VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2023-10-03 09:00

Kaip neprarasti tūkstančių ir klientų pasitikėjimo

Kęstutis Andrulionis, UAB „Mobile Heavy Machinery“ (MHM) direktorius, ir Paulius Meškelė, MHM serviso vadovas, prie UAB „OPTICARGO“ kliento įsigytos technikos.
Kęstutis Andrulionis, UAB „Mobile Heavy Machinery“ (MHM) direktorius, ir Paulius Meškelė, MHM serviso vadovas, prie UAB „OPTICARGO“ kliento įsigytos technikos.
Kuo toliau tuo labiau visa technika tampa sudėtingesnė. Specialistams akivaizdu, kad jos kokybišką veikimą galima garantuoti tik tuomet, kai ji laiku ir pagal numatytą tvarką yra prižiūrima bei tinkamai techniškai aptarnaujama tą išmanančių specialistų. Tokia priežiūra lemia ir technikos darbo ilgaamžiškumą bei likutinę vertę, kai ją nusprendžiama parduoti.

Kęstutis Andrulionis, pardavimo, nuomos ir techninės priežiūros bei atsarginių dalių tiekimo paslaugas uosto kranų, krovos, statybos bei griovimo, karjerų, medžiagų perdirbimo ir gamybos technikai teikiančios UAB „Mobile Heavy Machinery“ (MHM) direktorius, taip pat akcentuoja, kad ne mažiau svarbios ir ją aptarnaujančių operatorių žinios bei nuolatinis jų kvalifikacijos tobulinimas.

„Mažiau žinių turintis ir žemesnės kvalifikacijos operatorius išnaudoja gerokai mažiau technikos galimybių ir dėl to dirba ne taip našiai, kaip daugiau žinių sukaupęs ir nuolat tobulėjantis operatorius“, – aiškina MHM vadovas.

Paulius Meškelė, MHM serviso vadovas, antrina, kad technikos patikimą veikimą garantuoja ir jos tinkama reguliari priežiūra, laiku atliekamas aptarnavimas, esant reikalui – patikimų ir savo darbą gerai išmanančių serviso specialistų pagalba bei, akivaizdu, originalių detalių naudojimas.

„Pastaroji sąlyga būtina, norint būti tikram, kad pakeista detalė ar agregatas nesuges žymiai greičiau, nei galima prognozuoti. Praktika įrodo, kad technikos ilgaamžiškumas tiesiogiai priklauso ir nuo pasirinktų detalių, kuriomis keičiamos jau atitarnavusiosios, – teigia MHM serviso vadovas. – Ir priešingai, matome, kad neaiškios kilmės ir kokybės detalės sukelia netikėtus gedimus ir prastovas, dėl kurių įmonės praranda tūkstančius.“

Pavyzdžiui, statybų aikštelėse ar karjeruose dirbantys pasaulyje gerai žinomi ir vertinami trupintuvai RUBBLE MASTER vidutiniškai per valandą sutrupina apie 150 t produkto. Jei ši įranga netikėtai sugenda, vos per vieną nedarbo pamainą verslas praranda apie 18.000–20.000 Eur. Dar didesnius nuostolius verslas patirs, jei netikėtai sustos uoste laivus ar vagonus kraunanti dideliu manevravimo greičiu ir tikslumu pasižyminti hidraulinės krovos mašina FUCHS. Vos vienos valandos šios galingos technikos prastova kraunant laivus gali lemti 10.000 Eur nuostolius arba 30–40 nepakrautų vagonų po 60 t. Jei netikėtai sutriko lengvai techniškai prižiūrimo ir ekonomiško frontalinio krautuvo „Hitachi“ darbas, per pamainą gali būti nepakrauta apie 100 sunkvežimių.

Visais atvejais galite susiskaičiuoti, kokius finansinius nuostolius patiriate dėl prastovų, o taip pat reikėtų įvertinti, ir kiek prarandate partnerių pasitikėjimo bei kokią reputacinę žalą įmonei atneša sutrikęs technikos darbas.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2183?placement=

„Popardaviminis aptarnavimas leidžia išvengti netikėtų prastovų ar net numatyti galimus technikos sutrikimus ir jiems užbėgti už akių. Deja, bet ne visi geba objektyviai įsivertinti dėl prastovų verslo patiriamus nuostolius ir kitą žalą bei klaidingai mano, kad atsisakę serviso paslaugų sutaupo“, – tikina K. Andrulionis.

Reguliarus popardaviminis aptarnavimas ir servisas padeda užtikrinti reakciją, nuolat sekti įrangos veiklos parametrus ir ne tik atlikti planinį techninį aptarnavimą, bet ir, remiantis gaunamais įrangos veikimo parametrais, prognozuoti galimus gedimus bei suplanuoti aptarnavimą, kad netikėtų prastovų būtų išvengta, o technika visuomet dirbtų sklandžiai.

„Būna ir taip, kad savo klientus, kuriems teikiame garantinį ar pogarantinį aptarnavimą ir per nuotolį jų sutikimu fiksuojame technikos veikimo parametrus, motovalandas, galime rekomenduoti atlikti patikrą ar pakeisti numatytus resursus išnaudojusias detales, dėl kurių mašinos darbas pradeda lėtėti ar periodiškai sutrikti, o ateityje – po savaitės ar kelių – lemti netikėtą gedimą. Šią paslaugą klientai ypač vertina, nes išvengia netikėtų prastovų ir praradimų. Be to, klientui gerokai pigiau atlikti probleminių detalių keitimą planinio aptarnavimo metu nei sugedus operatyviai kviestis meistrus“, – darbo principus atskleidžia MHM serviso vadovas.

Matydami galimus technikos sutrikimus MHM serviso meistrai pas klientą vyksta jau apsirūpinę atsarginėmis detalėmis, kurių gali prireikti. „Taip remontą galime atlikti vieno vykimo metu – tai taupo kliento laiką ir lėšas. Pasitaiko ir taip, kad atliekant technikos monitoringą apie jos veikimo sutrikimus ir galimą gedimą mūsų serviso meistrai sužino greičiau nei technikos naudotojas“, – pasakoja P. Meškelė. Jis taip pat akcentuoja, kad labai svarbu ir techniką remontuojančių specialistų kvalifikacija, nes „jos neišmanantys ir su originaliomis detalėmis gali pridaryti daugiau bėdos nei naudos“.

Pastaruoju metu vis daugiau klientų įvertina technikos monitoringo paslaugą, nes mato jos teikiamą realią vertę savo verslui.

„Taip pat klientai labai teigiamai vertina mūsų specialistų teikiamas konsultacijas ir mokymus su mašinomis dirbantiems operatoriams. MHM parduodama technika yra ypač moderni ir gali atlikti daugybę funkcijų. Norint jas visiškai išnaudoti būtina ne tik gerai išmanyti techniką, kurią valdai, bet ir žinoti, kaip pasinaudoti jos galimybėmis. Todėl mielai konsultuojame bei mokome savo klientus ir nuotoliu, ir vykdami į jų darbo vietas, – teigia MHM vadovas. – Taip pat akivaizdu, kad savo darbą išmanantis operatorius techniką naudoja ne tik našiau, bet ir protingiau, o tai prailgina jos tarnavimo laiką.“

MHM specialistai nuolat mokosi ir susipažįsta su technikos naujovėmis, kad įgytas žinias galėtų perduoti klientų darbuotojams.

„Labai svarbu suprasti, kad, pavyzdžiui, jei subyrėjo guolis, tai nebūtinai problema slypi šioje detalėje. Mes ieškome ir padedame rasti gedimo priežastis, – kodėl įvyko šis gedimas ir kokios to priežastys, kad jas galėtume likviduoti ir ateityje išvengti panašių gedimų, – aiškina MHM serviso vadovas. – Be to, nuolat keičiamės informacija su mūsų parduodamos technikos gamintojais ir jų atstovais kitose šalyse. Tai padeda gauti didelį kiekį duomenų, juos apibendrinti ir matyti platesnį vaizdą, kokie technikos sutrikimai galimi ir kaip jiems prevenciškai užbėgti už akių“.

„Mobile Heavy Machinery“ atstovauja visame pasaulyje pripažintus gamintojus, pvz., „Konecranes“, „Powerscreen“, „Hitachi“, „Terex Fuchs“, „Terex Washing Systems“, „MobyDick“, „Rubble Master“ ir „Lefort“, kurie didina našumą ir efektyvumą uosto kranų, krovos, statybos ir griovimo, karjerų, medžiagų perdirbimo bei gamybos sektoriuose. Bendrovė teikia pardavimo, nuomos ir techninės priežiūros bei atsarginių dalių tiekimo paslaugas.

UAB „Mobile Heavy Machinery“ informacija

52795
130817
52791