2018-04-09 09:00

BDAR: kaip ruošiasi ir ko bijo viešbučiai

Viešbučiai gauna nemažai jautrių asmens duomenų, kaip antai svečių kredito kortelių duomenys, asmens kodai ir kita, todėl jiems labai svarbu įsidiegti itin geras sistemas, leidžiančias apsaugoti vartotojų duomenis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Viešbučiai gauna nemažai jautrių asmens duomenų, kaip antai svečių kredito kortelių duomenys, asmens kodai ir kita, todėl jiems labai svarbu įsidiegti itin geras sistemas, leidžiančias apsaugoti vartotojų duomenis. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Viešbučių valdytojai tvirtina darbus, reikalingus prisitaikyti prie milžiniškomis baudomis grasinančio ES bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR), užbaigsią laiku. Visgi nerimo ir nežinomųjų artėjant gegužei yra, tad tikimasi, kad tikrintojai nuo pirmų dienų dar nepuls dalyti baudų.

Kai kurie VŽ kalbinti viešbučių atstovai mini darbus, reikalingus pasirengti gegužės 25 d. įsigaliosiančiam BDAR, pradėję jau prieš 1 ar 2 metus. Vieni juos daro patys, kiti samdo konsultantus, treti naudojasi tarptautinių „mamų“ patirtimi ir pagalba. Viena pastarųjų – sostinės širdyje įsikūręs „Kempinski Hotel Cathedral Square“.

Birutė Leimontaitė, UAB „Kempinski Hotel Cathedral Square Vilnius“ pardavimo ir rinkodaros vadovė, teigia, kad vilniškiam „Kempinski“ pasirengti tinkamai apsaugoti klientų duomenis yra paprasčiau, nes nurodymus, labai aiškias, tikslias instrukcijas, kaip prisitaikyti prie reglamento, ką daryti, viešbutis gavo iš centrinės „Kempinski“ būstinės – tinklas centralizuotai koordinuoja ir kontroliuoja duomenų apsaugos sritį ES esančiuose „Kempinski“ viešbučiuose.

52795
130817
52791