2022-03-23 20:28

Saugią darbo vietą iškeitė į savo verslą: „Topo centro“ atstovas spaudai ėmė kepti traškučius

Žilvinas Kulvinskis, vienas „Gusiania“ įkūrėjų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Žilvinas Kulvinskis, vienas „Gusiania“ įkūrėjų. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Didžiausio Lietuvoje buitinės technikos ir elektronikos tinklo „Topo centras“ atstovas spaudai Žilvinas Kulvinskis atsisveikino su darboviete ir nėrė į kelerius metus laisvalaikiu su kolegomis plėtotą traškučių gamybos verslą. Svajojantiems apie savo verslą startuolio „Gusania“, gaminančio „Chazz“ prekės ženklo traškučius, vienas įkūrėjų pataria drąsiai mąstyti apie idėjas, bet prieš imantis veiksmų itin gerai išnarstyti verslo planą kartu su patyrusiais finansuotojais.

Į beveik visų didžiųjų prekybos tinklų lentynas prasiveržusios ir į 23 šalis savo gaminius eksportuojančios bendrovės „Gusania“ veikla prasidėjo prieš kelerius metus, dviem stabiliose įmonėse dirbantiems vyrams pradėjus garsiai galvoti apie galimybes daryti kažką savo. Ž. Kulvinskis turėjo patirties rinkodaros ir komunikacijos srityse, o partneris gerai išmanė gamybos ir rinkų paieškos sritis.

„Gana greit paaiškėjo, kad Lietuvoje beveik nėra ekologiškų traškučių pasiūlos, ir pradėjome domėtis, iš kur jų galėtume atsivežti, bet tai, ką radome, mums atrodė per brangu. Tada pradėjome skaičiuoti gamybos savikainą ir supratome, kad tai gali būti gyvybinga verslo idėja“, – pirmuosius žingsnius prisimena Ž. Kulvinskis. 

52795
130817
52791