2021-07-22 08:45

Tyrimas: nauji reklamos draudimai gali ištirpdyti 440 mlrd. Eur didžiųjų gėrimų ir maisto gamintojų vertės

Dave’o Rusheno („SOPA Images“, „ZUMA Wire” / „Scanpix”) nuotr.
Dave’o Rusheno („SOPA Images“, „ZUMA Wire” / „Scanpix”) nuotr.
Vien tokių gėrimų ir maisto gamybos bendrovių kaip „InBev“, „The Coca-Cola Company“, „Diageo“, „Heineken“, „Mondelez International“, „Nestle“, „PepsiCo“, „Pernod Ricard“ ir „Treasury Wine Estates“ vertė gali sumažėti 225 mlrd. Eur, arba maždaug po ketvirtadalį. Tokią išvadą skelbia pasaulinė prekės ženklų vertės tyrimų ir konsultacijų bendrovė „Brand Finance“, įvertinusi, kokį poveikį didiesiems gamintojams padarys nauji reklamos draudimai, atsirandantys tam tikrose maisto ir gėrimų kategorijose.
  • Saldžių, sūrių ir riebių produktų reklamos suvaržymų įtaka gamintojams.
  • Didieji prekės ženklai, tikėtina, praras dalį savo vertės, skelbia tyrimas.
  • Skirtingose šalyse ribojimai nėra vienodi.

„Brand Finance Marketing Restrictions 2021“ tyrimas, kuriame apžvelgiami nauji reklamos sektoriaus ribojimai, padarys įtakos įmonėms, gaminančioms alkoholinius ir gaiviuosius gėrimus, saldumynus, pikantiškus užkandžius. Nauji ribojimai, kokie panašūs jau taikomi tabako gaminiams, verslams gali atsieiti 440 mlrd. Eur, rašo specializuotas prekybos leidinys „European Supermarket Magazine“ (ESM). 

52795
130817
52791