„Creme de la Creme“ įkūrėjas: „reideriai“ bandė perimti mano verslą

Susitinkame Vilniaus prekybos centre (PC) „Panorama“, kur vienoje vietoje turite visų trijų savo atstovaujamų ir kurtų prekių ženklų parduotuves ir salą tarp jų. Ar veiksmingas toks veiklos modelis, kai visos jos šalia?
Visos jos viena kitą papildo, tad taip – dirbame sėkmingai. Skiriame daug investicijų, kad visos jos atitiktų prekių ženklų, kuriems atstovaujame, reikalavimus. Štai stovime prie „Dior“, priklausančios LVMH („Louis Vuitton Moet Hennessy“), dizainerių sukurtos „Maison Francis Kurkdjian“ salos, kurią įrengti kainavo 25.000 Eur, o jos gyvavimo laikas – pusantro mėnesio. Paskui įrengsime kitą.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai