2021-10-15 03:01

„Asda“ eksperimentuoja parduodama nesupakuotas prekes, Lietuvoje tendencijos kitokios

Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklas „Asda“ Škotijoje pristatė naujos koncepcijos parduotuvę, kurioje klientai produktus susideda į savo tarą – tokiu būdu įsigyjami ne tik riešutai ar saldainiai, bet ir ryžiai, makaronai, šampūnas, dušo gelis.

Įvairius sprendimus biriems produktams sudėti siūlantys gamintojai sako, kad Lietuvoje pandemijos metu dominuoja priešingos tendencijos – prekybininkai siekia supakuoti kuo daugiau produktų.

Įprastų pakuočių „Asda“ šioje naujoje parduotuvėje atsisakė ne tik savo privačios etiketės segmente, tokiu būdu produktus sutiko tiekti ir kai kurie prekės ženklai, anksčiau klientams siūlydavę tik supakuotas savo prekes. Esminis šios naujovės tikslas – tvarumo idėjos prekyboje.

52795
130817
52791