Franšizė: kada jos nenusipirksi, net jei turi milijoną

Franšizė – vis labiau populiarėjantis verslo modelis, leidžiantis pradedantiesiems išvengti šiurkščių vadybos klaidų, o žinomu prekės ženklu iš karto patraukiantis klientų dėmesį. Juo dažniausiai naudojamasi paslaugų sektoriuje. Ypač franšizė populiari tarp kuriančių maitinimo verslą.
„Franšizė gerokai palengvina tiek pačią verslo pradžią, nes tarsi ant lėkštutės gauni instrukcijas, ką ir kaip daryti, tiek tolesnį darbą, nes franšizės davėjas suteikia nuolatinį palaikymą“, – sako Rokas Liutkauskas, dviejų „Subway“ maitinimo įstaigų bendraturtis ir šio tinklo franšizės atstovas Lietuvoje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai