2017-09-12 21:21

M-1 lyderystė ir Žinių radijo ambicijos

Rūta Grušnienė, M-1 generalinė direktorė: „Vertindami atotrūkio nuo konkurentų faktą, galime tik konstatuoti teisingai pasirinktos radijo koncepcijos ir reklamos pardavimo strategijos reikšmę.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Rūta Grušnienė, M-1 generalinė direktorė: „Vertindami atotrūkio nuo konkurentų faktą, galime tik konstatuoti teisingai pasirinktos radijo koncepcijos ir reklamos pardavimo strategijos reikšmę.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Iš radijo stočių ir toliau didžiausią rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausantys prekių ženklai, tarp sektoriaus bendrovių turintys ir didžiausius pelningumo rodiklius.

Optimizmo nestokoja ir kiti rinkos dalyviai, nes, šiemet pasikeitus radijo matavimo metodikai, išaugo daugumos stočių pasiekiamos auditorijos ir klausymosi rodikliai, o tai, pasak verslininkų, turėtų palengvinti konkurenciją su kitais žiniasklaidos kanalais pritraukiant reklamos investicijų.

Renata Mackevičienė, „Kantar TNS“ Medijų departamento projektų vadovė, skaičiuoja, kad Lietuvoje 2017 m. žiemos–pavasario periodu vidutiniškai per dieną radijo klausė 69,9% žmonių, per savaitę – 89,5% 16–74 metų Lietuvos gyventojų. Vidutiniškai vienas Lietuvos gyventojas radijo klausė 4 valandas 3 minutes per dieną, o mažiausiai laiko prie jo praleido jaunimas – 2 valandas 31 minutę.

52795
130817
52791