Gaiviųjų gėrimų gamintojai persidalija rinką
FOTOGALERIJA Gaiviųjų gėrimų lentynos (12 nuotr.)
Nealkoholinių gėrimų rinkoje apstu pokyčių: gamintojams konkurenciją didina Lidl, kitų tinklų privačių etikečių produktai, daugiau reklamai skiriantys prekės ženklai. Keičiantis vartojimo įpročiams, tenka ieškoti naujų receptų be cukraus, kelių į užsienio rinkas, imtis alkoholinių gėrimų gamybos. Yra ir tokių, kuriems šie iššūkiai per sunkūs, todėl atsisako verslo.
Vokiečių prekės ženklo Libella gaiviuosius gėrimus pilsčiusi Vilkaviškio rajono įmonė Labora nutraukė veiklą. Nebankrutavo, bet nusprendė atsisakyti nuo 1994 m. auginto verslo, įmonė likviduojama. Gėrimų pilstymo įrenginiai jau parduoti, du 2.000 ...
Šį straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai. Prisijungti
Rašyti komentarą