„Lidl“ tarptautinio verslo maržos žemiausiame lygyje nuo 2012 m.

Grupės tarptautinio verslo pardavimo pajamos, sudarančios apie 60% visos apyvartos, 2018 m. finansiniais metais siekė 46,1 mlrd. Eur ir buvo 11% didesnės nei 2017 finansiniais metais. „Lidl“ finansiniai metai trunka dvylika mėnesių iki einamųjų metų vasario. EBIT (angl. earnings before interest and taxes) yra įmonės veiklos vertinimo rodiklis, lygus įmonės pelnui prieš sumokant palūkanas ir mokesčius.
Lyginamuoju laikotarpiu „Lidl“ marža susitraukė 0,4 proc. punkto. Tam daugiausia įtakos turėjo 0,1% augusios darbo jėgos išlaidos. Nusidėvėjimo sąnaudos liko stabilios, o kitos valdymo išlaidos nežymiai sumažėjo. „Lidl“ pardavimai augo beveik visose rinkose. Pirmąkart pateikti duomenys apie pardavimus naujausioje rinkoje JAV, teigiama „Barclays European Food Retail Equity Research“.
Lyginamuoju laikotarpiu „Lidl“ kapitalo išlaidos sumažėjo nuo 4,3 mlrd. Eur iki 4,0 mlrd. Eur. Grynojo pelno susitraukimas neperžengė leistinų ribų, nurodo „Lidl“. Grynoji skola išaugo iki 8,1 mlrd. Eur (nuo 5,5 mlrd. Eur).
„Kapitalo išlaidų sumažėjimas nėra pats didžiausias netikėtumas, – teigiama „Barclays“ apžvalgoje. – Pagrindinis „Lidl“ akcininkas „Schwarz“ grupė viliasi didesnio pelningumo ir kapitalo valdymo disciplinos.“
Klausas Gehrigas, „Schwarz“ generalinis direktorius, dar pernai teigė, kad „Lidl“ turi tapti lankstesnis ir paprastesnis. Jo teigimu, kai kurios parduotuvės primena stiklo pilis su erdviais įėjimais, nepakankamai efektyviai naudojamas parduotuvių plotas, galima geriau kontroliuoti išlaidas, rašo ESM.
Artimiausiais metais grupė turi planų atidaryti parduotuvių naujose rinkose: Estijoje ir Latvijoje.
„Nepaisant sumažėjusių kapitalo išlaidų, „Lidl“ investicijos, palyginti su pardavimais, išlieka gerokai didesnės nei sektoriaus vidurkis“, – konstatuoja „Barclays“.