„Rimi Lietuvos“ trijų ketvirčių pardavimai – 5,5% didesni

Trečiąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu, „Rimi“ pajamos Lietuvoje ūgtelėjo 5,8%, iki 120,4 mln. Eur, nurodoma Švedijos „ICA Gruppen“ ataskaitoje.
Valdas Lukoševičius, „Rimi Lietuvos“ generalinis direktorius, VŽ teigia, kad augimą didžia dalimi lemia ne kainų pokyčiai, bet tai, kad parduodama daugiau prekių.
„Šiuo metu matome praktiškai nulinę infliaciją, o bendros tendencijos išlieka panašios kaip ir pastaraisiais metais – pirkėjai ir toliau nori apsipirkti pigiau, jiems svarbios akcijos, pigesni geros kokybės produktai, vis daugiau privačios etiketės produktų į krepšelius įsidedama visoje Europoje, ne tik Lietuvoje. Tą tendenciją matome ir atitinkamai koreguojame savo asortimentą, peržiūrime kainodarą, stipriname lojalumo pasiūlymus“, – VŽ sako V. Lukoševičius.
Vadovas devynių mėnesių rezultatus vertina teigiamai, panašų augimą planuoja ir paskutiniam metų ketvirčiui. Papildomus pardavimus, anot jo, generuos ir trys naujos parduotuvės, kurios duris atvers dar šiemet.
„Svarbus veiksnys, kad augimas ateina ne tik iš naujai atidaromų parduotuvių, bet ir iš palyginamųjų parduotuvių, kurios taip pat sėkmingai ūgtelėjo, palyginti su praėjusiais metais“, – akcentuoja V. Lukoševičius.
Grupė augo 4%
Visos „Rimi Baltic“, priklausančios minėtai švedų grupei, trijų ketvirčių pajamos didėjo 4%, iki 1,384 mlrd. Eur.
Nina Jonsson, „ICA Gruppen“ vadovė, ataskaitoje pažymi, kad maisto kainos stabilizuojasi, o pirkėjams, renkantis produktus, svarbios ir kitos vertės, ne tik kaina.
Kitose dviejose Baltijos šalyse pardavimų augimas buvo lėtesnis nei Lietuvoje: Latvijoje apyvarta augo 3,5%, iki 675,7 mln. Eur, Estijoje – 3,2%, iki 357,8 mln. Eur.
Vien tik trečiąjį metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu, „Rimi“ pajamos Latvijoje didėjo 5,6%, iki 230,4 mln. Eur, Estijoje – 0,7%, iki 119,8 mln. Eur.
Laikotarpio pabaigoje „Rimi Baltic“ valdė 313 parduotuvių, iš jų 139 – Latvijoje, 89 – Lietuvoje, 85 – Estijoje, skaičiuoja naujienų agentūra BNS. Anot jos, per pirmus devynis šių metų mėnesius Lietuvoje atidarytos dvi, o Latvijoje ir Estijoje atidaryta po tris naujas parduotuvės. Per šį laikotarpį Lietuvoje uždaryta viena, Latvijoje – dvi parduotuvės.
„Rimi“ yra vienas didžiausių prekybos tinklų šalyje, konkuruojantis su „Maxima“, „Iki“, „Lidl“, „Norfa“, taip pat įvairiomis vidutinio dydžio ir smulkesnėmis maisto prekių parduotuves valdančiomis įmonėmis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai