2018-01-11 09:51

„Tesco“ paskelbė rekordinius rezultatus

Customers shop at a Sainsbury's store in London, Britain December 3, 2015. Britons will spend 20.3 billion pounds ($31 billion) on groceries over the festive period, a 1.4 percent increase on last year, industry research group IGD forecast on Wednesday. The group said its research found 19 Neilo Hallo („Reuters“) nuotr.
Customers shop at a Sainsbury's store in London, Britain December 3, 2015. Britons will spend 20.3 billion pounds ($31 billion) on groceries over the festive period, a 1.4 percent increase on last year, industry research group IGD forecast on Wednesday. The group said its research found 19 Neilo Hallo („Reuters“) nuotr.
Per pastaruosius aštuonerius metus nė vieną sezoną Jungtinės Karalystės mažmeninės prekybos tinklo „Tesco“ kalėdiniai pardavimai nebuvo tokie geri kaip šiemet.

Prekybininkas pastebi, kad šį sezoną britų vartotojai kur kas daugiau pinigų skyrė įvairesniems maisto produktams, o ne dovanoms. Lyginant identiškas parduotuves (angl. like-for-like sales), per pastarąsias šešias savaites iki sausio 6 d. pardavimai buvo 1,9% didesni nei ankstesniais metais.

Visos grupės pardavimai pastarąjį ketvirtį išaugo 0,9%, bendram rezultatui neigiamą įtaką darė nepelninga „Tesco“ veikla Tailande.

Skaičiuojant pardavimus pagal tam tikras prekių kategorijas, matyti, kad labiausiai didėjo maisto prekių pardavimai. Jie lyginamuoju laikotarpiu pakilo 3,4%. Kitos prekės, tokios kaip dovanos ir drabužiai, neturėjo reikšmingos paklausos ir susidarė įspūdis, kad šioje srityje žmonės pradėjo apdairiau leisti savo pinigus.

Šis kalėdinis laikotarpis „Tesco“ buvo geriausias nuo 2010 m. Dave Lewis, „Tesco“ generalinis direktorius, FT teigia, kad pastarojo mėnesio rezultatai buvo labai geri, ypač šviežio maisto segmente.

„Kantar Worldpanel“ duomenimis, per pastarąsias 12 savaičių, iki gruodžio 31 d., vidutinė britų šeima išleido rekordinę 1.054 GBP sumą.

52795
130817
52791