Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

  • 2022-08-17T09:36:22+03:00

    Kazkokia liberavizavimo galva per TV aiksino kad lietuviai uz elektra moka maziau nei pries liberavizavima ir tai atpigino kainas. Zaibo greiciu susiradau pulteli ir perjugiau nuo tokio meslo pumpavimo.

    • 2022-08-17T10:03:24+03:00

      Verslui tiekimas liberalizuotas per dešimtmetį jau ir su liberalizacija tai nieko bendro neturi. Nebent tu sakai, kad liberalizavimas Lietuvos rinkos pakėlė elektros kainas net Prancūzijoe.

    • 2022-08-17T10:04:02+03:00

      Dabar išgirsim dar ne tokių pasiteisinimų, kad valdžiukei numest atsakomybę nuo savęs. Tai liaudis pati kalta, kad nemoka finansinių įmonės analizių daryt ir pasirinkt teisingą tiekėją arba kad nesugebėjo pasistatyt savo generacijų, tai Karbauskis, kuris nepastatė daugiau, nei prieš dešimtmetį, atominės, tai praėjusi valdžia, ar ES, kad liberalizavo rinką, bet tik ne dabartiniai valdžioj, nes jie niekada neklysta :))

    • 2022-08-17T11:28:40+03:00

      O prie ko čia klaidos? Turime ekstremalią situaciją. Norfa irgi turi problemą, gali patys išsispręsti ir tuo pačiu spręsti padėti likusiai visuomenei ją. Ką daro vietoje to? Nieko, prisiškę į kelnes žliumbia kaip mažas vaikas. Liberalizavimas čia niekuo dėtas. Va, neliberalizuota tik dalis vartojimo, ir jam jau skyrė 700 mln. eurų subsidijų. Čia normalu? Aišku ne. Visi elektros naudoja tiek pat, kiek naudojo, o reikia, kad mažintų naudojimą. Ir taip, praėjusios dvi valdžios tik daug kalbėjo apie atsinaujinanią energetiką, bet kiek Enmin reikėjo palaikymo iš Seimo, tiek jo negavo ir buvo gesinamos bet kokios iniciatyvos. O dabar sėdint valdžioje, nepasatysi elektrinės per tris mėnesius. Kompensacijas mokėti tokiomis sumomis, kiek kainuotų pastatyti visą reikalingą elektros gamybą yra nesąmonė. Sumažėtų vartojimas 10-15% ir staiga elektros kainos susitrauktų.

    • 2022-08-17T11:32:57+03:00

      taigi sakau, kad ne prie ko. kaltas biržos algoritmas, žmonės, kurie nesugeba pasidomėt įmonėm, kuriom suteiktos licencijos ir kurias prižiūri vyriausybei atskaitinga institucija ir Karbauskis, kuris balsavo prieš atominės statybas.

    • 2022-08-17T13:31:21+03:00

      Net ne algoritmas biržos. Birža negali nuspręsti kiekvieno pasiūliusio gamybos įrangos techninių pajėgumų. Jei visi siūlė gaminti nuo 100 MWh tą valandą, kad ir už 0,01€/MWh, bet tau reikia 2MWh, tu negali pirkti 100 MWh, nes neturėsi kur padėti. Problema čia tas pats Ignitis, kuris neturėjo bid'o nuo 0 MWh kiekio.

    • 2022-08-17T19:42:00+03:00

      Bet jei tarkim 1% tos valandos kiekiui buvo bid'as 4000, kodėl visas 100% energijos kiekio įvertinamas po 4000? Ir kur tie pinigai nukeliauja? Kažkas pirmas pasiūlė po 50, tai jis irgi gauna po 4000? Kas do nesąmonė?

    • 2022-08-17T20:26:14+03:00

      Tai juk algoritmo "klaida", mokekit nesigiline.

  • 2022-08-17T10:02:06+03:00

    Bent jau parduotuves tai dauguma galėtų įdarbinti stogus, o ne inkšti

    • 2022-08-17T11:15:45+03:00

      Aha,:)) projektai leidimai irtt užims mėnesius tai iki to varge ar ištrauks su 4€ už KW antra visa ta įranga taip pat ne už dyka.

    • 2022-08-17T11:31:04+03:00

      Projektų nereikia. Leidimą gausi per 1-2 savaites, nu max 4 savaites. Rangovas nespės iki tavęs atvažiuoti su įranga. Tokiems projektams saulės elementai eina dabar kažkur 800€/kW su visa įranga. Taip kad tik pasiteisinimai. Ir šiaip, stogus galėjo įdarbinti dar prieš 2-4 metus, jau tada atsipirkimas ir be paramos jiems buvo 6 metai max, įrangos kaina ėjo kažkur 600€/kW. Būtų prieš 2 metus įsirengę, šįmet jau būtų atsipirkę.

    • 2022-08-17T15:42:23+03:00

      Visiškai pritariu, visi normalūs verslai, turintys nuolatinį dieninį elektros poreikį ir nuosavą stogą, jau seniai yra įsivertinę ir investavę į PV modulius. Norfa yra Norfa.

  • 2022-08-17T10:04:12+03:00

    Jei savo stogus padengtų saulės elementais, tai ne inkštų, o plotų katučių. Atsipirkimas du metai max jiems būtų. Bet kam pasirūpinti savimi, negalėsi tada pažliumbti.

  • 2022-08-17T10:12:50+03:00

    Nelabai etiška, tačiau Norfos " akcija" gali pakartot ir pritaikyt Norfai kiekvienas Norfos pirkejas: Kad atkreiptu Dundulio demesi " i per dideles desros kainas Norfoje", kiekvienas Norfos pirkejas galetu valanda nevalgyt Norfoje pirktos desros.

  • 2022-08-17T10:24:21+03:00

    mano nuomene turime...

    • 2022-08-17T10:56:51+03:00

      Mano nuomone aš turėčiau perimti tiesioginį tavo gyvenimo valdymą, nes akivaizdžiai nesugebi adekvačiai vertinti situacijos ir keli sau pavojų.

    • 2022-08-17T11:01:47+03:00

      kepingalvi pabandyk perimti...

    • 2022-08-17T11:21:01+03:00

      Netinkamas komentaras.

    • 2022-08-17T11:22:10+03:00

      Pritariu. Pripazinti neveiksniu.

    • 2022-08-17T11:32:25+03:00

      Kempingalvi, pasižiūrėk į elektros kainas Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje, Latvijoje, Lenkijoje ir šiaip beveik visoje ES. Ne dabartinė valdžia elektros kainas lemia. P.S. dabar elektros kaina vartotojams panaši į tokią, kokia visą laiką būna Vokietijoje :D

  • 2022-08-17T11:28:39+03:00

    Reikėtų vz.lt filtrų, kad delfiniai komentarai su raktiniais žodžiais "valdžia", "liaudis" ir pan. t.y. tekstai apie nieką, neterštų eterio. vz.lt kaip ir "normalesnis" info šaltinis, todėl asmeninių pergyvenimų "va;džia vagys", "liaudžiai neduoda gyventi" čia mažiau reikia nei komentarų į temą. Aukštos el. energijos kainos yra gera proga peržiūrėti savo sąnaudas, t.y. aktyviau vertinti ir taikyti taupymo alternatyvas.

  • 2022-08-17T13:22:32+03:00

    kai kurie komentatoriai gal nezino, kad Estijoje ir Skandinavijoje elektra apie 100 (!!!) kartu pigesne.

    • 2022-08-17T15:08:31+03:00

      https://www.nordpoolgroup.com/en/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/ALL1/Hourly1/?view=table

    • 2022-08-17T15:40:21+03:00

      Netiesa.

    • 2022-08-17T23:38:21+03:00

      O kas cia tada: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0Ehq7rwZK7zzUYXnar2he7k5EHA3ec2wfXrXFms3vnrYJh6ivVDsRECkmY6diL56Zl&id=100027639342145

    • 2022-08-17T23:38:50+03:00

      O kas cia tada: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0Ehq7rwZK7zzUYXnar2he7k5EHA3ec2wfXrXFms3vnrYJh6ivVDsRECkmY6diL56Zl&id=100027639342145

    • 2022-08-18T07:38:51+03:00

      O čia yra tavo nuoroda į pseudo-intelektualo konspiracijų teorijų ieškotojo postą facebooke. Vienos valandos ar vienos dienos kainos nereiškia, kad "elektra Estijoje ir Skandinavijoje apie 100(!!!) kartų pigesnė". Pasižiūrėk ir kitų dienų elektros kainas. Pasižiūrėk į atskiras Skandinavijos kainų zonas. Pasidomėk jose esančiais gamybos pajėgumais, suvartojimu, tarpusavio jungčių pralaidumu, orų prognozėmis skirtingomis dienomis, planiniais ir neplaniniais elektrinių ir jungčių remontais. Po to aiškink apie tai, kur kainos yra 100 kartų didesnės.

    • 2022-08-18T09:19:30+03:00

      Bet tai kaip cia nei vieno posto, kuris ten ta paaiskintu? Jei tokia konspiracija, tai turetu buti exposed tenais.

    • 2022-08-18T11:52:46+03:00

      Nes žmonės, kurie supranta daugiau, turi ką veikti ir be aiškinimų dundukams, kurie tingi patys informacijos ieškoti.

    • 2022-08-18T12:38:27+03:00

      Cia tik teoriskai kietai nuskambejes lozungas, deja realybeje absoliucioj daugumoj atveju jei kazkas fb nusisneka ir ten yta komentaru, tai visada bus paaiskinanciu kur klaida padaryta.

  • 2022-08-17T13:26:42+03:00

    Reikia visiems suprasti ,kad energija nebebus tokia pigi ,kaip kadaise. Niekada.Sėdime bendrame Europos katile ,kuris verda, o kursto ugnį karas,per pandemiją paleisti laisvi pinigai ,bei dabar jau primirštas žalias kursas. Belieka tik stengtis mažiau vartoti ir investuoti į atsinaujinančią energetiką, tai užtruks, bet kito kelio nėra.

    • 2022-08-17T13:31:56+03:00

      Bus, po poros metų gal net tokia pigi, kaip buvo 2020 m. Bet investuoti vis tiek reikia ir verta.

  • 2022-08-17T13:31:09+03:00

    Žiūriu Norfos XL stogo plotas 27 arai (!!) ir VISAI neišnaudojamas, nors elektros vartotojai čia pat. Suprantu, jog apkiautusiai Norfai dabar sunku - rusiškų prekių nėr, baltarusiškų nėr, kažkuo prekiaut reik, parduotuvės viena po kitos jau seniai užsidarinėja... Bet kažko reikalauti ir postringauti apie energetiką Norfa tikrai neturi moralinės teisės! Valdžia turi pagaminti, patiekti ir dar sumokėti už elektrą, ar kaip? Normalią antireklamą varo ant savęs Norfa...

    • 2022-08-17T16:04:07+03:00

      O tai koks tavo parduotuves stogo plotas? Ai, gyveni pas mama, kuri tau ir pampersa pakeicia. Kai bus elektra pigesne, pasiguglink "biurokratija lietuvoje" ir tik tada kritikuok ir susirupink kitais

  • 2022-08-17T13:52:30+03:00

    Kur jau ten jiems dar mažinti apšvietimą, ir taip prieblanda daugelyje parduotuvių. Kodėl nėra saulės modulių ant parduotuvių stogų?

  • 2022-08-17T15:19:53+03:00

    Dundulis yra AUDI :)

  • 2022-08-17T16:33:24+03:00

    Realiai NORFA galėtų 18h išjungt šviesą, užrakint duris ir niekada neatsidaryt.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791