Trakų autobusų stoties rekonstrukcija kainavo brangiau nei manyta

Senosios stoties vietoje per maždaug metus pastatytame naujame 2.400 kv. m ploto pastate, be stoties veikia prekybos centras „Rimi“, šalia jo įrengta 102 vietų automobilių aikštelė. Pasak D. Nedzinsko, statybos baigtos prieš savaitę.
Investicijų tai pareikalavo žymiai daugiau nei prieš septynerius metus suplanuotame projekte, kuris buvo atidėtas dėl teisinių ginčų.
„Prieš septynerius metus tą patį buvo galima padaryti už, grubiai tariant, kokius 4 mln. Eur“, – BNS sako D. Nedzinskas.
Dar pernai rudenį skelbta, kad į projektą buvo numatyta investuoti 4,5 mln. Eur.
Leidimas stoties statyboms gautas 2021-ųjų vasarą, po beveik penkerius metus trukusių teisinių ginčų, rekonstrukciją atliko bendrovė „Binkauskas ir Stašinskas“.

Nuo 2017 m. stoties atnaujinimo projektas buvo įstrigęs teismuose, nes jam nepritarė Trakų istorinio nacionalinio parko direkcija, motyvavusi tuo, jog stoties statybos prieštaravo parko planavimo schemai.
Pernai sausį Apeliacinis teismas patvirtino „Trasto“, „Trakų autobusų“ ir prokurorų taikos sutartį. Pagal ją prokurorai atsisakė ieškinio, o abi šalys įsipareigojo nereikšti daugiau jokių pretenzijų.
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas prokurorų prašymu 2021 m. pradžioje taip pat galutinai nutraukė bylą dėl įvairių institucijų sprendimų, susijusių su autobusų stoties rekonstrukcija.