Išrinkti mažmeninės prekybos sektoriaus lyderiai

Arūnas Janeliūnas, „Verslo žinių“ duomenų analitikas ir rekvizitai.lt vadovas, didžiausio šalyje mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ lyderystę reitinge vadina savaime suprantamu dalyku, nes praėjusiais metais didinusi pelną bei pelningumą bei turėdama reikšmingą rinkos dalį bendrovė užtikrintai šovė į pirmą poziciją.?
Tačiau tarp lyderių nebematome kito mažmenininko „Lidl Lietuvos“ ir pagrindinė priežastis yra ta, kad bendrovės grynasis pelnas susitraukė daugiau negu dvigubai.
„Išskirčiau dar dvi stiprias bendroves „Norfos mažmeną“ ir „Humaną“, kurios, palyginti su praėjusių metų reitingu, kilo per kelias pozicijas. „Humanos“ 11% pelningumas mažmeninės prekybos sektoriuje tikrai daro įspūdį, o „Norfos mažmenos“ pozicijai didelę įtaką darė jos matomumas viešumoje. Dažnai komentuoja ir pats vadovas Dainius Dundulis, o ir pati bendrovė nuolat dalijasi savo geromis naujienomis“, – komentuoja A. Janeliūnas.?
Matomumo rodiklis, darantis įtaką bendram rezultatui, apskaičiuojamas dirbtinio intelekto pagalba: sutrauktos skaitymo sekundės dauginamos iš įmonės paminėjimo tekste konteksto vertinimo, ir kuo tas kontekstas teigiamesnis, tuo skiriamas aukštesnis balas. Įtaką daro ir turinio rinkodaros tekstai, nes jie rodo įmonės pastangas būti matomai ir pranešti apie save gerų naujienų.?
[infogram id="64779c62-18b6-4aac-9e02-efd9e5333528" prefix="Egz" format="interactive" title="Sektorių lyderiai 2024: mažmeninė prekyba"]
[infogram id="bcf21da2-0913-4067-bcc3-120edf3cb7c3" prefix="v2h" format="interactive" title="Lietuvos sektorių lyderiai 2024: vertinimo metodika"]