„Asda“ eksperimentuoja parduodama nesupakuotas prekes, Lietuvoje tendencijos kitokios

Įvairius sprendimus biriems produktams sudėti siūlantys gamintojai sako, kad Lietuvoje pandemijos metu dominuoja priešingos tendencijos – prekybininkai siekia supakuoti kuo daugiau produktų.
Įprastų pakuočių „Asda“ šioje naujoje parduotuvėje atsisakė ne tik savo privačios etiketės segmente, tokiu būdu produktus sutiko tiekti ir kai kurie prekės ženklai, anksčiau klientams siūlydavę tik supakuotas savo prekes. Esminis šios naujovės tikslas – tvarumo idėjos prekyboje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai