2023-07-18 17:36

Drabužių ir aksesuarų tinklas CHIC kelia prekybą į internetą

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Uždaroma sostinės „Panoramoje“ veikusi moteriškų drabužių ir aksesuarų parduotuvė CHIC, savininkams nusprendus pasilikti vieną prekybos vietą Kauno „Akropolyje“ ir orientuotis į e. prekybą.

Anot Ingridos Ugianskienės, daugiau nei dešimt metų veikiančio moteriškų drabužių ir aksesuarų prekybos tinklo CHIC vadovės, sprendimas pasilikti pagrindinę parduotuvę tik Kaune brendo jau ilgą laiką.

„Esame stilingų drabužių tinklas, atstovaujantis išskirtiniams prekių ženklams, tad kiekvieną savo klientą pažįstame asmeniškai. Pradėję aktyviai demonstruoti drabužius bei jų derinius socialiniuose tinkluose, reikšmingai padidinome prekybą internetu, tad poreikis turėti kelias parduotuves automatiškai dingo“, – sako I. Ugianskienė.

Pasak jos, didieji pokyčiai prasidėjo dar pandemijos metu, kuomet prekyba fizinėse parduotuvėse dėl pandemijos buvo ribota, o pasikeitus vartotojų įpročiams ėmė augti pajamos prekiaujant internetinėje.

„Ilgai galvojome, kaip palengvinti pirkimą internetu, kad klientė liktų patenkinta savo pirkiniu. Lengviausia pamatyti drabužį, kai jį vilki žmogus ir juda. Vien iš nuotraukos sunku spręsti, todėl kilo mintis pademonstruoti ne tik drabužį, bet ir derinius“, – sako vadovė.

Dar viena sąlyga, nulėmusi e. parduotuvės augimą, – greitas pristatymas, prekę pateikiant kitą dieną arba net tą pačią dieną.

Verslininkės teigimu, per artimiausius metus į e. prekybos sprendimus planuojama investuoti beveik 100.000 Eur. 

CHIC prekės ženklo parduotuves valdo UAB UPI, atstovaujanti tokiems prekių ženklams kaip „Sister Jane“, „Imperial“, „Vicolo“, „Saki of Sweden“ ir kitiems. Įmonės apyvarta pernai siekė 645.000 Eur, iš kurių prekyba internetu sudarė 30%.

52795
130817
52791