2019-04-09 11:22

„Topo grupės“ pardavimai augo 20%

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Elektronikos ir buitinės technikos pardavėjos „Topo grupės“, valdančios 37 „Topo centro“ parduotuvių tinklą Lietuvoje, pardavimo pajamos 2018 m. siekė 115 mln. Eur ir buvo 20% didesnės nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 95,4 mln. Eur.

Remigijus Štaras, „Topo centro“ generalinis direktorius, VŽ sako, kad pardavimai panašiu tempu nuosekliai auga pastaruosius kelerius metus.

„Pasiteisina mūsų daugiakanalės prekybos strategija: ir fizinėse parduotuvėse, ir internete klientų aptarnavimo standartai, pardavimų grandys veikia taip, kad tenkina klientų poreikius, orientuojamės į technologines naujoves, naujas prekių grupes, todėl ir augame triskart greičiau nei konkurentai“, – reziumuoja p. Štaras.

„Topo grupė“ 2018 m. atidarė vieną naują parduotuvę Kaune, Jonavos g. Šiais metais naujų parduotuvių atidaryti neplanuojama.

„Daugiau dėmesio skirsime atskiroms erdvėms atnaujinti kai kuriose parduotuvėse“, – sako p. Štaras.

Bendrovė prognozuoja, kad 2019 m. pardavimai sieks 140 mln. Eur.

[infogram id="5e7cbe84-588b-4ca2-9fe0-21801ee2249b" prefix="HaG" format="interactive" title="„Topo grupės“ pardavimo pajamos, mln. Eur"]

52795
130817
52791