Interjero salonų strategijos: naujos koncepcijos, plėtra didžiuosiuose centruose

- „C&D Style“ pristatė naujos koncepcijos saloną.
- Kauno „Houm“: nesivaikome madų, renkamės ilgaamžiškus sprendimus.
- „Alan Deko“ planuoja plėtrą.
Vienas tokių gerai Lietuvos pirkėjams pažįstamų salonų yra 24-erius metus Lietuvoje veikiantis namų dekoro ir dovanų tinklas „C&D Style“, kuris neseniai išgrynino prekių ženklo viziją, atnaujino vizualinį identitetą, prekių ženklo pozicionavimą ir apsibrėžė tikslinio kliento portretą. Pirmasis atnaujintas salonas atidarytas sostinės prekybos centre (PC) „Panorama“, pertvarkos palies ir kitas tinklo parduotuves. Beje, toje vietoje „Panoramoje“ parduotuvė veikia 15 metų, turi nemažai lojalių klientų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai