2018-01-24 14:22

Franšizė: kada jos nenusipirksi, net jei turi milijoną

Rokas Liutkauskas, dviejų „Subway“ maitinimo įstaigų bendraturtis ir šio tinklo franšizės atstovas Lietuvoje: „Vienas iš reikalavimų: franšizės pirkėjas negali pakenkti prekės ženklui.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rokas Liutkauskas, dviejų „Subway“ maitinimo įstaigų bendraturtis ir šio tinklo franšizės atstovas Lietuvoje: „Vienas iš reikalavimų: franšizės pirkėjas negali pakenkti prekės ženklui.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Įsigyjant franšizę gaunama ilgai kaupta patirtis ir teisė naudotis žinomu prekės ženklu. Tačiau kartu įsipareigojama griežtai laikytis standartų, o norų improvizuoti dažniausiai tenka atsisakyti.

Franšizė – vis labiau populiarėjantis verslo modelis, leidžiantis pradedantiesiems išvengti šiurkščių vadybos klaidų, o žinomu prekės ženklu iš karto patraukiantis klientų dėmesį. Juo dažniausiai naudojamasi paslaugų sektoriuje. Ypač franšizė populiari tarp kuriančių maitinimo verslą.

„Franšizė gerokai palengvina tiek pačią verslo pradžią, nes tarsi ant lėkštutės gauni instrukcijas, ką ir kaip daryti, tiek tolesnį darbą, nes franšizės davėjas suteikia nuolatinį palaikymą“, – sako Rokas Liutkauskas, dviejų „Subway“ maitinimo įstaigų bendraturtis ir šio tinklo franšizės atstovas Lietuvoje.

52795
130817
52791