2024-06-04 17:17

H&M grynasis pelnas augo 33%

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Švedijos mažmeninės drabužių prekybininkės valdomos įmonės „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai Lietuvoje 2022–2023 finansiniais metais siekė 38,2 mln. Eur ir buvo 3% didesni nei 2021–2022 finansiniais metais, kai jie sudarė 37,1 mln. Eur.

Per finansinius metus, kurie prasideda gruodžio 1-ąją ir baigiasi lapkričio 30 dieną, H&M grynasis pelnas siekė 925.000 Eur ir buvo 33% didesnis nei 2022 finansiniais metais, kai jis sudarė 697.000 Eur. 

Veiklą Lietuvoje pradėjusi 2013 m., kai atidarė dvi H&M prekės ženklo parduotuves Vilniaus ir Klaipėdos „Akropoliuose“, bendrovė dabar turi 9 H&M ir vieną COS prekės ženklo parduotuvę.

Bendrovė 2023 m. pabaigoje turėjo 331 darbuotoją (2022 m. – 277).

Annos Jenny Gemzell, H&M generalinės direktorės, pasirašytame metiniame pranešime, teigiama, kad 2024 m. planuojama auginti pardavimus 10-15% ir dirbti pelningai.

100% bendrovės akcijų priklauso Švedijos įmonei „Hennes& Mauritz International“.

52795
130817
52791