Mažmeninės prekybos įmonės džiaugiasi gerais orais

Publikuota: 2018-05-28
“Mažmenos įmonėms, dirbančioms provincijoje, reikia kompensuoti ir pirkėjų skaičiaus mažėjimą. Mūsų regione jis per metus sumažėjo 7%” , - sako Arūnas Tarnauskas, UAB “Gulbelė” , valdybos pirmininkas. Indrės Sesartės nuotr.
“Mažmenos įmonėms, dirbančioms provincijoje, reikia kompensuoti ir pirkėjų skaičiaus mažėjimą. Mūsų regione jis per metus sumažėjo 7%” , - sako Arūnas Tarnauskas, UAB “Gulbelė” , valdybos pirmininkas. Indrės Sesartės nuotr.

Šakių UAB „Gulbelė“, turinti maisto produktų parduotuvių tinklą, pastaruoju metu gerokai padidino sezoninių prekių, susijusių su šiltuoju sezonu, pardavimus. Geras oras turi teigiamos įtakos mažmenininkų gegužės mėnesio apyvartai.

„Gegužės mėnesio apyvarta, lyginant su praėjusiais metais, ūgtelėjo apie 10%, - pasakoja Arūnas Tarnauskas, „Gulbelės“ įkūrėjas ir vadovas. – Pagrindinė priežastis, dėl kurios taip nutiko – dėl gero oro smarkiai pakilę tokių prekių kaip ledai ar nealkoholiniai gėrimai pardavimai.“

Pasak pašnekovo, ledų pardavimai, lyginant su praėjusiais metais, padvigubėjo, nealkoholinių gėrimų prekyba ūgtelėjo apie 30%.

„Įdomu tai, kad net 4 kartus pašoko nealkoholinio alaus pardavimai, - stebisi įmonės vadovas. – Šios prekės anksčiau būdavo parduodama mažai, manau, kad toks augimas yra sukeltas gero oro ir alkoholio prekybos apribojimų kombinacijos.“

Kėlė ankstyvos Velykos

Nors šių metų I ketvirtį orai nelepino, mažmenininkų rodikliams teigiamos įtakos turėjo kita priežastis – ankstyvos Velykos. Šiemet visa savaitė iki šios šventės buvo kovo mėnesį, tad ikišventiniai pirkimai apie 10% padidino I ketvirčio apyvartą.

Tokias pardavimų augimo tendencijas patvirtina ir Donatas Murauskas, Kauno UAB „Eiginta“, valdančios mažmeninės prekybos tinklą „Šilas“, vykdomasis direktorius.

„Mūsų prekybos tinkle dėl gero oro gegužę padvigubėjo ledų ir nealkoholinių gėrimų prekyba, bendras apyvartos augimas siekė apie 10%, - sako p. Murauskas. – I ketvirtį ūgtelėjome dėl Velykų savaitės.“

„Šilas“ turi apie 20 prekybos centrų Kaune ir aplink jį.  2017 m. „Eigintos“ apyvarta siekė 38,75 mln. Eur, 2016 m. šis rodiklis siekė 35,85 mln. Eur.

„Šių metų I ketvirčio pardavimai siekė 8 mln. Eur, - sako p. Tarnauskas. – Pernai šis rodiklis buvo 7,2 mln. Eur.“

2017 m. „Gulbelės“ apyvarta, skaičiuojant be PVM, siekė 30,6 mln. Eur, augimas siekė 7%, šiemet įmonės vadovas planuoja 10% augimą.

Augimas kompensuoja gyventojų mažėjimą

„Dalis augimo – dėl to, kad šiek tiek brangsta prekės, dalis – dėl to, kad gyventojai daugiau perka, - vertina p. Tarnauskas. - Bet mažmenos įmonėms, dirbančioms provincijoje, reikia kompensuoti ir pirkėjų skaičiaus mažėjimą. Mūsų regione jis per metus sumažėjo 7%. Priežastis – net tik emigracija, tai taip pat migracija į Lietuvos didmiesčius. O senesni gyventojai tiesiog miršta.“

„Gulbelė“ turi planų per metus atidaryti 3-5 naujas parduotuves, bet konkrečių susitarimų dėl to dar nėra. Kol kas įmonė rekonstruoja dalį savo parduotuvių – daugiausia tai pernai iš Tauragės UAB „Molupis“ įsigytos parduotuvės. 2 parduotuvės jau rekonstruotos.

„Mūsų parduotuvių dydis svyruoja nuo 60 iki 300 kv.m, mes dar ieškome savo vieningo formato, prekybos tinklo veido, - aiškina pašnekovas. – Didele dalimi taip yra dėl to, kad dalį tinklo sudaro iš kitų įmonių įsigytos parduotuvės.“

„Gulbelė“, kurioje dirba apie 450 darbuotojų, daugumą savo parduotuvių turi Marijampolės ir  Tauragės apskrityje, šiek tiek jų yra ir Kauno bei Šiaulių apskrityse.

[infogram id="20f467a5-b5e9-4e03-9c3b-81408c471334" prefix="l9o" format="interactive" title="UAB „Gulbelė“ apyvarta, mln. Eur"]     

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
07:33
Įmonėms vėl brangsta pakuočių tvarkymas: dalis organizacijų kilstelėjo 2019 m. įkainius Premium 1

Daliai gamintojų ir importuotojų šiais metais už prekių pakuočių atliekų sutvarkymą teks mokėti brangiau, nei...

Paslaugos
05:45
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 7

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Naujos koncepcijos „Monton“ parduotuvių sprendimai  3

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.23
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 8

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau