2019-08-20 08:45

Kanceliarinių prekių prekyba: du tinklai – pusė rinkos

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Du didžiausi kanceliarinių prekių pardavėjai „Officeday“ ir „Charlot LT“ turi 51,2% visos prekybos raštinės prekėmis rinkos, rodo įmonių 2018 m. finansinių ataskaitų duomenys. Bendras dešimties didžiausių įmonių pelningumas, per metus ūgtelėjęs 0,3 proc. punkto, sudaro 3,6%, ir jis, anot prekybininkų, vargu, ar didės, nes įstaigos ir įmonės vis labiau centralizuoja užsakymus, tenka konkuruoti su pačiais didžiausiais didmenininkais. Kita tendencija – krepšelyje menksta tradicinių raštinės prekių dalis.

Kanceliarinių prekių ir biuro įrangos didmeninės ir mažmeninės prekybos rinkos lyderė yra bendrovė „Officeday“, kurios 100% akcijų priklauso UAB „Sanitex“. 2018 m., palyginti su 2017 m., „Officeday“ apyvarta ūgtelėjo 15,1% ir pasiekė 25,7 mln. Eur. Ikimokestinis pelnas, lyginamuoju laikotarpiu išaugęs 45,3%, pasiekė 1,18 mln. Eur.

Vaidos Pacauskienės, „Officeday“ generalinės direktorės, pasirašytame metiniame pranešime, pateiktame Registrų centrui, teigiama, kad bendrovės pajamos didėjo, nes buvo plečiamasi į kitas rinkas.

52795
130817
52791