„Topo grupės“ pardavimai augo 20%

Remigijus Štaras, „Topo centro“ generalinis direktorius, VŽ sako, kad pardavimai panašiu tempu nuosekliai auga pastaruosius kelerius metus.
„Pasiteisina mūsų daugiakanalės prekybos strategija: ir fizinėse parduotuvėse, ir internete klientų aptarnavimo standartai, pardavimų grandys veikia taip, kad tenkina klientų poreikius, orientuojamės į technologines naujoves, naujas prekių grupes, todėl ir augame triskart greičiau nei konkurentai“, – reziumuoja p. Štaras.
„Topo grupė“ 2018 m. atidarė vieną naują parduotuvę Kaune, Jonavos g. Šiais metais naujų parduotuvių atidaryti neplanuojama.
„Daugiau dėmesio skirsime atskiroms erdvėms atnaujinti kai kuriose parduotuvėse“, – sako p. Štaras.
Bendrovė prognozuoja, kad 2019 m. pardavimai sieks 140 mln. Eur.
[infogram id="5e7cbe84-588b-4ca2-9fe0-21801ee2249b" prefix="HaG" format="interactive" title="„Topo grupės“ pardavimo pajamos, mln. Eur"]