2024-10-08 15:02

Interjero salonų strategijos: naujos koncepcijos, plėtra didžiuosiuose centruose

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Interjero dizaino, namų dekoro ir dovanų salonai yra neatsiejama didžiųjų prekybos centrų dalis. Norėdami išlaikyti klientų dėmesį, šio segmento prekybininkai keičia koncepcijas, dalyvauja parodose, atsiveža išskirtinių produktų, bendradarbiauja su žinomais prekių ženklais, o šalia fizinių parduotuvių investuoja į e. prekybą.
  • „C&D Style“ pristatė naujos koncepcijos saloną.
  • Kauno „Houm“: nesivaikome madų, renkamės ilgaamžiškus sprendimus.
  • „Alan Deko“ planuoja plėtrą.

Vienas tokių gerai Lietuvos pirkėjams pažįstamų salonų yra 24-erius metus Lietuvoje veikiantis namų dekoro ir dovanų tinklas „C&D Style“, kuris neseniai išgrynino prekių ženklo viziją, atnaujino vizualinį identitetą, prekių ženklo pozicionavimą ir apsibrėžė tikslinio kliento portretą. Pirmasis atnaujintas salonas atidarytas sostinės prekybos centre (PC) „Panorama“, pertvarkos palies ir kitas tinklo parduotuves. Beje, toje vietoje „Panoramoje“ parduotuvė veikia 15 metų, turi nemažai lojalių klientų.

52795
130817
52791