„Tesco“ paskelbė rekordinius rezultatus

Prekybininkas pastebi, kad šį sezoną britų vartotojai kur kas daugiau pinigų skyrė įvairesniems maisto produktams, o ne dovanoms. Lyginant identiškas parduotuves (angl. like-for-like sales), per pastarąsias šešias savaites iki sausio 6 d. pardavimai buvo 1,9% didesni nei ankstesniais metais.
Visos grupės pardavimai pastarąjį ketvirtį išaugo 0,9%, bendram rezultatui neigiamą įtaką darė nepelninga „Tesco“ veikla Tailande.
Skaičiuojant pardavimus pagal tam tikras prekių kategorijas, matyti, kad labiausiai didėjo maisto prekių pardavimai. Jie lyginamuoju laikotarpiu pakilo 3,4%. Kitos prekės, tokios kaip dovanos ir drabužiai, neturėjo reikšmingos paklausos ir susidarė įspūdis, kad šioje srityje žmonės pradėjo apdairiau leisti savo pinigus.
Šis kalėdinis laikotarpis „Tesco“ buvo geriausias nuo 2010 m. Dave Lewis, „Tesco“ generalinis direktorius, FT teigia, kad pastarojo mėnesio rezultatai buvo labai geri, ypač šviežio maisto segmente.
„Kantar Worldpanel“ duomenimis, per pastarąsias 12 savaičių, iki gruodžio 31 d., vidutinė britų šeima išleido rekordinę 1.054 GBP sumą.