Tyrimas: nauji reklamos draudimai gali ištirpdyti 440 mlrd. Eur didžiųjų gėrimų ir maisto gamintojų vertės
- Saldžių, sūrių ir riebių produktų reklamos suvaržymų įtaka gamintojams.
- Didieji prekės ženklai, tikėtina, praras dalį savo vertės, skelbia tyrimas.
- Skirtingose šalyse ribojimai nėra vienodi.
„Brand Finance Marketing Restrictions 2021“ tyrimas, kuriame apžvelgiami nauji reklamos sektoriaus ribojimai, padarys įtakos įmonėms, gaminančioms alkoholinius ir gaiviuosius gėrimus, saldumynus, pikantiškus užkandžius. Nauji ribojimai, kokie panašūs jau taikomi tabako gaminiams, verslams gali atsieiti 440 mlrd. Eur, rašo specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai