LVMH sėkmingą pusmetį vainikavo sutartis dėl Paryžiaus olimpinių žaidynių rėmimo

LVMH, didžiausia Europos bendrovė pagal rinkos kapitalizaciją (viršija 400 mlrd. Eur), pranešė, kad grupės rezultatams 2023 m. I pusmetį įtaką darė reikšmingai augę mados prekių ir odinių gaminių pardavimai: dviženkliu skaičiumi augo pirmaujančių prekių ženklų, įskaitant „Dior“ ir „Louis Vuitton“, apyvartos, taip pat segmento, kuriam priklauso grožio prekių mažmenininkė „Sephora“ ir mažmeninė kelionių prekyba, pardavimai.
Tačiau LVMH vyno ir spiritinių gėrimų pardavimai sumažėjo 3%, nes sumenko konjako paklausa ir pardavimai JAV.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai