2024-05-01 15:29

Kol JAV „Teslą“ purto dėl saugumo, E. Muskas savavaldžių technologiją siūlo kinams

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
2 milijonus automobilių remontavusiai „Teslai“ rūpesčiai nesibaigia. Nors taisyti teko autonominio vairavimo asistento „Autopilot“ spragas ir tai buvo atlikta nuotoliniu būdu, visgi JAV eismo saugumo greitkeliuose administracijai (NTHSA), tyrusiai mirtimis pasibaigusias avarijas su „Tesla“ elektromobiliais, atrodo, kad bendrovė net ir po programinės įrangos atnaujinimo reikšmingai į priekį nepasistūmėjo.

NTHSA pradėjo dar vieną tyrimą, kuriuo bandoma išsiaiškinti, ar „Autopilot“ atnaujinimas yra užtektinas ir dabar automobilius galima laikyti saugesniais.

Atrado pavojingą tendenciją

Pirmasis NHTSA tyrimas apima avarijas, kuriose žuvo 14 žmonių, dar 49 buvo sužaloti. Dar daugiau: mažiausiai pusėje iš 109 eismo įvykių, kuriuose „Teslos“ į kliūtis kelyje arba kitus eismo dalyvius trenkėsi priekiu, atveju objektai, į kuriuos elektromobiliai atsitrenkė, buvo matomi 5 sekundes ar ilgiau, skelbia „The Wired“. Kaip akcentavo tyrėjai, tiek laiko atidžiam vairuotojui pakanka, kad jis imtųsi veiksmų ir išvengtų avarijos arba bent jau sumažintų jos padarinius.

52795
130817
52791