„OnePlus“ didina apsukas ES, ieško atstovų Lietuvoje

Tiesa, investicijos čia dar nedidelės. Kol kas išmaniųjų telefonų gamintoja Lietuvoje, kaip sako T. Lampenas, žengė tik pirmą žingsnį – pasamdė viešųjų ryšių agentūrą („Integrity“), kuri, tikimasi, padės užmegzti ryšius su vietos žiniasklaida, influenceriais ir padės didinti „OnePlus“ prekės ženklo žinomumą. Jis užsimena, kad Lietuvoje norėtų pasamdyti ir bent vieną atstovą pardavėją, kuris rūpintųsi bendradarbiavimu su operatoriais ir kitais pardavimų reikalais – bendromis rinkodaros kampanijomis, salonuose dirbančių specialistų mokymu, prekių logistika, techninės (įskaitant programinę įrangą) ir garantinės priežiūros reikalais.
„Birželio 7 d. Helsinkyje atidarėme pirmąjį klientų aptarnavimo centrą Europoje, kuriame teikiamos mūsų produktų priežiūros ir remonto paslaugos. Iki tol tokius centrus turėjome tik Indijoje ir Kinijoje. Pasirinkome Suomiją dėl geros partnerystės su vietos operatoriais, ypač „Elisa“. Ši bendrovė 2016 m. apskritai tapo pirmąja operatore pasaulyje, su kuria pasirašėme sutartį. Anksčiau savo įrenginius parduodavome tik savo interneto parduotuvėje“, – sako „OnePlus“ Šiaurės ir Baltijos šalių vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai