Tiesioginės prekybos rinka išlaiko augimą

„Antrus metus iš eilės fiksuojamas stabilus 5% viršijantis tiesioginės prekybos rinkos augimas, kurį lemia ne tik namų ūkių pajamų ir vartojimo augimas, bet ir vis spartesnė tiesioginės prekybos sektoriaus skaitmenizacija“, – pranešime spaudai teigia Gintautas Zaleckas, LTPA direktorius ir generalinis sekretorius Baltijos šalims.
Lyginant Baltijos šalis, 2018 m. tiesioginės prekybos apimtys Latvijoje augo 5,1%, o Estijoje – 2,1% ir siekė atitinkamai 25,9 mln. ir 19,5 mln. Eur. Tiesioginių pardavėjų skaičius Latvijoje išliko stabilus ir viršijo 35.000, o Estijoje sumažėjo 1,5% ir sudarė daugiau nei 25.000.
Baltijos šalių tiesioginės prekybos asociacijų narių verslo apimtys 2018 m. viršijo 85,8 mln. Eur, tiesioginių pardavėjų skaičius viršijo 106.000.
Europos tiesioginės prekybos asociacijos „Seldia“ duomenimis, 2017 m. tiesioginės prekybos apimtys (be PVM) ES šalyse sudarė beveik 29,9 mlrd. Eur, o tiesioginės prekybos bendrovės suteikė papildomo uždarbio galimybę daugiau kaip 6,9 mln. žmonių.
Pasaulio tiesioginės prekybos asociacijų federacijos (WFDSA) duomenimis, 2017 m. tiesioginės prekybos apimtys (be PVM) sudarė 189,6 mlrd. USD, o tiesioginių pardavėjų skaičius siekė 116 mln. žmonių.
85% tiesiogine prekyba užsiimančių žmonių tai papildomas pajamų šaltinis. 88% šiame versle dalyvaujančių atstovų yra moterys.