2020-02-12 14:28

Šiauliuose gyslelę užčiuopę prekybininkai didina investicijas

Prekybos centras „Saulės miestas“ Šiauliuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos centras „Saulės miestas“ Šiauliuose. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ketvirto didžiausio šalies miesto prekyboje dominuoja prieš 11 metų čia atidarytas „Akropolis“ ir netoli stoties esantis bei plėtrą planuojantis „Saulės miestas“. Kai kurių žinomų prekės ženklų perėjimai į didesnius prekybinius plotus rodo, kad Šiauliuose jiems sekasi.

Viktorija Krolytė, „Baltika Lietuvos“, valdančios „Monton“, „Mosaic“, „Ivo Nikkolo“, „Baltman“ ir „Bastion“ prekės ženklų parduotuves, direktorė, mano, kad Šiaulių „Akropolis“ pritraukia lankytojų, nes yra didžiausia apsipirkimo ir pramogų erdvė regione. Šiame prekybos centre yra didžiausia mados prekės ženklų koncentracija mieste, tad svarbesniems prekybininkams privalu čia būti. Na, o „Saulės miestas“ laimi iš netoliese esančios autobusų stoties bei aplink dirbančių lankytojų srauto.

„Mados segmentas čia siauresnis, tačiau mūsų klientai šioje lokacijoje yra išties lojalūs, todėl „Monton“ parduotuvės apyvarta „Saulės mieste“ pastaraisiais metais stabiliai auga. Lyginant srautus Šiaulių „Akropolyje“ ir „Saulės mieste“, matyti, kad klientų sulaukiama abiejuose prekybos centruose panašiai“, – reziumuoja V. Krolytė.

52795
130817
52791