Saugią darbo vietą iškeitė į savo verslą: „Topo centro“ atstovas spaudai ėmė kepti traškučius

Į beveik visų didžiųjų prekybos tinklų lentynas prasiveržusios ir į 23 šalis savo gaminius eksportuojančios bendrovės „Gusania“ veikla prasidėjo prieš kelerius metus, dviem stabiliose įmonėse dirbantiems vyrams pradėjus garsiai galvoti apie galimybes daryti kažką savo. Ž. Kulvinskis turėjo patirties rinkodaros ir komunikacijos srityse, o partneris gerai išmanė gamybos ir rinkų paieškos sritis.
„Gana greit paaiškėjo, kad Lietuvoje beveik nėra ekologiškų traškučių pasiūlos, ir pradėjome domėtis, iš kur jų galėtume atsivežti, bet tai, ką radome, mums atrodė per brangu. Tada pradėjome skaičiuoti gamybos savikainą ir supratome, kad tai gali būti gyvybinga verslo idėja“, – pirmuosius žingsnius prisimena Ž. Kulvinskis.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai