„Margirį“ iš Norvegijos konglomerato „Orkla ASA“ nupirko įmonės vadovas

„Margiris“, dirbantis su prekės ženklu „Fresh walk“, savo produkciją parduoda degalinėms, mažmeninės ir didmeninės prekybos įmonėms.
„Orkla“ nesiorientuoja į greitąjį maistą, galbūt nemato savęs kaip šio verslo dalyvio. „Orklos“ verslas paremtas stipriais prekės ženklais, ilgo galiojimo prekėmis, stipriomis pozicijomis sektoriuje. „Margiris“ žaidžia kitame segmente. Manau, kad akcininkas nelabai žinojo, ką su juo daryti, ši veikla buvo ne jų sritis“, – svarsto Audrius Daugėla, bendrovės vadovas, gegužės 23 d. tapęs vieninteliu „Margirio“ savininku.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai