„Zaros“ ir H&M kova: kuri greitosios mados milžinė bus priekyje
Lyginant šias dvi milžines, pirmiausia svarbu pastebėti tai, kad jos turi po vieną išskirtinį prekių ženklą, kuris lemia didžiąją apyvartos dalį, ir po kelis panašių koncepcijų madingus prekių ženklus. Abi bendrovės investuoja į inovacijas, daugiakanalę prekybą, tvaresnius gamybos ir logistikos sprendimus.
Turint omenyje, kad visuomenės sąmoningumas dėl nesaikingo vartojimo ir masinės gamybos įtakos planetai didėja, ir tai, kad veržliai auga kai kurie internetiniai verslai, tokie kaip vokiečių e. prekybos platforma „Zalando“, kuri pagal pardavimus Europoje jau vejasi šias dvi įmones ir yra trečia didžiausią apyvartą turinti mažmenininkė regione, bendrovių siekiai mažinti kaštus ir siekti tvaresnės veiklos atrodo suprantami.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai