2022-06-14 14:07

Japonija – neištyrinėta sala, galinti virsti aukso gysla

Romas Apulskis, „Baltic Gastronomy Leaders“ prezidentas. Bendrovės nuotr.
Romas Apulskis, „Baltic Gastronomy Leaders“ prezidentas. Bendrovės nuotr.
Pandemija ir taip egzotišką Japonijos rinką pavertė dar egzotiškesne, tačiau dėl suvaržyto gyvenimo ir apribojimų japonai dar labiau atsigręžė į maisto kokybę ir sveikatą. Verslams tai – raktas į naujus horizontus.

Taip teigia Romas Apulskis, maisto produktų eksporto plėtros asociacijos „Baltic Gastronomy Leaders“ vadovas, neseniai su kelių lietuviškų įmonių atstovais grįžęs iš Japonijos.

Pasak jo, Japonija – įdomi, bet kitokia rinka, jei važinėdami po skirtingas Europos šalis matome daugumą tų pačių prekės ženklų, tai pasaulinių gigantų ženklų Japonijoje lentynose matome ne tiek ir daug arba jie yra jau adaptavę savo gaminius šiai šaliai.

52795
130817
52791