Didžiausi mados sektoriaus įsigijimai 2023 m.: lyderiai nepraleidžia progų

Šiuolaikiniame, itin konkurencingame mados sektoriuje susijungimai ir įsigijimai (M&A) lyderiams leidžia dar labiau išsiveržti į priekį. Prabangos segmente imant dominuoti naujiems prekių ženklams su kolekcijomis, orientuotomis į jaunus vartotojus, išnaudojamos galimybės paspartinti augimą kliaujantis naujomis partnerystėmis.
Todėl garsūs prekių ženklai, jau dominuojantys rinkoje, perka kontrolinius kitų prekių ženklų akcijų paketus arba prisijungia naujus prekių ženklus, rašo Vokietijos žiniasklaidos grupei „Hubert Burda Media Holding“ priklausantis prabangos sektoriaus naujienoms skirtas mėnesinis žurnalas „Prestige“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai