papildomus pardavimus, anot jo, generuos ir trys naujos parduotuvės, kurios duris atvers dar šiemet.

„Svarbus veiksnys, kad augimas ateina ne tik iš naujai atidaromų parduotuvių, bet ir iš palyginamųjų parduotuvių, kurios taip pat sėkmingai ūgtelėjo, palyginti su praėjusiais metais“, – akcentuoja V. Lukoševičius. 

Grupė augo 4%

Visos „Rimi Baltic“, priklausančios minėtai švedų grupei, trijų ketvirčių pajamos didėjo 4%, iki 1,384 mlrd. Eur.

Nina Jonsson, „ICA Gruppen“ vadovė, ataskaitoje pažymi, kad maisto kainos stabilizuojasi, o pirkėjams, renkantis produktus, svarbios ir kitos vertės, ne tik kaina.

Kitose dviejose Baltijos šalyse pardavimų augimas buvo lėtesnis nei Lietuvoje: Latvijoje apyvarta augo 3,5%, iki 675,7 mln. Eur, Estijoje – 3,2%, iki 357,8 mln. Eur.

Vien tik trečiąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu, „Rimi“ pajamos Latvijoje didėjo 5,6%, iki 230,4 mln. Eur, Estijoje – 0,7%, iki 119,8 mln. Eur.

Laikotarpio pabaigoje „Rimi Baltic“ valdė 313 parduotuvių, iš jų 139 – Latvijoje, 89 – Lietuvoje, 85 – Estijoje, skaičiuoja naujienų agentūra BNS. Anot jos, per pirmus devynis šių metų mėnesius Lietuvoje atidarytos dvi, o Latvijoje ir Estijoje atidaryta po tris naujas parduotuvės. Per šį laikotarpį Lietuvoje uždaryta viena, Latvijoje – dvi parduotuvės.

„Rimi“ yra vienas didžiausių prekybos tinklų šalyje, konkuruojantis su „Maxima“, „Iki“, „Lidl“, „Norfa“, taip pat įvairiomis vidutinio dydžio ir smulkesnėmis maisto prekių parduotuves valdančiomis įmonėmis.

52795
130817
52791