Paslaugos Paslaugos Paslaugos Paslaugos Paslaugos
2019-07-03 11:11

„OnePlus“ didina apsukas ES, ieško atstovų Lietuvoje

Tuomas Lampenas, „OnePlus“ Šiaurės ir Baltijos šalių vadovas, sako sieksiantis per kelerius metus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje rinkos dalį padidinti iki 10%. Eero Salmineno nuotr.
Tuomas Lampenas, „OnePlus“ Šiaurės ir Baltijos šalių vadovas, sako sieksiantis per kelerius metus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje rinkos dalį padidinti iki 10%. Eero Salmineno nuotr.
Jauna Kinijos mobiliųjų technologijų bendrovė „OnePlus“ neseniai Helsinkyje atidarė pirmą klientų aptarnavimo centrą Europoje. Iš ten regiono vadovas Tuomas Lampenas koordinuoja plėtrą ir kitose Baltijos jūros šalyse. Lietuvoje bendrovė jau irgi pradėjo leisti pinigus.

Tiesa, investicijos čia dar nedidelės. Kol kas išmaniųjų telefonų gamintoja Lietuvoje, kaip sako T. Lampenas, žengė tik pirmą žingsnį – pasamdė viešųjų ryšių agentūrą („Integrity“), kuri, tikimasi, padės užmegzti ryšius su vietos žiniasklaida, influenceriais ir padės didinti „OnePlus“ prekės ženklo žinomumą. Jis užsimena, kad Lietuvoje norėtų pasamdyti ir bent vieną atstovą pardavėją, kuris rūpintųsi bendradarbiavimu su operatoriais ir kitais pardavimų reikalais – bendromis rinkodaros kampanijomis, salonuose dirbančių specialistų mokymu, prekių logistika, techninės (įskaitant programinę įrangą) ir garantinės priežiūros reikalais.

„Birželio 7 d. Helsinkyje atidarėme pirmąjį klientų aptarnavimo centrą Europoje, kuriame teikiamos mūsų produktų priežiūros ir remonto paslaugos. Iki tol tokius centrus turėjome tik Indijoje ir Kinijoje. Pasirinkome Suomiją dėl geros partnerystės su vietos operatoriais, ypač „Elisa“. Ši bendrovė 2016 m. apskritai tapo pirmąja operatore pasaulyje, su kuria pasirašėme sutartį. Anksčiau savo įrenginius parduodavome tik savo interneto parduotuvėje“, – sako „OnePlus“ Šiaurės ir Baltijos šalių vadovas.

52795
130817
52791