Šiauliuose gyslelę užčiuopę prekybininkai didina investicijas
Viktorija Krolytė, „Baltika Lietuvos“, valdančios „Monton“, „Mosaic“, „Ivo Nikkolo“, „Baltman“ ir „Bastion“ prekės ženklų parduotuves, direktorė, mano, kad Šiaulių „Akropolis“ pritraukia lankytojų, nes yra didžiausia apsipirkimo ir pramogų erdvė regione. Šiame prekybos centre yra didžiausia mados prekės ženklų koncentracija mieste, tad svarbesniems prekybininkams privalu čia būti. Na, o „Saulės miestas“ laimi iš netoliese esančios autobusų stoties bei aplink dirbančių lankytojų srauto.
„Mados segmentas čia siauresnis, tačiau mūsų klientai šioje lokacijoje yra išties lojalūs, todėl „Monton“ parduotuvės apyvarta „Saulės mieste“ pastaraisiais metais stabiliai auga. Lyginant srautus Šiaulių „Akropolyje“ ir „Saulės mieste“, matyti, kad klientų sulaukiama abiejuose prekybos centruose panašiai“, – reziumuoja V. Krolytė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai