2018-03-06 07:00

Viena parduotuvė – ir taškas: kokie tokio verslo pranašumai

Laimonas Navickas, UAB „Skonio ritmu“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Laimonas Navickas, UAB „Skonio ritmu“ direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Daugelis prekybininkų planuoja plėtrą, tačiau sostinės maisto parduotuvės „Skonio ritmu“ pardavėjai laikosi kitokios strategijos: su pirkėjais privalo bendrauti patys savininkai, antraip ryšį, dėl kurio dažniausiai ir grįžtama, sukurti bus sunku.

Kai kurie konsultantai kategoriški: tarp darbo vietos sukūrimo sau bei šeimos nariams ir verslo lygybės ženklo dėti negalima. Nes tie, kas nesugeba savo veiklos išauginti, nuolat kurti naujų darbo vietų, plėstis geografiškai, taip ir lieka amatininkų lygmenyje.

Laimonui Navickui, UAB „Skonio ritmu“ direktoriui, tokie pareiškimai nė motais.

52795
130817
52791