Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-09-22 10:28
2025-09-21 16:25
2025-09-19 09:30
2025-09-18 16:53
2025-09-18 11:54
2025-09-18 08:07
RĖMIMAS
2025-09-18 06:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Kaip tai būdinga ES biurokratijai. Iš pradžių "iš lubų" ištraukia jiems patinkančius skaičiukus, o tada jau "tarsis" su pramonininkais, kaip juos pasiekti. Ir taip visose srityse - politikai susvaigsta įvairių nuosavus gamintojus dusinančių "reikalavimų", o kaip tai bus pasiekta, kaip tai atsilieps konkurencingumui - ne jų reikalas. Rauskite platiną, radį, dar velniai žino ką - kur nors Afrikoje, terškite ten, bet čia mes būsime gražūs ir pūkuoti. Akivaizdu, kad lengvieji automobiliai taps elektriniai, o kaip sunkvežimiai? Vėl išsipirkinės brangias indulgencijas CO2 taršai?
Būtent. Ir dar nemažiau svarbu - tapkime priklausomi nuo trečiųjų/atsilikusių šalių. Tuomet tik kokio konflikto prireiktų ir viskas. Ir dar kitas dalykas, tai infrastruktūra, kurią sutvarkyti gali būti dar sunkiau ir brangiau, nei pagaminti automobilius. Krovimo stotelės pastatymas tik ledkalnio viršūnė.
Ir kontekstui pastebėkime, kad Kinija sparčiai išsipirkinėja Afriką.
0.8 l benzininis variklis su turbina gali siekti 120 AG, neviršyti greičio limitų, tenkinti absoliučios daugumos šeimų poreikių ir turėti santykinai mažą emisiją. kodėl tokių automobilių procentas itin mažas? Gal "didelių variklių" problemos išsprendimas būtų variantas.
sutaupai 20% kuro, co2 emisijos panašiai, bet variklio resursas dvigubai trumpesnis tampa. Kur čia logika?
viskas labai paprasta, tiesiog labiau turtingi tokiu budu salina konkurentus kurie nepatemps isaugusiu kastu.