2021-06-16 21:49

Vienas C. Ronaldo gestas nuo „Coca-Cola“ rinkos vertės nubraukė milijardus

VŽ stop kadras.
VŽ stop kadras.
„Coca-Cola“ sulaukė antireklamos iš futbolo žvaigždės Cristiano Ronaldo. Portugalijos žaidėjui per spaudos konferenciją demonstratyviai atsisakius šio gėrimo, jo gamintojos akcijų kaina ėmė kristi ir „Coca-Cola“ jau prarado milijardus savo rinkos vertės.

Kaip rašo „The Guardian“, Budapešte vykusios spaudos konferencijos metu C. Ronaldo, dažnai pasisakantis už sveiką gyvenseną, išsiuntė aiškią žinutę, ką galvoja apie gazuotus gėrimus.

Pamatęs prie savęs ant stalo padėtus vandens bei „Coca-Cola“ gėrimo buteliukus, futbolininkas pastaruosius nustūmė į šoną ir, į rankas paėmęs vandens buteliuką, pamojavo juo į susirinkusią auditoriją ir tarstelėjo „Aqua!“, taip tarsi paskatindamas ją rinktis šią alternatyvą.

Šis futbolininko gestas neliko nepastebėtas investuotojų – iškart po jo gėrimo gamintojos „Coca-Cola“ akcijų kaina biržoje smuktelėjo 1,6% nuo 56,1 iki 55,22 USD. Nuo bendrovės rinkos vertės tai jau nubraukė 4 mlrd. USD.

Pati bendrovė „Coca-Cola“, tarp kitko remianti ir „Euro 2020“ futbolo čempionatą, kitą dieną išplatino pareiškimą, kuriame tikino, kad „kiekvienas vartotojas turi teisę į savo gėrimų pasirinkimus“ ir kalbėjo apie besiskiriančius vartotojų „skonius bei potyrius“.

Khalidas Peerbaccusas, rinkos ir duomenų analizės bendrovės „GlobalData“ analitikas, komentuodamas šį įvykį, teigia, kad nors tokia C. Ronaldo „reklama“ „Coca-Cola“ tikrai nebus naudinga, ilgalaikio neigiamo efekto ji neturėtų turėti – bendrovės akcijų kaina grįš prie įprastos.

„Tokie gestai gali laikinai paveikti bendrovės vertinimą dėl įtakos, kurią įžymybės paprastai turi savo auditorijai, vis dėlto, ar tai gali pakeisti įsitvirtinusį požiūrį į gerai žinomus prekės ženklus, dar turėsime pažiūrėti“, – „Globaldata“ cituoja analitiką.

Jis primena panašų įvykį, kai Paulas Pogba, prancūzų futbolininkas, spaudos konferencijoje šalin nuo savęs patraukė „Heineken“ alaus skardinę.

„Ką tokie veiksmai tikrai padaro, tai pabrėžia, kad tokių produktų pateikimas sporto renginiuose prasilenkia su atletų požiūriu į tai, kas yra sveika“, – komentuoja K. Peerbaccusas.

52795
130817
52791