Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

56
  • 2022-09-19T12:43:40+03:00

    Atrodo kaip ir viskas gerai. Bet 2 mėnesius STOP visam vystumui... kai tokios kainos rinkoje. Crazy.

    • 2022-09-19T12:48:07+03:00

      Sustabdymas ilgesnis, iki istatymo pavasati ketinimu protokolu pasirasymas buvo sustabdytas dar 2 menesiams, tai jau 4 menesiu sustabdymas. Problema tame, kad 4 menesiu sustabdymas reiskia projektqi kurie jau pradetu 2024 pavasari generuoti, prades rudeni. Saules atveju mes prarandame beveik 80% metines generacijos 2024 metais. Tai nusikaltimas ka padare Enmin ir Vert’as

  • 2022-09-19T12:44:59+03:00

    Pridirbo nesamoniu su 2GW, visa rinka ant ausu pastate, rezultato nera

    • 2022-09-19T13:07:21+03:00

      gal ir gerai, kad nėra, nes greiti pelnai ne tas rezultatas. "Yra dvigubai daugiau norinčių statyti, nei leidžiama įstatymu“, – stebėjos A. Celiešius." O kažkas stebėjosi, kodėl VERT tikrina Litgrid'ą. Jei mes teisinė valstybė, tokie dalykai neturi vykti, jei vyksta - tie kas dėl aplaidumo ar intereso nekreipia dėmesio į įstatymą, turi gaut per nagus.

    • 2022-09-19T13:25:03+03:00

      Vel nepasidomejote. Teisines sistemos (demokratines) pamata sudaro principas, kad teise atgal negalioja, todel pasidomekite ivykiu seka. Litgrid pasirase ketinimu protokolus iki liepos 8 dienos, kai istatymas dar nebuvo priimtas. Istatyme padaryta klaida kai numatyta kvota mazesne, nei galima buvo skirstyti iki istatymo isigaliojimo. Todel priemus istatyma buvo padaryta klaida, o ne atvirksciai.

    • 2022-09-19T13:33:31+03:00

      klaidinate, įstatymas įsigaliojo 06.23 bet visai realu kad ketinimų protokolais grietinėlės griebėjai bandė aplenkti laiką ir pripūtė daugiau nei 2GW iki jo priėmimo Seime. O čia jau VERT tyrimo klausimas, ko ir kokiu pagrindu Litgrid prisirašė prieš tai ir po to, iki liepos 8 dienos. https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/42149c90f87211ecbfe9c72e552dd5bd?jfwid=-3j5tl1rum

    • 2022-09-19T13:54:09+03:00

      iki 06.23 buvo pasirasyta ketinimu protokolu daugiau nei 2 GW, todel apribojimas buvo klaidingas. 2GW apribojimas nebuvo derintas su rinka ir atsirado seime priemimo metu, todel nebuvo vertinamas nei konkurencijos tarybos, nei antikorupcijos prasme. Buvo padaryta klaida, kuria dabar bando pateisinti politiniais argumentais

    • 2022-09-19T16:09:26+03:00

      Apribojimas ir neturi buti derinamas su rinka. Elektra perduodama ne "per rinka", o konkreciu fizikiniu budu,- elektros tinklu. Ar tai perdavimo ar skirstymo tinklas nera svarbu. Jei tinklas negales "pakelti" didesnio kiekio ir " užluš", bus blogiau nei pasamprotavimai apie apribojimus. Taigi ar tikrai tie 2 GW atsirado Seime, t.y. specialistai prie to net neprisiliete? Ar jus specialistais laikot tik " prekeivas- pirk parduok", inžinieriai jums ne specialistai?

    • 2022-09-19T16:45:20+03:00

      neprisidejo inzinieriai, nes Litgrid isdave prisijungimo salygas ir pasirase ketinimu protokola, reiskia tinklas gali prijungti tokia galia. Tai grynai lobistu prastumtas apribojimas, nieko bendro su techninem galimybemis neturintis

    • 2022-09-19T17:57:34+03:00

      Jeigu tai apribojimas " is lempos", tuomet nesuprantu loginės grandies. Kam naudinga, kad saulės elektrinės LT nesivystytų!

    • 2022-09-19T19:15:05+03:00

      matyt nelabai suprantate, ką reiškia "derintas" ir kas yra priėmimas. Matau, kad 2 GW jau tikrai buvo gegužės pradžioje, nes juos naikinti AAK kaip pagrindiniam komitetui dar svarstymo stadijoje (kaip ir palikti 15 €/kW vietoje LRV siūlytų 50 €/kW) siūlė Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacija, 2022-05-09. 15 € komitetas pritarė, paliko. Diagnozė beje sutampa su mano - "Deja, Energetikos ministerija bei atskiri rinkos dalyviai identifikuoja grėsmę, kad tinklų pralaidumai, rezervuoti atsinaujinančius išteklius naudojančių elektrinių statybai, nebus išnaudoti. Tokia grėsmė kyla iš to, kad pastebimas piktnaudžiavimas, kai rezervuojamos elektros perdavimo ir skirstymo linijos, nepasiruošus realiai įgyvendinti projektų, o tik siekiant įgyti pranašumą prieš rezervuoti elektros linijas nespėjusius, dažnai geriau pasiruošusius, projektų įgyvendinimui konkurentus, siekiant įgyti galimybę parduoti rezervaciją kitiems saulės ar vėjo elektrinių vystytojams." https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAK/d7be50d0eb1411ec896de0b71e988500?jfwid=-3j5tl1rum

    • 2022-09-19T19:36:12+03:00

      tai kad tiek buvo pasirašyta, niekaip neatsako į klausimą kodėl. Man tai labiau rodo, kad įstatymo derinime politikai nespėjo paskui saulės burbulo pūtikų paraiškų teikimą, ir tie spėjo pripūsti tiek, kad priteikė virš skaičiuoto kiekio. Pradiniam balandį Enmino-LRV teiktam projekto variante 2 GW cap'as buvo uždėtas gaminantiems vartotojams, kas politiškai ir techniškai yra nesąmonė (10 str.) https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAP/34e964d0c08f11ec9f0095b4d96fd400?jfwid=-3j5tl1rum

    • 2022-09-20T00:03:40+03:00

      apie kokius burbulus eina kalba? Ar draudžiama veikti greičiau negu Ignitis? Greitis reikalauja lankstumo, rizikos - natūralu. Pasirašei trumpalaikę nuomą, jei pavyko gauti prisijungimą - trumpalaikė virto į ilgalaikę. Nepavyko - nuostolis ribotas. Nelabai suprantu pasipiktinimo. Maži vystytojai ir turi būti greitesni, taip rinka veikia.

    • 2022-09-20T09:09:39+03:00

      dėl laisvės veikti greitai iš principo labai pritariu. Ir jokio pasipiktinimo iš mano pusės, piktinasi čia kiti kam ribojimas gadina greito pelno planą ;-) o va susiformavęs burbulas, kai ketinimų prisirašyta, garantija simbolinė, o realios statybos nevyksta, yra neapdairaus reguliavimo pasekmė, iš jo nieko gero visuomenei, tik proga uždirbti gudručiams perpardavėjams.

    • 2022-09-20T09:50:32+03:00

      Kodėl nevyksta statybos? Jos vyksta, tiesiog nepamirškime, jog statybos trunka, bet iki jų dar reikia daugybę darbų nusiveikti. O dėl simbolinių garantijų - vystant 100 MW parką garantija yra 1,5 Mln Eur, ar tikrai jau tokia simbolinė? Nepamirškime, vystytojai dažnai nėra tie, kurie statys, todėl jiems ši garantija jau yra rimta pinigų suma. Nepažįstu daug žmonių, kurie laisvai rizikuoja tokiomis sumomis.

    • 2022-09-20T10:22:13+03:00

      tai visi 'vystytojai' ir veikia daugybę nematomų ir nežinomų darbų, labiausiai - skundžiasi per žiniasklaidą kad negauna naujų sąlygų ;-) apie tai ir eina kalba, kad popieriuje visi greito pelno gudručiai 'pristato' 2 GW per kelias savaites, o realybėje per metus kiek pastatyta? 100MW nebus, 3-5 MW parkai trunka metus ir vėluoja. Taip, kaina simbolinė, ir tai rodo spekuliacinė paklausa - nes kiek šiandien kainuoja garantija 1,5 mln.€ sumai, kelis proc. nuo sumos? Tiek grynais juk 1,5 mln. niekas niekam neperveda, jei žiūrėti į Litgrid tvarką. O toliau kaip Dievas duos ;-)

    • 2022-09-20T10:47:47+03:00

      Na laba diena... jūs galvojate, kad bankas išdavinėja garantijas be užstato? Ir tikrai ne kaip dievas, duos, nes bankas dievo neklaus, o p[asiims tai kas jam priklauso. 2GW pristatė, nes pamatė, kad keičiasi taisyklės. Ir tai yra visiškai normalu, todėl jie ir yra gudrūs, greiti ir apsukrūs - tokia jų rolė. Tol kol moka mokesčius, viskas su jais ok. O kad parduoda pelningai - no problem, vienas kitas uždirbs milijoną, kiti pamatys nišą ir bandys ten pat sulįst. Patikėkite, jau ir taip pilna ex Igničio, ex ESO, Ex Litgrido, Ex ministerijų, ex Bankininkų ir visokio kito plauko veikėjų bandačių vystyti. Na, o kai tokių bus per daug, kris kainos, nes jie negali amžinai laikyt išaldytų milijonų, kažkada projektus reikės nusimest. Dar kartą - rinka veikia, mažų mažiausiai reikėjo Kreivio įsikišimo. Bet nu kaip čia nepareguliavusm nepadalinus į spekuliantu sir į rimtus.

    • 2022-09-20T11:28:02+03:00

      sakykite, kur parašyta, kad garantija turi būti banko? tinka bet kuri finansų įstaiga, o laidavimo draudimas užstato nereikalauja, moki sau draudimo įmoką ir gerai. Dėl rinkos ir gudrių greituolių - jie nėra besąlygiškas gėris vien dėl to, kad moka mokesčius. Galima žiūrėt kaip į kazino, nepaėjo - nusimesi. Bet žiūrint valstybės lygiu - burbulai kelia bangas, po kurių paskutinis lieka su karšta bulve, mažiau burbulų - mažiau bereikalingų lošimų ir bankrotų.

    • 2022-09-20T11:46:41+03:00

      Na manau mes liekame prie savo nuomonių, aš manau kad tai yra normalus rinkos reiškinys, su visais joje esančiais spekuliantais, bankrotais ir t.t.

    • 2022-09-20T12:18:44+03:00

      tai taip, čia jau nuostatų, ne faktų klausimai.

    • 2022-09-20T14:01:56+03:00

      uzstatas uz Litgrid gali buti tik bank garantija, todel jus vadovaujates savo isitikinimais, bet ne faktas. Paskambinkite i Litgid ar ESo ir paklauskite ar tinka ne banko garantija ir zinosite fakta, kad tinka tik bano garantija

    • 2022-09-20T15:17:36+03:00

      mielasis, tai paaiškinsiu kuo aš vadovaujuosi - skaitau galiojančią Litgrid tvarką, o ne skambinu kokiam skambučių centrui kur kokia moteriškė man ką nors paporins. O ten parašyta aiškiai - finansų įstaiga, ne bankas. Dauguma draudikų turi motininių tarptautinius reitingus. "30. Prievolių įvykdymo užtikrinimas pateikiamas neatšaukiama, pirmo pareikalavimo finansų įstaigos garantija, arba finansų įstaigos laidavimu [..] kuriai [..] suteiktas tarptautinės reitingų agentūros ilgalaikio skolinimo reitingas, ne mažesnis kaip Standard & Poor’s reitingo agentūros – „BBB-“ arba Fitch reitingo agentūros – „BBB-“ arba Moody’s reitingo agentūros – „Baa3“ https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalActPrint/lt?jfwid=-9dzqnu8i6&documentId=6f7e2da08d4911e98a8298567570d639&category=TAD

    • 2022-09-20T16:45:06+03:00

      Tvarkoje parasyta taip, bet Litgrid ir ESO prima tik banko garantijas. Mes dirbame su projektu vystymu, todel sakau fakta. Galte Masiuliu parasyti, pasakys ta pati

  • 2022-09-19T13:06:17+03:00

    Visa saulės karštligės istorija yra apie kuoliukų užsikalimą, o "rinka" (kabutėse, nes daugybė spekuliuojančių ir suinteresuotų mitybos grandinėje, ir vos vienas kitas realiai statantis) bando apšokti ir užimti galias iki gaminančių vartotojų, kurie lėtesni, ir nusigriebti pelną kol energija brangi. Ketinimų protokolai išvis ne rodiklis, nes ar vystytojai realiai turi finansinį pajėgumą, ar tik užkalę kuoliuką eis ieškoti finansavimo - ketinimų protokolo rašymosi metu niekas netikrina, pateikti turi per 10 dienų, ir įdomu kiek iš pasirašiusius ketinimų protokolus pateikė finansų įstaigos garantijas. Labai panašu, kad 15€/ kW yra per maža suma, nes viso garantijų už 60 mln.€, kurios kainuoja kelis proc., kai 4 GW projektų yra 4 mlrd.€ - tiesiog neadekvačiai maža suma, iš čia ir visos problemos, kad gudručiai nori užsikalti ir pelningai perparduoti projektus, o už viską susimokės vartotojai su mokesčių mokėtojais.

    • 2022-09-19T13:29:03+03:00

      15 Euru/kW garantija jau buvo viena didziausiu Europoje. Siuo metu isvis yra 50 EUR/MW, tai yra absoliutus max. Perdavimo tinkle galia, neitakoja gaminanciu vartotoju, nes jie statomi skirstymo tinkle. Jei perdavimo tinkle galios rezervavimas itakotu gaminancius vartotojus, tai reiketu ne tik saulei lubas ivedineti, bet ir vejui. Vejui planuojama 6 GW galia su offfshoru, tai vejas irgi turetu itakoti galia skirstymo tinkle. Kadangi primale nesamoniu politiku , dabar kuriamos pasakos apie gaminanciu vartotoju apsauga. tai netiesa, nes vejas tokiu atveju perdavimo tinkle turetu buti ribojamas, nes stabdo gaminanciu pletra skirstymo tinkle.

    • 2022-09-19T14:22:24+03:00

      Jūsų žinutę skaitau taip - kaip blogai, kad vietiniai verslininkai nori užsidirbti, geriau ir toliau viską importuokim, užsienyje verslai sąžiningesni.... Bet iš komentaro matos, jog tikrai situacijoje nesate susipažinęs su viskuo, tad trumpai pasakysiu -padaryta nesąmonė, o po to vertas gavęs komandą "atfutbolint" kiek eina daugiau investuotojų, nes reikia atlaisvinti galias saviems interesams. Rezultatas - nukelti projektai, išsilaikysiančios didžiulės kainos vasaromis.

    • 2022-09-20T00:07:07+03:00

      Kažkoks keistas požiūris. Komercija yra blogai? O gal tai kaip tik efektyviausias resursų panaudojimas? Kiek Ignitis išvystė projektų? Tokiam slunkiui tik ir belieka pirkti iš mažesnių, apsukresnių rinkos žaidėjų. Kiekvienas išnaudoja savo stiprybę, kas greitį, kas pigų kapitalą. Win win. Mažiau panikos, rinka veikia.

    • 2022-09-20T07:12:21+03:00

      2 GW kvota nebuvo derinta su jokios asociacijom ir atsiliko paskutiniu momentu Seime. Jokie perdavimo tinkle projektai neatima galiu is gaminanciu vartotoju, nes tokiu atveju kodel vejui nera nustatytos lubos. Kai perdavimo tinkle rezervuojama galia, jei ji mazintu galia gaminantiems vartotojams visu pirma lubos turi buti vejui.

    • 2022-09-20T09:24:30+03:00

      iš tiesų, atsirado 10 dienų iki įstatymo priėmimo Seime. 13 str. 10 dalis (2GW saulei) atsirado po svarstymo pagrindiniam komitete (o kodėl 2 GW - tikėtina dėl to, kad buvo LRV programoje kaip tikslas saulei iki 2030). Komitetas:" Atsižvelgiant į pasiūlymą dėl efektyvesnio tinko pralaidumų išnaudojimo ir atgrasymo priemonių nepagrįstai rezervuoti tinklo pralaidumus sudarant ketinimų protokolus pateikti pasiūlymą Elektros energetikos įstatymo pakeitimo projektui Nr. XIVP-1570." Taip atsirado Projektas Nr. XIVP-1571(2), registruotas 2022-06-13.

    • 2022-09-20T09:39:11+03:00

      tai paaiškinu - čia juk daina ne apie rinką ir greitus €, o apie GW ;-) kitaip sakant apie generacijos-pasiūlos ir paklausos pikų valdymą, su kuriuo tinklai dar tik susidurs. Ten baigiasi rinka ir prasideda fizika.

    • 2022-09-20T09:52:51+03:00

      Bus problema, bus ir jos sprendimas. RInkai reikia komercinio signalo, kad problema yra. Va 4000 eur/mwh buvo vienas tokių, tikrai manau ne viena įmonė pasikėlė savo baterijų verslo planus po šios kainos. O litgrido darbas prijungti max generacijos taškų, užtikrinant rinkos stabilumą, todėl lai plečia tinklą, lai investuoja, o ne generatorius riboja nu oprisijungimo.

    • 2022-09-20T14:04:50+03:00

      kokia fizika, ka Jus snekate, Lietuvos jungtis su LV, Lenkai ir Norpool'u leidzia turesi nors ir 7 GW generacijos. Nuo geguzes isskyrus saule nera generacijos. Termofikacines nedirba ar dirba kondensaciniu rezimu, vejo nera, hido minimaliai gamina. Kas vasara elektra gamins su visuotine elektrifikacija? Reikia skaiciuoti kad saule + hidroakumuliacine, baterijos bazine gamyba bus. Tokiu atveju vien Lietuvai reikia apie 6-7 GW saules be jungciu. Kam snekate, ko nesuprantate

    • 2022-09-20T15:22:53+03:00

      jei galite manęs nevertinti, susilaikykite, nes diskutuojam ar galima tinklą palikti rinkai, ir aš sakau kad ne, nes atsiranda fizika. Ką jūs susikūrėte iš to savo galvoje, ne mano reikalas. Juo labiau kad kai kur jūs teisus, pvz. dėl vasaros generacijos šaltinių. Bet tai nereiškia, kad tinklai gali pavežti bet kiek. Geriau papasakokite o kas bus, kai saulės generacijos pikai nesutaps su vartojimo pikais? Nes 7 GW generacijos ir 7 GW saulės ne tas pats.

    • 2022-09-20T16:31:43+03:00

      Krausime Kruoni ir nakti paruosime elektra, Kruonis tam ir skirtas. Per jungtis eksportuosime. Todel nieko nebus su tinku. Kruonis gali uzkrauti 1 GW pertekliu 8 valandoms.

  • 2022-09-19T13:56:52+03:00

    Gedinga betvarke mazu maziausiai. O gal samoningas kenkimas?

    • 2022-09-19T14:19:16+03:00

      Taip, sąmoningas.

    • 2022-09-19T15:11:15+03:00

      Kuom remiantis teigiama?

    • 2022-09-19T16:53:03+03:00

      pagal padarytos zalos dydi Lietuvai

    • 2022-09-19T17:12:34+03:00

      Negaliu atsakyt į šį komentarą tiesos, atsiprašau. Galit nepriimti už tiesą jei nenorit :)

  • 2022-09-19T16:00:11+03:00

    2 GW yra rezervuota tinkle vietos saules elektrinems. Visas rezervas issemtas. Iki čia aišku. O kiel iš jų realiai jau gaminama šiandien? 2 proc. Is tu 2 GW. ? Dažnam pažįstamam aplinkui vėluoja elektrinių pastatymas. Taigi vystutojai vietoj verksmų, darytų darbus.

    • 2022-09-19T16:51:54+03:00

      dabar sustabdyti visi projektai ir iki 2 GW, viso tik 250 MW turi leidimus pletrai. Reiskia nuo pavasario sustabdyta 1,75 GW elektriniu, kurie galetu pagaminti apie 20% Lietuvos poreikios. Susbadymo zala jau apie 350-500 mln. EUR. Jei Jums atrodo kad geriau ant stogo elektrine 10 kW elektrine pastatyti, vietoje 1,75 GW generacijos, man net sunku kazka komentuoti. panasu, kad tokia logika ir primami Lietuvoje sprendimai. Praraskime 500 mln. EUR ir pastatykime elektrine uz 10 000 euru:) logiskas pasiulymas:) gal dar karve sode reikia laikyti nes pienas brangsta:)

    • 2022-09-19T18:07:43+03:00

      Karve ar žasis, skirtumo nėra. Kiek realiai is tu 2 GW gaminama? Kiek is viso Lietuvos tinklas gali praleisti? Nes daznai susiduriu su " rėkianciais" prekeivom, taciau kai duodi i rankas galimybe veikti, visas rekimas dingsta ir atsiranda " beee meeee tai gal rytoj, gal poryt, gal kitais metais padarysim". Ir tai visuose srityse.

    • 2022-09-20T07:13:42+03:00

      Tai gal pradzioje leiskime statyti ir pamatysime ar pastatys tuo 2 GE ar ne. Kai sustabdyti projektai, aisku nepasistatys, nes uzblokuota statyba

    • 2022-09-20T07:20:30+03:00

      Tai rezervuota 2 GW. Apie tai as ir rasau, kad tegul tie kas rezervavo, pastato ir iveda i naudojima. O veliau kalbedim apie sekancius. O dabar, prisirezervavo galios, o pastate beveik 0. Ir jau kiti nori rezervuotis.

    • 2022-09-20T09:36:18+03:00

      tai o kas trukdo statyti, konkrečiai, jei šitiek turinčių sąlygas ir protokolus? Nes tai vienintelis dalykas, ką VERT užstabdė, kad burbulas nesipūstų toliau kol aiškinasi kaip jis atsirado, jie nedraudžia statyti - "Reguliuotojas taip pat paprašė „Litgrid“ ir „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) laikinai neišduoti prijungimo sąlygų, nepasirašyti ketinimų protokolų rezervuoti galias. Pasak Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) pirmininko Renato Pociaus, tarybai pradėjus aiškintis šių projektų įgyvendinimo galimybes, dalis vystytojų patys atsiėmė prašymus rezervuoti galias, be to, paaiškėjo, kad dalis jų net negavę savivaldybių leidimų jau buvo pasirašę sklypų nuomos sutartis arba sutarčių trukmė siekė vos keletą mėnesių. R. Pocius teigė, kad jau šią savaitę rinkos konsultacijai turėtų būti pateikta tvarka, pagal kurią tinklo pralaidumai būtų paskirstyti VERT įtarimų nesukėlusiems projektų vystytojams."

    • 2022-09-20T09:45:08+03:00

      panašiai čia 'vystytojų' šnekos ir skamba, konkretumo kur jų planus ir kodėl užtrumpino lygiai 0. "niekas nieko neleidžia ir negauna, viskas sugriuvo", tokio lygio argumentai ;-) "„Apie mūsų projektą kalbėti neverta, nes jis stovi vietoje, niekas nieko neleidžia, greičiausiai jis nebus įgyvendintas. Niekas iš vystytojų negauna leidimo, visiems viskas sustabdyta. Suplanavome datas, investicijas, darbus, o dabar viskas sugriuvo“, – kalbėjo A. Celiešius."

    • 2022-09-20T14:06:45+03:00

      vystymas sustabdytas, kol negauni leidimo pletrai, negali projektuoti elektrines. Jau nuo birzelio menesi, projektai, kurie patenka i 2 GW kvota, negauna jokiu leidimu pletrai. Tai reiskia negali buti projektuojami, nes be leidimo pletrai negauni techniniu salygu projektavimui. vel snekate ko nesuprantate

    • 2022-09-20T15:04:16+03:00

      Kai bus 2GW pastatyti, po to bus vystymas. Dabar kolkas is tu 2 GW pastatytos "ašaros", nors turėjo jau būti pastatyta daug. Klausimas kodėl.

    • 2022-09-20T15:35:36+03:00

      sveikinu, čia turbūt pirmas atvejis, kai konkrečiai paaiškinote, kur įstrigo procesas. Tai suprantu, kad VERT sustabdė ne išankstinių prijungimo sąlygų, o plėtros leidimų ir prijungimo sąlygų po plėtros leidimo išdavimą. Tikslas, jei žiūrėti į VERT tvarkos pakeitimą - per 12 mėn. išsivalyti nuo burbulo spekuliantų ir "mirusių sielų", kurie susitvarkę popierius ketinimų protokolą tikisi parduoti kaip turtą. Kai su 1,6 mlrd.€ investicija ateina tokie drambliai kaip EE, noras apsišluoti ir paprognozuoti kas čia vyks toliau labai logiškas. https://www.delfi.lt/verslas/energetika/european-energy-atstovas-investicijos-priklausys-ir-nuo-instituciju-sprendimu.d?id=91236497 https://www.regula.lt/Puslapiai/naujienos/2022-metai/2022-06-03/vert-pritare-litgrid-ab-ir-eso-elektros-energijos-gamintoju-pasinaudojimo-elektros-perdavimo-tinklais-tvarkos-apra%C5%A1u.aspx

    • 2022-09-20T16:29:33+03:00

      Rinkos sustabdymas pusei metu kainuoja 600 mln eur vartotojams. Sveikinu

  • 2022-09-19T21:57:20+03:00

    per mažai - blogai, per daug - blogai. tai jei viršys galią - tegu eksportuoja

    • 2022-09-20T07:14:02+03:00

      Butent

    • 2022-09-20T07:21:38+03:00

      Pabandyk savo namuose virsyti namo leidziama galia. Pamatysi kas nutiks.

  • 2022-09-20T07:37:44+03:00

    Sakyčiau svarbiau pirmumą suteikti mažiems gaminantiems vartotojas tiek versle tiek namuose ir tik vėliau atiduoti likučius komercijai

    • 2022-09-20T14:07:14+03:00

      dideli projektai, neitakoja mazu projektu. fizika.

  • 2022-09-21T15:02:32+03:00

    Ar jums reikia skubios paskolos? susisiekite su Jameson Finance Inc. Aš ką tik gavau iš jų paskolą čia yra jų el. paštas: [email protected]

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791