Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-11 13:42
2025-10-10 17:42
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Aš labai tikiuosi, kad sup15t13m5 orkams neliks atsarginių dalių greitosioms. Kaip ir atsarginių dalių medicinos įrangai, kurią gamina "kolektyviniai vakarai" ar Japonija/Pietų Korėja
Užtai traktoristas Vania per dieną įveikė penkių metų planą ir melžėja Ivanova iš vienos karvės primelžė 100l pieno. Kolektyviniam vakarams dar toli iki jų :D
Laukiam naujienų apie kritusius automobilio pardavimus. Nors, atmetus baltas ladas, jau taip ir yra...
Mažas procentas. Reiškia kažkas iš vakarų gamintojų vis dar remia chuilostaną. Daugiau nei pusmetis karo buvo pakankamas laikas išsivalyti sandėlius... Analogiška situacija su detalėmis. Pasidarė populiari reklama tarp chuilostano remonto dirbtuvių "mes turime atsarginių dalių ir atliekame pilną garantinį aptarnavimą" internetuose. Kadangi patys net ladoms stabdžių trinkelių nepasigamina, reiškia landų kontrabandai apstu...
Kodėl kontrabanda? Aš įsitikinęs , kad viskas vyksta legaliai per tarpinius sandėlius Turkijoj, Armėnijoje ir nenustebčiau kad ir Gruzijoj...
European automakers such as BMW, Volkswagen and Mercedes-Benz withdrew from the Russian market one after another. Renault Group, which had the largest market share in Russia, also shut down its business in Russia. Japanese companies such as Toyota and Nissan also closed their Russian factories and left the country. The only global carmaker left in Russia is Hyundai Motor Group. Hyundai Motor Manufacturing Russia (HMMR) did not sell a single car for two consecutive months in August and September. Hyundai Motor Co. halted operations of its St. Petersburg plant in Russia indefinitely beginning from March, a month after the start of the war, and declared a complete halt in October. Kia Corp. has been producing cars through its local partner Avtotor, but not anymore. http://www.businesskorea.co.kr/news/articleView.html?idxno=103252
Visą straipsnį perskaičius galima suprasti, kad vienintelis Hyundai salonas veikia? Nemanau. Ir kiek skirtingų straipsnių beskaitysi- informacija bius taip pat skirtinga. Aš ką noriu pasakyti, kad viešos gamintojų deklaracijos neatitinka pateikiamos statistikos duomenų. Jei tarp spalio mėn skirtumas tik 60%, tai kas tuos likusius 40% sudaro? Tikrai ne Lados, kurių pardavimai taip pat krito... Jei sankcionuotos prekės bet kokiais (net ir legaliais) būdais patenka į tą rinką, aš tai traktuoju kaip kontrabandą.
nepamirškite, gamyklos parduotos bet tebegamina kiek turi dalių, kitos supratę kad nieko nebus jau bando šiemet surinkt kelis šimtus kinietiškų. O spalis-spalis apima visus metus, nuo 2021 rudens.