M-1 lyderystė ir Žinių radijo ambicijos
Optimizmo nestokoja ir kiti rinkos dalyviai, nes, šiemet pasikeitus radijo matavimo metodikai, išaugo daugumos stočių pasiekiamos auditorijos ir klausymosi rodikliai, o tai, pasak verslininkų, turėtų palengvinti konkurenciją su kitais žiniasklaidos kanalais pritraukiant reklamos investicijų.
Renata Mackevičienė, „Kantar TNS“ Medijų departamento projektų vadovė, skaičiuoja, kad Lietuvoje 2017 m. žiemos–pavasario periodu vidutiniškai per dieną radijo klausė 69,9% žmonių, per savaitę – 89,5% 16–74 metų Lietuvos gyventojų. Vidutiniškai vienas Lietuvos gyventojas radijo klausė 4 valandas 3 minutes per dieną, o mažiausiai laiko prie jo praleido jaunimas – 2 valandas 31 minutę.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai