2023-09-06 18:16

Didžiausi mados sektoriaus įsigijimai 2023 m.: lyderiai nepraleidžia progų

Įmonių nuotr. VŽ koliažas.
Įmonių nuotr. VŽ koliažas.
Mados industrijai šie metai jau atnešė reikšmingų permainų – nuo naujų strateginių partnerysčių iki didesnių konglomeratų pasipildymo naujais mados prekių ženklais. Verslų įsigijimai iš naujo perskirsto įtakos ribas ir atveria kūrybinių galimybių.

Šiuolaikiniame, itin konkurencingame mados sektoriuje susijungimai ir įsigijimai (M&A) lyderiams leidžia dar labiau išsiveržti į priekį. Prabangos segmente imant dominuoti naujiems prekių ženklams su kolekcijomis, orientuotomis į jaunus vartotojus, išnaudojamos galimybės paspartinti augimą kliaujantis naujomis partnerystėmis. 

Todėl garsūs prekių ženklai, jau dominuojantys rinkoje, perka kontrolinius kitų prekių ženklų akcijų paketus arba prisijungia naujus prekių ženklus, rašo Vokietijos žiniasklaidos grupei „Hubert Burda Media Holding“ priklausantis prabangos sektoriaus naujienoms skirtas mėnesinis žurnalas „Prestige“. 

52795
130817
52791