2018-01-05 13:41

Išaiškino geriausiai aptarnaujančius draudikus

Ieva Bieliauskaitė, UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ projektų vadovė: „Pastebėjome, kad darbuotojai elektroninėje erdvėje aptarnauja ne taip gerai, kaip tai darė akis į akį su klientu.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ieva Bieliauskaitė, UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ projektų vadovė: „Pastebėjome, kad darbuotojai elektroninėje erdvėje aptarnauja ne taip gerai, kaip tai darė akis į akį su klientu.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Su draudikais pabendravę slapti pirkėjai nutarė, kad Lietuvoje iš ne gyvybės draudimo bendrovių klientus geriausiai aptarnauja „If P&C Insurance AS“ filialas. Tačiau bendra aptarnavimo kokybė šiame sektoriuje žema, o aptarnauti klientus elektroninėje erdvėje pasirengta dar ne iki galo, konstatuoja tyrėjai.

Aptarnavimo kokybės ne gyvybės draudimo sektoriuje tyrimą atliko tyrimų UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“ (SPT), dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.

Iš viso 2017 m. spalį–lapkritį slaptų pirkėjų akiratin pateko 7 ne gyvybės draudimo bendrovės: „BTA Insurance Company SE“ filialas Lietuvoje, „If P&C Insurance AS“ filialas, „Ergo Insurance SE“ Lietuvos filialas, „Gjensidige Baltic“, „Compensa Vienna Insurance Group“, „Lietuvos draudimas“ ir „Seesam Insurance AS“ Lietuvos filialas.

52795
130817
52791