„Maximos“ ir „Norfos“ sėkmingiausių parduotuvių penketukas

Duomenų analitikai dėmesį skiriantys prekybininkai pirmiausia analizuoja vartotojų elgsenos rodiklius. Pritaikius tinkamas rinkodaros ar pardavimų priemones vartotojų elgsenos rodikliai, o kartu ir finansinis rezultatas gali smarkiai pagerėti, teigia ekspertai. Elektroninės prekybos įmonėms pirkimo elgsenos rodiklius stebėti nėra sudėtinga, kur kas sudėtingiau tradicinės prekybos atstovams, kurie kai kuriais atvejais, norėdami sukaupti analizei reikalingus duomenis, turi atlikti papildomus tyrimus, pabrėžia Kristina Maikštėnienė, ISM vadovų magistrantūros Rinkodaros ir Tarptautinio verslo modulių vadovė. Prekybos sektoriaus įmonių stebimi veiklos rodikliai yra įvairių tipų ir jie turi skirtingus tikslus.
„Norint suprasti, kokius rodiklius reikia stebėti ir ar jų pakanka, būtina išlaikyti sveiką balansą tarp rodiklių stebėsenos kaštų ir gautos informacijos naudos. Manau, kad didėjant duomenų srautui rodiklių stebėsenos kaštai drastiškai mažės, o svarbiausia prekybininkui bus rasti tokius rodiklius, kurie būtų tiesiogiai susiję su pirkėjų elgsena ir leistų daryti įtaką tai elgsenai“, – teigia p. Maikštėnienė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai