Saugią darbo vietą iškeitė į savo verslą: „Topo centro“ atstovas spaudai ėmė kepti traškučius

Didžiausio Lietuvoje buitinės technikos ir elektronikos tinklo Topo centras atstovas spaudai Žilvinas Kulvinskis atsisveikino su darboviete ir nėrė į kelerius metus laisvalaikiu su kolegomis plėtotą traškučių gamybos verslą. Svajojantiems apie savo verslą startuolio Gusania, gaminančio Chazz prekės ženklo traškučius, vienas įkūrėjų pataria drąsiai mąstyti apie idėjas, bet prieš imantis veiksmų itin gerai išnarstyti verslo planą kartu su patyrusiais finansuotojais.
Į beveik visų didžiųjų prekybos tinklų lentynas prasiveržusios ir į 23 šalis savo gaminius eksportuojančios bendrovės Gusania veikla prasidėjo prieš kelerius metus, dviem stabiliose įmonėse dirbantiems vyrams pradėjus garsiai galvoti apie galimybes ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti