2023-07-31 22:48

LVMH sėkmingą pusmetį vainikavo sutartis dėl Paryžiaus olimpinių žaidynių rėmimo

Bernard’as Arnault, LVMH pirmininkas ir generalinis direktorius. Julieno de Rosa (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Bernard’as Arnault, LVMH pirmininkas ir generalinis direktorius. Julieno de Rosa (AFP / „Scanpix“) nuotr.
Prancūzų prabangos prekių gamintojos „LVMH Moet Hennessy – Louis Vuitton“ (LVHM) pirmojo pusmečio pardavimo pajamos siekė 42,2 mlrd. Eur ir buvo 17% didesnės nei pernai tuo pačiu metu. Grupės veiklos pelnas padidėjo 13% iki 11,5 mlrd. Eur. Nors JAV prabangos prekių pardavimai dėl ekonominio neapibrėžtumo sulėtėjo, praradimus atsvėrė Kinija, kurioje po pandemijos vėl šoktelėjo prabangos prekių paklausa.

LVMH, didžiausia Europos bendrovė pagal rinkos kapitalizaciją (viršija 400 mlrd. Eur), pranešė, kad grupės rezultatams 2023 m. I pusmetį įtaką darė reikšmingai augę mados prekių ir odinių gaminių pardavimai: dviženkliu skaičiumi augo pirmaujančių prekių ženklų, įskaitant „Dior“ ir „Louis Vuitton“, apyvartos, taip pat segmento, kuriam priklauso grožio prekių mažmenininkė „Sephora“ ir mažmeninė kelionių prekyba, pardavimai. 

Tačiau LVMH vyno ir spiritinių gėrimų pardavimai sumažėjo 3%, nes sumenko konjako paklausa ir pardavimai JAV.

52795
130817
52791