Interneto milžinės daugiau darbo duoda programoms, įspėja dėl klaidų

Įmonė pripažįsta, kad programinė įranga ne visada yra tokia tiksli kaip žmogus, o tai gali lemti klaidas.
Bendrovės tinklaraštyje „Google“ atstovai teigia, kad siekiant sumažinti žmonių poreikį atvykti į biurus, „YouTube“ ir kiti verslo padaliniai laikinai daugiau turinio priežiūros darbų perduoda dirbtinio intelekto ir kitoms automatinėmis priemonėmis. Apeliacijos dėl mašinų klaidų bus priimamos. Tačiau užsimenama, ir jų priėmimas bei peržiūra gali vykti lėčiau nei įprastai.
„Google“ taip pat pranešė, kad gali ilgėti techninės pagalbos suteikimo laikas.
„Kai kuriems vartotojams, reklamos pirkėjams, kūrėjams ir leidėjams gali pailgėti ne kritinių paslaugų pagalbos suteikimo laikas. Šios paslaugos dabar bus daugiausia teikiamos mūsų pokalbių programa, e. paštu ir savitarnos kanalais“, – teigia bendrovė.
„Facebook“, netrukus po „Google“, pareiškė, kad šią savaitę ieškos galimybių išsiųsti visus turinio prižiūrėtojus namo su užmokesčiu neribotam laikui, skelbia „Reuters“.
Didžiausio pasaulyje socialinio tinklo valdytoja praėjusią savaitę sulaukė viešos kritikos, dėl reikalavimo rangos būdu dirbantiems (ne tiesiogiai „Facebook“ įdarbintiems) turinio moderatoriams eiti į darbą, nes kompanijai trūksta saugių technologijų, leidžiančių atlikti turinio priežiūrą nuotoliniu būdu,.
„Facebook“, kaip ir „Google“ visgi pripažino, kad automatizuotos priemonės, kurios išmoksta atpažinti įžeidžiančią medžiagą pagal požymius, būdingus anksčiau pašalintam turiniui, turi trūkumų.
„Twitter“ taip pat išplatino trumpą pranešimą, kuriame teigiama, kad bendrovė daugiau pasikliaus automatizacija, tačiau nešalins turinio, remdamasi vien tik automatizuotų priemonių sprendimais.