„BitDegree“ su Vilniaus universitetu ieško, kaip motyvuoti besimokančius internetu

Internetinio mokymosi kursų baigimo vidurkis siekia vos 5%. Suvieniję jėgas jį žada paskatinti Vilniaus universiteto (VU) mokslininkai ir mokymosi internetu startuolio BitDegree specialistai.
BitDegree ir VU mokslininkai, pasinaudodami Europos Sąjungos (ES) parama, imasi kurti internetinio mokymosi motyvacijos sistemą, paremtą blockchain technologija ir žaidimų dizaino elementais (ang. gamification).
Tyrimai rodo, kad žaidimų dizaino elementų įtraukimas į mokymosi procesą didina besimokančiųjų motyvaciją ir norą baigti kursą. Varžymasis su kitais besimokančiais ir atpildas už atliktas užduotis labiau įtraukia ir padeda įsigilinti į besimokomą dalyką. Kartu su VU Ekonomikos ir verslo administravimo fakultetu norime išsiaiškinti, kaip tai gali padėti padidinti internetinių kursų baigimo vidurkį ir įtraukti dar daugiau žmonių į internetinio mokymosi platformas, projekto esmę aiškina Ervinas Rimdeika, BitDegree vadovas ir vienas iš įkūrėjų.
Anot jo, dauguma besirenkančiųjų internetinius kursus nori kelti savo kvalifikaciją ir vertę darbo rinkoje, todėl būtinas yra ir darbdavių įsitraukimas. Vystydami BitDegree supratome, kad darbdavių įtraukimas į internetinio mokymosi procesą leidžia jiems stebėti gabiausius studentus ir vėliau juos pasikviesti tapti darbuotojais. Kita vertus, studentai tampa labiau motyvuoti mokytis, kuomet kurso pabaigoje gali laukti ne tik diplomas, bet ir išsvajotas darbas. Būtent todėl prie tyrimo kviečiame prisidėti ir darbdavius, sako p. Rimdeika.
Moksliniam tyrimui vadovausiantis VU EVAF prof. Vytautas Dikčius sako, kad tokio tyrimo pasaulyje dar niekas nedarė, todėl jis yra įdomus ir moksliniu, ir komerciniu požiūriu gali padėti internetinį mokymąsi paversti sėkmingesniu ir aktualesniu darbo rinkai.
Ekonominės paskatos palengvina pasirinkimo dilemą ir nurodo kelią į teisingą sprendimą tęsti mokslus. Norime tyrimo metu patvirtinti šią sąsają bei įvertinti, kuriais atvejais galima tikėtis teigiamų rezultatų, teigia prof. Dikčius.
ES lėšos
Šiam projektui skirtas beveik 800.000 eurų finansavimas iš Europos Sąjungos 2014-2020 metų paramos lėšų, patvirtintas pagal priemonę Intelektas. Bendri mokslo-verslo projektai. Bendra projekto vertė daugiau nei 1,3 mln. eurų.
Projekto autoriai sako, kad tyrimams ir eksperimentams bus naudojama BitDegree vartotojų bazė. Šis startuolis į savo platformą jau pritraukė apie 400.000 vartotojų. To, anot mokslininkų, pakanka suformuoti vykdomo tyrimo bazę.
Tam BitDegree platformoje ketinama pritaikyti žaidimo dizaino elementus, kurie padėtų kursų kūrėjams bei studijuojantiems bendrauti patogiau. Besimokantys taip pat bus motyvuojami blockchain technologija paremtu atlygiu už rezultatus, stipendijomis bei kursų baigimo sertifikatais. Platformoje taip pat bus sukurta išskirtinai darbdaviams skirta paskatų steigėjų erdvė, kuri sudarys galimybę darbdaviams patiems pasirinkti, kuriuos kursus ar besimokančius asmenis skatinti.
Šiuo metu BitDegree platformoje, startavusioje 2017 m., mokoma programavimo kalbų, internetinių svetainių kūrimo, internetinio verslo subtilybių, kompiuterinių žaidimų kūrimo ir kitų skaitmeninių veiklų. Šios ir panašios profesijos yra pasirinktos, nes dažnai universitetinį išsilavinimą įgiję asmenys neturi realių įgūdžių tose sferose arba dalis patyrusių specialistų nori persikvalifikuoti, siekdami geresnių įsidarbinimo galimybių IT srityje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti